Dostawa soli akwarystycznej

Publication date 2015-04-17
End date 2015-04-27 10:00:00
Instytucja ZOO Wrocław Sp. z o. o.
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Zioła i przyprawy korzenne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 87244 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 158724005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa partiami (ok. 20 ton raz miesiącu) na koszt i ryzyko Wykonawcy maksymalnie 400 ton soli akwarystycznej typu Fish Only, tzw soli podstawowej dla utrzymania zbiorników z wodą słoną w instalacjach i zbiornikach Afrykarium.
2.Sól powinna spełniać następujące warunki: Zamawiana sól to wyrób specjalistyczny określany jako sól do produkcji syntetycznej wody morskiej, nie mylić z solą do produkcji wody słonej. Sól ta będzie wykorzystywana do produkcji wody morskiej zwykłej - nie wzbogacanej w składniki, popularna nazwa to Fish Only. Nie mylić z Solą Rafową. Zawartość bromu nie może przekroczyć 0,1 mg/l przygotowanej wody morskiej Szczegółowy opis soli akwarystycznej, będącej przedmiotem zamówienia został określony w Specyfikacji przedmiotu zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca przy każdej dostawie przedłoży Kartę charakterystyki produktu oraz zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczony produkt odpowiada specyfikacji przedmiotu zamówienia
3.Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia, towar przez cały okres obowiązywania umowy partiami (szacunkowo ok. 20 ton/m-c) na zamówienie przesłane drogą e-mailową lub faksową. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia mniejszej (do 20%) niż przewidywana maksymalna liczba ton soli.
4.Dostawy realizowane będą w nienaruszonych workach po 1000kg, ułożonych na paletach, w godzinach porannych, nie później niż do godziny 7:00, Wykonawca dokona wyładunku soli do magazynu Zamawiającego.
5.Ilości oraz czas dostaw poszczególnych partii towaru będzie określał Zamawiający w zależności od jego bieżących potrzeb. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do Magazynu Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość korygowania ilości dostarczanego towaru - zarówno ilości poszczególnych partii towaru, jak i całości zamówienia w zależności od potrzeb ZOO Wrocław.
6. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie dostaw w ramach danego zamówienia, dokonywana będzie każdorazowo po dostarczeniu zamówionej partii soli
i w terminie 30 dni od daty dostawy towaru przelewem na konto Wykonawcy.
7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę
w sprawie niniejszego zamówienia, posiadał przez cały okres obowiązywania umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie odpowiedzialności za ewentualne szkody na żywym inwentarzu wśród ryb na sumę ubezpieczenia co najmniej 1 mln zł.
8. Wykonawca zobowiązuje się w razie konieczności do wykonania dodatkowego
transportu soli przy dużych podmianach wody w biotopach z wodą morską w ciągu 72 godzin od zamówienia.
9. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we Wzorze umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa ZOO Wrocław Sp. z o. o.
Ulica ul. Wróblewskiego 1-5
Nr domu 1-5
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 51-618
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 3483024
Fax 71 3483768
Internet www.zoo.wroclaw.pl
Regon 02112521900000
E mail zamowienia@zoo.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny Spółka prawa handlowego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Wielkość zamówień uzupełniających soli - do 20% wartości zamówienia podstawowego
Czas D
Data zak 31/12/2016
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł ( słownie złotych: dziesięć tysięcy)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ
Wiedza Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ
Potencjal Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ
Zdolne Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ
Sytuacja Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy - przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością dotrzymania terminów wynikających z umowy, b) zmiana specyfikacji asortymentowo-ilościowej dostaw, w szczególności w zakresie podanych szacunkowych ilości dostaw - przyczyny niezależne od Zamawiającego, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy , c) zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, d) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy - na skutek zmian przepisów prawnych, e) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 kodeksu spółek handlowych, f) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 uPzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. 4. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 uPzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ.
Kryt cena A
Spec www www.zoo.wroclaw.pl
Spec war w siedzibie Zamawiającego - przy ul. Wróblewskiego 1-5 we Wrocławiu
Data skl 27/04/2015
Godz skl 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego - przy ul. Wróblewskiego 1-5 we Wrocławiu, Sekretariat Zarządu ZOO Wrocław Sp. z o.o. (I piętro)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)