Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych na rzecz Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji - sprawa 03/2015

Publication date 2015-04-16
End date 2015-04-28 09:00:00
Instytucja Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 87192 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerów stacjonarnych i komputerów przenośnych. Szczegółowe zestawienie parametrów technicznych określa załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
Ulica ul. Ignacego Krasickiego 26
Nr domu 26
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-611
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 5667200
Fax 22 5667202
Regon 14027840000000
E mail j.solecki@aotm.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
Rodzaj zam inny Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o kompletność oraz prawidłowość złożonych dokumentów i oświadczeń jakich żąda Zamawiający. Ocena zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów, wg formuły spełnia/nie spełnia. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalno-prawnym, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego, w tym w zakresie zgodności ze stanem faktycznym. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki.
Wiedza Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o kompletność oraz prawidłowość złożonych dokumentów i oświadczeń jakich żąda Zamawiający. Ocena zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów, wg formuły spełnia/nie spełnia. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalno-prawnym, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego, w tym w zakresie zgodności ze stanem faktycznym. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki.
Potencjal Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o kompletność oraz prawidłowość złożonych dokumentów i oświadczeń jakich żąda Zamawiający. Ocena zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów, wg formuły spełnia/nie spełnia. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalno-prawnym, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego, w tym w zakresie zgodności ze stanem faktycznym. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki.
Zdolne Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o kompletność oraz prawidłowość złożonych dokumentów i oświadczeń jakich żąda Zamawiający. Ocena zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów, wg formuły spełnia/nie spełnia. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalno-prawnym, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego, w tym w zakresie zgodności ze stanem faktycznym. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki.
Sytuacja Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o kompletność oraz prawidłowość złożonych dokumentów i oświadczeń jakich żąda Zamawiający. Ocena zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów, wg formuły spełnia/nie spełnia. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalno-prawnym, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego, w tym w zakresie zgodności ze stanem faktycznym. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty nie dotyczy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) wydłużenie terminu gwarancji, 2) zmiana ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu Sprzętu, w przypadku wprowadzenia innej stawki podatku od towarów i usług (VAT) przepisami prawa powszechnie obowiązującego, 3) zmiany cen jednostkowych netto i brutto poszczególnego asortymentu Sprzętu, w przypadku wprowadzenia nowych przepisów prawa powszechnie obowiązującego, 4) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu Sprzętu w przypadku zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz, 5) zmiana parametrów technicznych oferowanego Sprzętu, pod warunkiem, że proponowane rozwiązania techniczne i technologiczne są równoważne lub lepsze od pierwotnie określonych w ofercie. Zmiana, o której jest mowa w zdaniu poprzedzającym nie może prowadzić do zwiększenia wartości brutto Umowy; zmiana, o której jest mowa w zdaniu pierwszym może zostać wprowadzona tylko w wypadku zaistnienia okoliczności, na które Wykonawca nie miał wpływu (np. wycofanie z produkcji, niedostępność na rynku w trakcie realizacji Umowy), po wcześniejszym udowodnieniu zaistniałego stanu faktycznego, 6) zmiana kolejności wykonania poszczególnych etapów, o których jest mowa w § 2 ust. 3 pkt 1-3 z zachowaniem pierwotnie ustanowionego dla zastępowanego etapu sposobu liczenia terminu jego realizacji, w wypadku zaistnienia okoliczności, na które Wykonawca nie miał wpływu, 7) zamiana pomiędzy poszczególnymi etapami, o których jest mowa w § 2 ust. 3 pkt 1-3, rodzajów pierwotnie ustalonych elementów składowych lub ich ilości (zgodnych z parametrami wskazanymi w załączniku nr 2 do Umowy), w wypadku zaistnienia okoliczności na które Wykonawca nie miał wpływu, 8) zmiany osób określonych w § 2 ust. 7 i 8 Umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Parametry techniczne
Kryt 2p 20
Spec www www.aotm.gov.pl
Spec war Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji, ul. Ignacego Krasickiego 26, 02-611 Warszawa, pokój 006 - parter
Data skl 28/04/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji, ul. Ignacego Krasickiego 26, 02-611 Warszawa, sekretariat - parter
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia (dostawy) w łącznym terminie 30 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia umowy z uwzględnieniem podziału na trzy etapy realizacji zamówienia. Dostawa sprzętu objętego zamówieniem dokonana zostanie w następujących po sobie trzech etapach (dostawy częściowe). Na realizację dostaw częściowych w każdym etapie wykonawca będzie miał 10 dni roboczych. W dniu dostawy częściowej (w każdym z jej etapów) Zamawiający dokona kontroli dostarczanej partii sprzętu pod względem zgodności ze specyfikacją techniczną określoną w umowie. Każdorazowo dostawa częściowa musi zostać wyznaczona i zrealizowana w godzinach między 8.00 a 10.00. Kontrola zgodności sprzętu ze specyfikacją techniczną określoną w umowie zostanie dokonana przez Zamawiającego najpóźniej do godziny 17.00 w dniu, w którym nastąpiła dostawa częściowa. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania dostaw częściowych wg. następujących zasad: 1) Etap I - Dostawa częściowa komputerów typ 1 w ilości 20 szt. w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia umowy. 2) Etap II - Dostawa częściowa komputerów typ 2 w ilości 13 szt., komputerów typ 3 w ilości 4 szt. i komputerów przenośnych w ilości 3 szt. w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych liczonych od dnia w którym upływa termin realizacji Etapu I. 3) Etap III - Dostawa częściowa komputerów typ 1 w ilości 20 szt. w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych liczonych od dnia w którym upływa termin realizacji Etapu II.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)