Stały serwis i utrzymanie w gotowości urządzeń drukujących wraz sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie - SPRAWA WSA- ZP-02/2015

Publication date 2015-04-16
End date 2015-04-28 11:00:00
Instytucja Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 86830 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 503230005, 301251002, 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem umowy jest zapewnienie Zamawiającemu możliwości wykonywania wysokiej jakości wydruków i kopii przez użytkowników Zamawiającego (w tym kopii elektronicznych, czyli skanów) w dziewięćdziesięciu pięciu lokalizacjach umiejscowionych w budynkach Zamawiającego, wskazanych w Załączniku Nr 1 do Umowy, z wykorzystaniem istniejących urządzeń drukujących Zamawiającego oraz nowych urządzeń drukujących dostarczonych przez Wykonawcę w dniu podpisania umowy. Obowiązkiem Wykonawcy jest ponadto utrzymywanie tych urządzeń w stałej i pełnej gotowości do pracy, ewentualne zastępowanie wyeksploatowanych urządzeń innymi urządzeniami dostarczonymi przez Wykonawcę, sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych, niezbędne naprawy oraz inne czynności sprecyzowane w umowie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie
Ulica ul. Jasna 2/4
Nr domu 2/4
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-013
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 5537800
Fax 22 8269292
Internet www.bip.warszawa.wsa.gov.pl
Regon 01560870900000
E mail piotr.kosicki@warszawa.wsa.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 36
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (zakończył czyli zrealizował - liczy się data zakończenia umowy w przypadku zakończonych umów) w tym także w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych - co najmniej dwa zamówienia polegające na usłudze serwisowania urządzeń drukujących, której wartość umowy wyniosła nie mniej niż 200 000,00 zł (dwieście tysięcy zł) brutto (każda z wykazanych umów) oraz potwierdzą to dokumentem (np. poświadczenia, referencje, protokół odbioru itp.), że usługa ta została wykonana należycie
Potencjal Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 3 osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które będą realizować bezpośrednio świadczenie usług serwisowych. Wymagane jest aby osoby te posiadały co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku serwisanta urządzeń drukujących
Sytuacja Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 250 000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł). W przypadku, gdy suma polisy ubezpieczeniowej wyrażona jest w walucie obcej zamawiający przeliczy sumę polisy na PLN wg średniego kursu NBP danej waluty w dniu wszczęcia postępowania przetargowego
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp.: 1) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i lub Zamawiającego skutkująca nie możliwością realizacji przedmiotu umowy; powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących siłą wyższą), grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy; 2) zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej; zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i lub SIWZ; 3) zmiany miejsca świadczenia usług, wykonywania świadczeń gwarancyjnych, świadczenia usług stanowiących Przedmiot Umowy, oraz zmian adresów tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych i lub zmian adresów Zamawiającego; 4) wszelkich zmian korzystnych dla Zamawiającego, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; 5) wszelkich rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony
Kryt cena B
Kryt 1p 75
Kryt 2 przebieg udostępnianego sprzętu zamiennego
Kryt 2p 15
Kryt 3 szybkośc realizacji interwencji i napraw
Kryt 3p 7
Kryt 4 nowoczesność udostępnianego sprzętu zamiennego
Kryt 4p 3
Spec www www.bip.warszawa.wsa.gov.pl
Spec war Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego przy ulicy Jasnej 2/4 w Warszawie w godz.9.00 - 15.00
Data skl 28/04/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w Biurze Podawczym Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ulicy Jasnej 2/4 . Biuro podawcze funkcjonuje w godz. 8.00 - 16.00 w dni pracujące
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują faksem lub formą elektroniczną na adres email. Wykonawcy przekazują korespondencję na : faks: 22 596-44-50 lub, email: piotr.kosicki@warszawa.wsa.gov.pl W przypadku wysłania oświadczenia lub dokumentu faksem lub drogą elektroniczną Zamawiający nie będzie przekazywał ich w formie pisemnej. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Wszelką korespondencję w formie pisemnej do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie, ul. Jasna 2/4, 00-013 Warszawa
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)