Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych

Publication date 2015-04-16
End date 2015-04-24 08:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 4226
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Pieczywo,
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta

Szczegóły

Numer ogłoszenia 86364 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 158100009, 156000004, 158110006, 156125006, 158111007, 158121004, 158122005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych z podziałem na 2 części (zdania) w niżej wymienionych ilościach:
Zadanie nr 1:
1. Bułka pszenna zwykła - 1330 kg,
2. Bułka graham - 120 kg,
3. Chałka -10 kg,
4. Rogal pszenny - 100 kg,
5. Bułka tarta - 1050 kg,
6. Chleb żytni razowy -230 kg,
7. Chleb Baltonowski - 100 kg,
8. Chleb zwykły krojony w foli - 1500 kg,
9. Chleb mieszany słonecznikowy - 230 kg,
10. Chleb mieszany z soją - 50 kg,
11. Chleb zwykły - 7000 kg,
12. Drożdżówka z nadzieniem - 215 kg,
13. Drożdżówka z jagodami - 65 kg,
14. Placek drożdżowy - 20 kg,
15. Pączek - 180 kg,
16. Makowiec - 90 kg,
17. Sernik - 145 kg,
18. Babka w polewie - 10 kg,
19. Jabłecznik - 170 kg,
20. Piernik - 10 kg,
21. Piernik w polewie - 30 kg,
22. Keks - 45 kg,
Zadanie nr 2:
1. Bułka pszenna zwykła - 8490 kg,
2. Bułka graham - 2500 kg,
3. Chałka - 701 kg,
4. Rogal pszenny - 1340 kg,
5. Bułka tarta - 1170 kg,
6. Chleb żytni razowy - 6020 kg,
7. Chleb Baltonowski - 2220 kg,
8. Chleb pszenny krojony w foli - 1730 kg,
9. Chleb zwykły krojony w foli - 30380 kg,
10. Chleb mieszany słonecznikowy - 4300 kg,
11. Chleb mieszany z soją - 3310 kg,
12. Chleb zwykły - 12285 kg,
13. Drożdżówka z nadzieniem - 1095 kg,
14. Drożdżówka z jagodami - 855 kg,
15. Placek drożdżowy - 530 kg,
16. Pączek - 1045 kg,
17. Makowiec - 845 kg,
18. Mazurek - 87 kg,
19. Sernik - 1100 kg,
20. Babka w polewie - 780 kg,
21. Jabłecznik - 965 kg,
22. Piernik - 375 kg,
23. Piernik w polewie - 658 kg,
24. Keks - 820 kg

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych w niżej wymienionych ilościach:
Zadanie nr 1:
1. Bułka pszenna zwykła - 1330 kg,
2. Bułka graham - 120 kg,
3. Chałka -10 kg,
4. Rogal pszenny - 100 kg,
5. Bułka tarta - 1050 kg,
6. Chleb żytni razowy -230 kg,
7. Chleb Baltonowski - 100 kg,
8. Chleb zwykły krojony w foli - 1500 kg,
9. Chleb mieszany słonecznikowy - 230 kg,
10. Chleb mieszany z soją - 50 kg,
11. Chleb zwykły - 7000 kg,
12. Drożdżówka z nadzieniem - 215 kg,
13. Drożdżówka z jagodami - 65 kg,
14. Placek drożdżowy - 20 kg,
15. Pączek - 180 kg,
16. Makowiec - 90 kg,
17. Sernik - 145 kg,
18. Babka w polewie - 10 kg,
19. Jabłecznik - 170 kg,
20. Piernik - 10 kg,
21. Piernik w polewie - 30 kg,
22. Keks - 45 kg,Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych w nizej wymienionych ilościach:
Zadanie nr 2:
1.Bułka pszenna zwykła - 8490 kg,
2. Bułka graham - 2500 kg,
3. Chałka - 701 kg,
4. Rogal pszenny - 1340 kg,
5. Bułka tarta - 1170 kg,
6. Chleb żytni razowy - 6020 kg,
7. Chleb Baltonowski - 2220 kg,
8. Chleb pszenny krojony w foli - 1730 kg,
9. Chleb zwykły krojony w foli - 30380 kg,
10. Chleb mieszany słonecznikowy - 4300 kg,
11. Chleb mieszany z soją - 3310 kg,
12. Chleb zwykły - 12285 kg,
13. Drożdżówka z nadzieniem - 1095 kg,
14. Drożdżówka z jagodami - 855 kg,
15. Placek drożdżowy - 530 kg,
16. Pączek - 1045 kg,
17. Makowiec - 845 kg,
18. Mazurek - 87 kg,
19. Sernik - 1100 kg,
20. Babka w polewie - 780 kg,
21. Jabłecznik - 965 kg,
22. Piernik - 375 kg,
23. Piernik w polewie - 658 kg,
24. Keks - 820 kg

