Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy

Publication date 2015-04-17
End date 2015-04-27 09:00:00
Instytucja Zespół Żłobków m.st. Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 88426 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 392200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Kalkulacjach cenowych stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ, właściwych dla danej części zamówienia (odrębne dokumenty).
3. CPV:
39100000-3 Meble
39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Opis

Część nr 1)
Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. WarszawyCzęść nr 2)
Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. WarszawyCzęść nr 3)
Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i pozostałego w ramach zadania inwestycyjnego pt. Modernizacja Żłobka nr 14 przy ul. Wrzeciono 4 w Warszawie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Żłobków m.st. Warszawy
Ulica ul. Belgijska 4
Nr domu 4
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-511
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5652355, 5652350
Fax 022 8450714
Internet www.zlobki.waw.pl
Regon 01571911300000
E mail zam.publ@zlobki.waw.pl; rponiatowski@zlobki.waw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku.
Wiedza Zamawiający określa minimalne wymagania dotyczące posiadania doświadczenia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie: a) co najmniej dwa zamówienia związane i proporcjonalne do przedmiotu zamówienia tj. polegające na wykonaniu, dostawie i montażu wyposażenia meblowego (wykonanego na wymiar) o wartości łącznej obu zamówień wynoszącej co najmniej 20.000,00 zł. z podatkiem VAT - w przypadku składania oferty na część nr 1; b) co najmniej dwa zamówienia związane i proporcjonalne do przedmiotu zamówienia tj. polegające na dostawie i montażu wyposażenia meblowego o wartości łącznej obu zamówień wynoszącej co najmniej 40.000,00 zł. z podatkiem VAT - w przypadku składania oferty na część nr 2; c) co najmniej dwa zamówienia związane i proporcjonalne do przedmiotu zamówienia tj. polegające na dostawie i montażu wyposażenia meblowego o wartości łącznej obu zamówień wynoszącej co najmniej 60.000,00 zł. z podatkiem VAT - w przypadku składania oferty na część nr 3. W przypadku składania przez jednego Wykonawcę ofert na kilka części zamówienia - Wykonawca ten powinien wykazać spełnienie warunku oddzielnie dla każdej z części (zamówienia wskazane w wykazach dla danej części zamówienia nie mogą się powtarzać).
Potencjal Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku.
Zdolne Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku.
Sytuacja Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Do oferty należy dołączyć karty katalogowe lub specyfikacje techniczne wraz ze zdjęciem, lub opis wraz ze zdjęciem z oznaczeniem w sposób czytelny oferowanego wyposażenia (wskazanie numeru pozycji kalkulacji cenowej) wraz z podaniem ich dokładnych wymiarów oraz z informacją identyfikującą ich producenta (importera) - dla następujących pozycji Kalkulacji cenowej: 1) część nr 2 - poz. 15, 16, 17, 20, 21, 22; 2) część nr 3 - poz. 16, 19, 20, 23, 24, 36, 38, 39, 43, 44, 45,46. 2. Do oferty należy dołączyć certyfikat lub atest zgodności z wymaganiami określonymi w polskich normach dot. wymiarów funkcjonalnych oraz wymagań bezpieczeństwa i metod badań - dla następujących pozycji Kalkulacji cenowej: 1) część nr 2 - poz. 1, 3, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12.
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wypełniona kalkulacja cenowa - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5A lub 5B lub 5C do SIWZ, odpowiednio na część, na którą składana jest oferta. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy oraz określa następujące warunki zmiany: 1) w przypadku realizacji części nr 3 - zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na zmianę terminu realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pt. Modernizacja Żłobka nr 14 przy ul. Wrzeciono 4, skutkującej koniecznością skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji robót budowlanych zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia realizacji robót budowlanych (powodujących konieczność jego wydłużenia) - powodujących niemożliwość dostawy lub montażu lub instalacji przedmiotu zamówienia w modernizowanym obiekcie, 2) zmiany w zakresie oferowanego wyposażenia / artykułu poprzez zaproponowanie wyposażenia innego producenta o parametrach tożsamych lub lepszych w przypadku wycofania z produkcji lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających realizację zamówienia, z zastrzeżeniem niezmienności ceny - po przedstawieniu przez wykonawcę dowodów uzasadniających konieczność dokonania zmiany, 3) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.
Spec www http://www.zlobki.waw.pl/oferty.php?pid=25654
Spec war Zespół Żłobków m.st. Warszawy, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa
Data skl 27/04/2015
Godz skl 09:00
Miejsce sekretariat, II piętro, Zespół Żłobków m.st. Warszawy, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.. Zamawiający informuje, iż nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)