Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie, tj. Ośrodka Opiekuńczo-Rehabilitacyjnego przy ul. Jastrzębiej 1, Domu Opieki Szarotka przy ul. Sybiraków 13, Domu Dziennego Pobytu Senior przy ul. Sienkiewicza 3, Żłobka Nr 3 przy ul. Orlej 47a, Żłobka Nr 2 przy ul. Cedyńskiej 13.

Publication date 2015-06-05
End date 2015-06-17 11:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Lubin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 135084 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 32200009, 158960005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie, tj. Ośrodka Opiekuńczo-Rehabilitacyjnego przy ul. Jastrzębiej 1, Domu Opieki Szarotka przy ul. Sybiraków 13, Domu Dziennego Pobytu Senior przy ul. Sienkiewicza 3, Żłobka Nr 3 przy ul. Orlej 47a, Żłobka Nr 2 przy ul. Cedyńskiej 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. W związku z brakiem mozliwości jednoznacznego określenia przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym, Zamawiający posłuzył się prawem opcji, o którym mowa w art. 34 ust.5 ustawy. Tym samym w załączniku nr 6 do SIWZ został wskazany zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach, który, z zastrzeżeniem pkt 10, Zamawiający na pewno zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia tzw. widełki, do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 zadania, tj. Zadanie I. Dostawa ziemniaków. Zadanie II. Dostawa warzyw i owoców, gotowe dania (mrożonki).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Ulica ul. Jana Kilińskiego 25 A
Nr domu 25 A
Miejscowosc Lubin
Kod poczt 59-300
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 076 74-63-400
Fax 076 74-63-401
Internet www.mops.lubin.pl
Regon 00404128900000
E mail mops@mops.lubin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części VI SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Wiedza Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części VI SIWZ
Potencjal Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części VI SIWZ
Zdolne Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części VI SIWZ
Sytuacja Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części VI SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty wypełniony druk oferty- na formularzu wg załączonego wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ, zaakceptowany wzór umowy- na formularzu wg załączonego wzoru- załącznik nr 5 SIWZ, ewentualne pełnomocnictwa w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie udzielone przez Wykonawcę;
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT mającej wpływ na ceny, stawki i kwoty podatku VAT, zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności okreslonych w pkt 1 i 2 proporcjonalne o zakres tych zmian, wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem umowy, możliwość dostarczenia odpowiedników, o parametrach nie gorszych niż towary objęte umową, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin dostawy towaru
Kryt 2p 5
Spec www www.mops.lubin.pl
Spec war Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubinie ul. Kilińskiego 25a, 59-300 Lubin;
Data skl 17/06/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubinie ul. Kilińskiego 25a, 59-300 Lubin, pok. 127.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)