Dostawa materiałów łączności
Publication date | 2015-04-16 |
End date | 2015-04-24 13:00:00 |
Instytucja | Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie |
Miejscowość | Kraków |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 53215 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 314400002, 325000008, 325700009 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów łączności dla potrzeb jednostek Policji woj. małopolskiego w postaci: a)Zadanie 1 - dostawa akcesoriów i części do radiotelefonów Motorola b)Zadanie 2 - dostawa akumulatorów do radiotelefonów nasobnych Motorola c)Zadanie 3 - dostawa akumulatorów żelowych 12V d)Zadanie 4 - dostawa akumulatorów żelowych 12V do siłowni telekomunikacyjnych e)Zadanie 5 - dostawa anten samochodowych do radiotelefonów f)Zadanie 6 - dostawa podzespołów elektrotechnicznych g)Zadanie 7 - dostawa złączy i przewodów antenowych h)Zadanie 8 - dostawa kabli i przewodów i)Zadanie 9 - dostawa osprzętu kablowego j)Zadanie 10 - dostawa osprzętu światłowodowego k)Zadanie 11 - dostawa osprzętu do monitoringu 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj i ilość wymaganego asortymentu zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. 3.Zamawiający wymaga min. 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony towar, licząc od daty danej dostawy, ale nie krótszej niż gwarancja producenta. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru ilościowego, nie stwierdzającego usterek i wad oraz braków. 4.Dostawy realizowane będą do Magazynu Wydziału Gospodarki Materiałowo - Technicznej KWP zlokalizowanego na terenie miasta Krakowa (ul. Mogilska 109). 5.W przypadku zadania nr 4 Dostawa akumulatorów żelowych 12V do siłowni telekomunikacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru (w ciągu 30 dni od daty zrealizowanej dostawy oraz po uprzednim otrzymaniu potwierdzenia możliwości odbioru od Zamawiającego) i utylizacji zużytych akumulatorów. Ilość zużytych akumulatorów odebranych przez Wykonawcę nie przekroczy ilości zamówionych przez Zamawiającego w ramach umowy. Wykonawcy powinni uwzględnić ten fakt przygotowując oferty. OpisSzczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj i ilość wymaganego asortymentu zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj i ilość wymaganego asortymentu zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowySzczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj i ilość wymaganego asortymentu zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowySzczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj i ilość wymaganego asortymentu zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowySzczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj i ilość wymaganego asortymentu zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowySzczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj i ilość wymaganego asortymentu zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj i ilość wymaganego asortymentu zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj i ilość wymaganego asortymentu zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj i ilość wymaganego asortymentu zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowySzczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj i ilość wymaganego asortymentu zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj i ilość wymaganego asortymentu zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie |
Ulica | ul. Mogilska 109 |
Nr domu | 109 |
Miejscowosc | Kraków |
Kod poczt | 31-571 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 012 6154860, 6154862 |
Fax | 012 6154887; 6154219 |
Internet | www.malopolska.policja.gov.pl |
Regon | 35108157000000 |
E mail | zzp@malopolska.policja.gov.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja rządowa terenowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 11 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający odstępuje od opisania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. |
Wiedza | Zamawiający odstępuje od opisania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. |
Potencjal | Zamawiający odstępuje od opisania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. |
Zdolne | Zamawiający odstępuje od opisania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. |
Sytuacja | Zamawiający odstępuje od opisania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonane za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, tylko w przypadkach określonych w dziale IV ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a która spowodowałaby, że świadczenie stałoby się niemożliwe. 3.W szczególności zmiany mogą dotyczyć przedmiotu umowy, terminu wykonania umowy, w sytuacji gdy: a.zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b.nastąpiły sytuacje niezależne od stron umowy lub w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej, c.nastąpiła potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynikła ze zmian natury technicznej d.nastąpiły przerwy w realizacji powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, e.nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, w tym zmiana stawki VAT) bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w Policji (zarządzenia, decyzje i wytyczne KGP/ MSW); f.wystąpi konieczność zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek okoliczności na które nie mają wpływu strony Umowy; g.wynikną niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 4.Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i uzasadnienie. Zamawiający powyżej przewidział katalog zmian, na które może wyrazić zmianę, powyższe nie stanowi jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5.Ewentualne zmiany o których mowa w ust. 3 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 98 |
Kryt 2 | Gwarancja na asortyment |
Kryt 2p | 2 |
Spec www | http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne |
Spec war | Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ul. Mogilska 109 31-571 Kraków Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych - pok. 101B |
Data skl | 24/04/2015 |
Godz skl | 13:00 |
Miejsce | Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ul. Mogilska 109 31-571 Kraków Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych - pok. 101B |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |