Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów bhp na 2015r. dla Nadleśnictwa Krasnystaw

Publication date 2015-04-16
End date 2015-04-27 09:00:00
Instytucja Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Krasnystaw
Miejscowość Krasnystaw
Województwo lubelskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki,
  • Odzież branżowa,
  • Dodatki do odzieży roboczej,
  • Odzież wierzchnia,
  • Odzież przeciwdeszczowa,
  • Ubiory jednoczęściowe,
  • Koszulki i koszule,
  • Krawaty,
  • Rękawice,
  • Kapelusze i nakrycia głowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53509 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 180000000, 180000009, 181100003, 182000001, 183300001, 184230000, 184240007, 184400005, 182200007, 182222003, 181400002, 180000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego Nadleśnictwa Krasnystaw ul. Leśna 1, 22-300 Krasnystaw elementów umundurowania leśnika i sortów bhp na 2015r. 4. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 5333 pkt., ustalonych w oparciu o Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych.Elementy umundurowania powinny być wykonane według wzorów określonych:- Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia.- Zarządzeniem Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika oraz pracowników Lasów Państwowych.- Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika. -Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w spawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika.
- Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.Wzorcowe mundury, oznaki i dokumentacja techniczno-technologiczna a także fotograficzna dokumentacja sortów obowiązująca w Lasach Państwowych znajdują się w Ośrodku Rozwojowo-Wdrożeniowym Lasów Państwowych w Bedoniu.http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.VP2JPeGSIHA, http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych#.VP2JkeGSIHA, Podane nazwy i składniki materiałów określają minimalne wymagania Zamawiającego co do standardu, właściwości oraz cech technicznych i jakościowych dostarczanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Sorty bhp obejmują środki ochrony indywidualnej oraz odzież i obuwie robocze. Sorty bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach lub równoważnych oraz być zgodne z pkt 2 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.Przydział sortów bhp w Nadleśnictwie Krasnystaw zgodny jest z postanowieniami Protokołu Dodatkowego nr 24 z dnia 25 listopada 2014 roku do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla pracowników PGL LP z dnia 29 stycznia 1998r. z późn. zm. 10. Zamawiający informuje, że przy dostawie przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji. Oznacza to, że ostatecznie zamówiona ilość poszczególnych elementów umundurowania i sortów bhp będzie zależeć od aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. Określone w formularzu cenowym (załącznik nr 3) ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i stanowią zaplanowane na rok 2015 ich zestawienie. Ilości poszczególnych elementów umundurowania i sortów bhp będą realizowane zgodnie z bieżącymi indywidualnymi potrzebami pracowników Nadleśnictwa, w ramach wartości zamówienia i przy zastosowaniu cen jednostkowych poszczególnych elementów zamówienia, określonych przez Wykonawcę w formularzu cenowym.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości. Zamawiający zobowiązany jest do realizacji zamówienia określonego w SIWZ do wartości co najmniej 80% wynagrodzenia Wykonawcy brutto określonego w ofercie.Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia może wynieść 120% ceny ofertowej.Wykonawca zapewni minimum 24 miesięczną (liczoną od daty dostawy - podpisania odbioru dostawy) nieodpłatną gwarancję jakości na dostarczone przedmioty umundurowania i sorty bhp na warunkach określonych w umowie.Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania leśnika dla osób nietypowych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Krasnystaw
Ulica ul. Leśna 1
Nr domu 1
Miejscowosc Krasnystaw
Kod poczt 22-300
Wojewodztwo lubelskie
Tel 082 5762881
Fax 082 5762882
Internet www.lublin.lasy.gov.pl/krasnystaw
Regon 11001692900000
E mail nadlesnictwo.krasnystaw@lublin.lasy.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE
Rodzaj zam inny PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny
Wiedza Miarą spełnienia tego warunku przez Wykonawcę będzie wykazanie, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem (dostawy umundurowania dla jednostek Lasów Państwowych, Wojska, Policji, Straży Pożarnej lub innych służb mundurowych) i odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia o kwocie nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda, z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie
Potencjal Zamawiający nie precyzuje wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny
Zdolne Zamawiający nie precyzuje wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Do oferty należy dołączyć formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ wypełniony w języku polskim, napisany pismem maszynowym lub drukowanym ręcznie. Do wypełnionego formularza oferty należy dołączyć formularz ceny ofertowej (zał. nr 3),w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika - stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza (zał. nr 7),dowody potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie tj. poświadczenie Zamawiającego na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a gdy z uzasadnionych przyczyn o charakterze obiektywnym Wykonawca nie może uzyskać takiego poświadczenia - oświadczenie Wykonawcy.Wykonawca korzystający z wiedzy, doświadczenia innych podmiotów zobowiązany jest do złożenia pisemnego zobowiązania (w oryginale) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu oraz wskazać:- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia,- charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej poszczególnych elementów umundurowania, przy zachowaniu ilości punktów w stosunku do elementów umundurowania leśnika.Strony przyjmują zasadę, że w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) w trakcie realizacji umowy, podatek naliczony zostanie do ceny netto w fakturze zgodnie z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 5
Spec www www.lublin.lasy.gov.pl/krasnystaw
Spec war Nadleśnictwo Krasnystaw ul. Leśna 1, 22-300 Krasnystaw; opłata za jej wydanie w formie papierowej wynosi 15,00 zł brutto.
Data skl 27/04/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Nadleśnictwo Krasnystaw ul. Leśna 1, 22-300 Krasnystaw,pokój nr 13 (sekretariat).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)