Dostawy drobiu dla Miejskiej Jadłodajni U Świętego Antoniego (znak sprawy: MJ.AZ.2420-03/2015)

Publication date 2015-04-16
End date 2015-04-24 11:30:00
Instytucja Miejska Jadłodajnia "U Świętego Antoniego"
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 86714 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 151120006, 151121007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

III/1. Przedmiotem zamówienia są dostawy DROBIU dla Miejskiej Jadłodajni U Świętego Antoniego:

a) Żołądki drobiowe z kurcząt - świeże, oczyszczone z błon, I klasa jakości, zapach charakterystyczny dla mięsa świeżego; jednostka miary: kilogram, ilość: 1.200 kilogramów,
b) Porcje rosołowe z kurcząt (grzbiety) - świeże, I klasa jakości, zapach charakterystyczny dla mięsa świeżego; jednostka miary: kilogram, ilość: 2.200 kilogramów,
c) Udka drobiowe lux z kurcząt - świeże, o minimalnej wadze 180 g, a maksymalnej 220 g, I klasa jakości, zapach charakterystyczny dla mięsa świeżego; poprzez udko lux rozumie się podudzie + udziec (oczyszczone z żółtych błon znajdujących się na kostkach); jednostka miary: kilogram, ilość: 2.000 kilogramów,
d) Piersi drobiowe - filet z kurcząt, świeży, I klasa jakości, bez chrząstek i kości, zapach charakterystyczny dla mięsa świeżego; jednostka miary: kilogram, ilość: 3.000 kilogramów,
e) Skrzydełka drobiowe z kurcząt - świeże, o minimalnej wadze 90 g, a maksymalnej 120 g, I klasa jakości, całkowicie oczyszczone z piór, zapach charakterystyczny dla mięsa świeżego; jednostka miary: kilogram, ilość: 1.750 kilogramów,
f) Kurczaki - świeże, I klasa jakości, zapach charakterystyczny dla mięsa świeżego; jednostka miary: kilogram, ilość: 150 kilogramów,

2. Jakość wymienionego wyżej asortymentu nie może odbiegać od jakości towaru dostępnego w ogólnej sieci handlowej.
3. Wykonawca zapewnia transport DROBIU do magazynu w siedzibie zamawiającego na własny koszt, dlatego cena oferty musi zawierać koszty transportu i rozładunku.
4. Transport przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 musi odbywać się w warunkach spełniających wymogi sanitarno - epidemiologiczne.
5. Miejscem dostaw jest magazyn Miejskiej Jadłodajni U Świętego Antoniego przy ul. Św. Antoniego 11 we Włocławku.
6. Ilość przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 może ulec zmianie wartościowo maksymalnie o minus 15 % ogółem od wartości umowy na dostawy w/w przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru telefonicznie lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 13:00.
8. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego: nie częściej niż cztery razy w tygodniu każdorazowo do godziny 9:00.
W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru dostawy braków ilościowych i jakościowych Wykonawca dostarcza towar wolny od wad jakościowych i uzupełnienia braki ilościowe: w terminie do dwóch godzin od momentu zgłoszenia reklamacji.
9. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejska Jadłodajnia "U Świętego Antoniego"
Ulica ul. Św. Antoniego 11
Nr domu 11
Miejscowosc Włocławek
Kod poczt 87-800
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 54 4110380
Fax 54 4110380
Internet http://bip.jadlodajniawloclawek.pl/
Regon 34083363300000
E mail jadlodajnia@op.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 7
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu wykonawca wykazuje przez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu wykonawca wykazuje przez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu wykonawca wykazuje przez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu wykonawca wykazuje przez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu wykonawca wykazuje przez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 5) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. 6) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, Wykonawca niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie Zamawiającego, przytaczając podstawę prawną. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uwzględnienia zmiany urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy w przypadku, kiedy zmiany te są korzystne dla zamawiającego lub nie można było ich przewidzieć w chwili składania oferty przez Wykonawcę. 3. W przypadku zmian, o których stanowi pkt 1 w trakcie obowiązywania umowy, zmiana stawek podatku VAT na artykuły wymienione w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, następuje z dniem wejścia w życie stosownych przepisów w tym zakresie, z zastrzeżeniem pkt 1 i 4. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności - z zastrzeżeniem pkt 5. 5. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych w pkt 1 - 3.
Kryt cena A
Spec www http://bip.jadlodajniawloclawek.pl/
Spec war Miejska Jadłodajnia U Świętego Antoniego, ul. Św. Antoniego 11, 87-800 Włocławek Biuro I piętro
Data skl 24/04/2015
Godz skl 11:30
Miejsce Miejska Jadłodajnia U Świętego Antoniego, ul. Św. Antoniego 11, 87-800 Włocławek Biuro I piętro
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)