Remont pomieszczeń budynku administracyjnego znajdujących się na piętrze wraz z ciągiem komunikacyjnym oraz klatką schodową, GDDKiA Rejonu w Opolu przy ul. Krzanowickiej 2, 46-020 Czarnowąsy

Publication date 2015-04-17
End date 2015-05-04 10:50:00
Instytucja Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Rozległa sieć komputerowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 88050 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 451113001, 454421008, 454100004, 454321304, 454210004, 452625006, 324300006, 453324007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń budynku administracyjnego znajdujących się na piętrze wraz z ciągiem komunikacyjnym oraz klatką schodową, GDDKiA Rejonu w Opolu przy ul. Krzanowickiej 2, 46-020 Czarnowąsy
Zakres robót obejmuje między innymi:
Prace rozbiórkowe
1. rozbiórka istniejących parapetów podokiennych wewnętrznych
2. rozbiórka drzwi wraz z ościeżnicami (80/200)
3. rozbiórka podłóg z paneli podłogowych
4. rozbiórka podłóg i ścian z płytek ceramicznych na zaprawie cementowej
5. trasowanie i prowadzenie instalacji telefonicznej i sieci komputerowej
6. oczyszczenie ścian ze starych powłok malarskich i tapet
7. oczyszczenie sufitów ze starych powłok malarskich
8. demontaż baterii umywalkowych, umywalek oraz muszli ustępowych
9. demontaż balustrad schodowych

Prace przygotowawcze
1. zamurowanie otworu po drzwiach - 1 szt
2. wykonanie wylewek podłogowych
3. wykonanie gładzi gipsowych na ścianach
4. wykonanie gładzi gipsowych na sufitach

Prace wykończeniowe.
1. Montaż nowych parapetów
2. Montaż nowych drzwi wraz z ościeżnicami
3. Wykonanie podłóg z wykładzin PVC (pomieszczenia biurowe)
4. Wykonanie podłóg i ścian z płytek ceramicznych na zaprawie klejowej (korytarz i pomieszczenia sanitarne)
5. Wykonanie podłóg z wykładzin dywanowych (biuro Kierownika i Z-cy Kierownika)
6. Ułożenie tapet winylowych na flizelinie na ścianach (Sekretariat i biuro Kierownika i Z-cy Kierownika)
7. Ułożenie tapety typu raufaza na ścianach (korytarz)
8. Dwukrotne malowanie ścian farbą akrylową lub silikonową (korytarz i
pomieszczenia biurowe, bez sekretariatu i biur Kierownika i Z-cy Kierownika)
9. Wymiana kratek wentylacyjnych
10. Regulacja okien wraz z wymianą uszczelek
11. Montaż umywalek, baterii umywalkowych, muszli ustępowych, przepływowego ogrzewacza wody oraz wyposażenie toalet w uchwyt na papier toaletowy, pojemnik na ręczniki papierowe, pojemnik na mydło w płynie, lustro, kosz na śmieci, szczotkę do wc
12. Montaż balustrady schodowej
13. Dostawa i montaż klimatyzatora - 1 szt.
14. Wyposażenie biura: zakup i ustawienie mebli w sekretariacie zgodnie z wykonanym projektem aranżacji sekretariatu i pomieszczeń Kierownictwa - 3 pokoje
15. Sprzątanie końcowe
oraz wszelkie roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
Ulica ul. Niedziałkowskiego 6
Nr domu 6
Miejscowosc Opole
Kod poczt 45-085
Wojewodztwo opolskie
Tel 077 4016344; 4545505, 4016330
Fax 077 4544468
Internet www.opole.gddkia.gov.pl
Regon 01751157500147
E mail przetargi@opole.gddkia.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 3
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3500,00 zł, słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Gospodarstwa Krajowego nr 22 1130 1219 0026 3102 9790 0001 b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007, Nr 42, poz. 275 ze zm.).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca będzie zobowiązany wykazać
Wiedza Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadań, porównywalnych z przedmiotem zamówienia tj. polegających na remoncie, przebudowie lub budowie budynku użyteczności publicznej o wartości, co najmniej 150.000 PLN każde, wraz z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane należycie.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca będzie zobowiązany wykazać
Zdolne Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone - zgodnie z poniższym wykazem: a) kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) pracownik wykonujący roboty elektryczne posiadający uprawnienia elektryczne ze świadectwem kwalifikacji E i D oraz uprawnienia do wykonywania pomiarów w zakresie ochrony przeciwporażeniowej do 1 KV.
Sytuacja Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 150.000 PLN.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp(Formularz 3.1.1.a). Podmiot który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 5
Spec www www.gddkia.gov.pl
Spec war Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole pok. 308..
Data skl 04/05/2015
Godz skl 10:50
Miejsce Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole w pokoju nr 101, ( sekretariat )
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był zrealizowany w terminie czasowym zadeklarowanym w złożonej ofercie (termin dopuszczony przez Zamawiającego min 8 tygodni - max 12 tygodni). Termin realizacji liczony będzie od dnia przekazania terenu budowy. Zamawiający przewiduje przekazanie terenu budowy do 5 dni od podpisania umowy.
Czy uniewaznienie Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - o wartości do 20 % wartości zamówienia podstawowego, w przypadku potrzeby powtórzenia tego samego rodzaju robót.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)