Dostawa wyrobów przemysłu metalowego

Publication date 2015-05-28
End date 2015-06-09 09:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 4228
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 77655 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 444250005, 445314005, 301971007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów przemysłu metalowego w zakresie
7 zadań wyspecyfikowanych poniżej:

Zadanie nr 1 - Oczka plandekowe, kłódki, klamerki
Zadanie nr 2 - Opaski
Zadanie nr 3 - Uszczelki
Zadanie nr 4 - Nity, śruby, nakrętki
Zadanie nr 5 - Kątowniki, kształtowniki, profile, pręty
Zadanie nr 6 - Blachowkręty, wkręty, podkładki, zawleczki, smarowniczki
Zadanie nr 7 - Kołki, taśmy, uszczelniacze, pierścienie

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oczek plandekowych,kłódek, klamerekPrzedmiotem zamówienia jest dostawa opasekPrzedmiotem zamówienia jest dostawa uszczelekPrzedmiotem zamówienia jest dostawa nitów,śrub, nakrętekPrzedmiotem zamówienia jest dostawa kątowników, kształtowników, profili, prętówPrzedmiotem zamówienia jest dostawa blachowkrętów, wkrętów, podkładek, zawleczek, smarowniczekPrzedmiotem zamówienia jest dostawa kołków,taśm,uszczelniaczy, pierścieni

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 4228
Ulica ul. Montelupich 3
Nr domu 3
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 30-901
Wojewodztwo małopolskie
Tel 261 137 554
Fax 261 137 553
Internet www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
Regon 12139041500000
E mail 3rblog.zamowieniapubliczne@wp.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 7
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony druk OFERTA. Uwaga: W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy firmy oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Wypełniony opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy - w zakresie zadań, których realizację wykonawca oferuje. 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby osób podpisującejc/ych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. Wszystkie dokumenty wymagane przez zamawiającego muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustaw, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania stosownych zmian w umowie na mocy porozumienia stron, w następujących przypadkach: 1) zmiany Odbiorcy, 2) zmiany terminu wykonania umowy - w przypadku gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, 3) zmiany miejsca dostarczenia przedmiotu umowy - w przypadku dyslokacji Jednostki Wojskowej będącej Odbiorcą, bądź zmiany Odbiorcy, 4) zmiany terminu przyjmowania dostaw - w przypadku zmiany godzin pracy Odbiorcy, 5) zmiany przedmiotu umowy - gdy wyroby, których dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będą dostępne na rynku z powodu zaprzestania ich produkcji, pod warunkiem, że zamienne wyroby będą równoważne wymaganym przez Zamawiającego oraz że cena nie ulegnie zmianie, 6) zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów ( np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami, 7) zmiany przedmiotu umowy - w każdym czasie, kiedy Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu wyrób o parametrach lepszych aniżeli zaoferowany w ofercie, pod warunkiem, że warunki gwarancji nowego wyrobu nie ulegną pogorszeniu oraz cena jednostkowa netto nie ulegnie zmianie, 8) przedłużenia terminu wykonania umowy - o okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Dla celów niniejszej umowy przyjmuje się, że momentem rozpoczęcia postępowania odwoławczego jest dzień doręczenia Zamawiającemu odwołania a dniem zakończenia postępowania dzień wydania wyroku bądź postanowienia przez KIO, 9) innych postanowień umowy - jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy. 2. Za zmiany nieistotne uważa się między innymi ale nie wyłącznie zmiany w symbolu katalogowym.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
Spec war Jednostka Wojskowa 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. 28, pok. 012
Data skl 09/06/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Jednostka Wojskowa 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. 28, kancelaria jawna
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)