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 4226
Ulica ul. Marsa 110
Nr domu 110
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 04-470
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 6815 030
Fax 22 6815 093
Internet www.2rblog.wp.mil.pl
Regon 14266590400000
E mail 2rblog.zampub@wp.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka budżetowa - podsektor rządowy
Rodzaj zam inny Jednostka budżetowa - podsektor rządowy
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 5 550,00 PLN (słownie: pięć tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych ), w tym na: zadanie 1 - 650,00 PLN (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych); zadanie 2 - 4 900,00 PLN (słownie: cztery tysiące dziewięćset złotych); Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej Zabezpieczenie), na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 4. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5 % ceny brutto podanej w ofercie. 5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed podpisaniem umowy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli: 1.Wykonawca został dopuszczony do produkcji lub obrotu artykułami spożywczymi - Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. nr 171, poz.1225 z późn. zm.) - i posiada aktualną decyzję lub zaświadczenie wydane przez właściwy organ urzędowej kontroli żywności - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Wykonawca posiada zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, do wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych - Ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. roku o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 44 z późn. zm.).- jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1. W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca, który produkuje lub wprowadza do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego, zwierzęcego oraz żywność zawierającą jednocześnie środki spożywcze pochodzenia niezwierzęcego i produkty pochodzenia zwierzęcego do oferty należy załączyć: a) aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,lub b) aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora weterynaryjnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. nr 17, poz. 127 z późn. zm.) - jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, lub c) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organa urzędowej kontroli na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) - jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z Unii Europejskiej, spoza obszaru RP, do oferty należy załączyć aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ danego kraju o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia wraz z weterynaryjnym numerem identyfikacyjnym w przypadku dotyczącym żywności (grupy produktów) pochodzenia zwierzęcego. 3. W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z krajów trzecich do oferty należy załączyć aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ w danym kraju o dopuszczeniu zakładu do produkcji i na eksport na rynki innych krajów (w tym krajów Unii Europejskiej) w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia. 4. Potwierdzenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi wydane przez wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę wykonawcy - na podstawie art. 12 ust. 1 stawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 44 z późn. zm. - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Zgodnie z art. 25 ust.1, pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), Wykonawca winien przedłożyć oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, tj.: 1.Wykonawca prowadzi wewnętrzną kontrolę jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu HACCP - zgodnie z art. 59 i art. 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Wykonawca zaoferuje produkty odpowiadające specyfikacjom technicznym (wymaganiom) określonym przez Zamawiającego - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: 1.1. Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP, wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 z późn. zm.). 2. Oświadczenie, że oferowane produkty odpowiadają specyfikacjom technicznym (wymaganiom) określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
Inne dokumenty Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się możliwość dokonania zmian treści umowy w zakresie: 1. zmiany Odbiorcy lub miejsca dostawy zgodnie ze wskazaniem właściwej instytucji wojskowej, wynikającej z potrzeb Sił Zbrojnych RP; 2. zmiany zakresu świadczenia, a tym samym ilości przewidzianych w ofercie, jednak bez zmiany wartości umowy, wynikającej z potrzeb Sił Zbrojnych RP. 3. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy).
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Częstotliwość dostaw
Kryt 2p 10
Spec www www.2rblog.wp.mil.pl
Spec war Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek nr 1, pokój nr 6
Data skl 24/04/2015
Godz skl 08:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, Kancelaria jawna, budynek nr 3, pokój nr 8
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)