Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
|
Ulica |
ul. Kościuszki 5
|
Nr domu |
5
|
Miejscowosc |
Piaseczno
|
Kod poczt |
05-500
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 70 17 654, 70 17 655
|
Fax |
022 70 17 692
|
Internet |
www.piaseczno.eu
|
Regon |
01589128900000
|
E mail |
rzp@piaseczno.eu
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające. W zakres zamówienia uzupełniającego wejdzie doposażenie obiektu o brakujące elementy tego samego rodzaju w kwocie nie przekraczającej 50.000,00 zł brutto.
|
Czas |
D
|
Data zak |
21/08/2015
|
Wadium |
5.000 zł.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Wykonawca winien przedstawić w wykazie minimum 2 dostawy - zadania obejmujące dostawę i montaż wyposażenia szkolnego, biurowego, gospodarczego, sportowego w jednostkach użyteczności publicznej o wartości minimum 500.000 zł brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
Doświadczenie winno być poparte załączeniem dowodu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Powyższe winno być udokumentowane zgodnie z pkt 4.2) SIWZ.
|
Sytuacja |
Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 600.000,00zł brutto wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Powyższe winno być udokumentowane zgodnie z pkt 4.3). SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) przedstawią wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1;
2) dowód wpłaty /wniesienia wadium - zgodnie z pkt. 9.9.7 SIWZ; W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek bankowy - należy przedstawić dowód wpłaty.
Wadium wniesione w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, należy złożyć w oryginale w depozycie w kasie Urzędu Miasta i Gminy. W ofercie należy pozostawić kserokopię i dowód wniesienia do depozytu kasy Gminy. Dopuszcza się dołączenie w odrębnej kopercie tylko dowodu wniesienia wadium.
3) przedstawią wypełniony przedmiar formularz opis i wyliczenie.
6) Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
W związku z brzmieniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT ,
b) w przypadku zmniejszenia zakresu robót,
c) innych okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania zamówienia pomimo zachowania należytej staranności przez Zamawiającego.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
www.piaseczno.eu
|
Spec war |
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul. Kościuszki 5 05-500 Piaseczno, pok 75, III piętro osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, materiały przetargowe 80 zł.
|
Data skl |
08/06/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul. Kościuszki 5 05-500 Piaseczno, pok 75.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|