dostawa i wdrożenie systemu backupu

Publication date 2015-06-24
End date 2015-07-09 10:00:00
Instytucja Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 153542 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 480000008, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletnego rozwiązania do backupu
i archiwizacji dla potrzeb KG PSP. W ramach zadania Wykonawca wykona dostawę sprzętu, oprogramowania, instalację i konfigurację, wykona dokumentację powdrożeniową systemu oraz przeszkoli 3 administratorów po stronie Zamawiającego. Zaproponowane rozwiązanie musi uwzględniać wykorzystanie istniejącej biblioteki taśmowej PV TL 2000 IBM, do której Zamawiający dostarczy 22 taśmy LTO4 oraz dwie taśmy czyszczące. Wykonawca zainstaluje i uruchomi system w serwerowni Zamawiającego. Wykonawca musi uwzględnić w zaproponowanym rozwiązaniu wszystkie dodatkowe elementy niezbędne do uruchomienia i działania systemu. System powinien uwzględnić możliwość połączenie z wyniesioną lokalizacją (zapasową serwerownią), którą Zamawiający planuje uruchomić w okresie trzech lat

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej
Ulica ul. Podchorążych 38
Nr domu 38
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-463
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5233334
Fax 022 5233332
E mail zzpub@kgpsp.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/11/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w powyższym zakresie
Wiedza Wykonawca powinien wykazać wykonanie co najmniej 3 dostaw sprzętu z oprogramowaniem backupowym łącznie z wdrożeniem, przy czym co najmniej jedna z dostaw wraz z wdrożeniem musi być na kwotę min. 250 000 zł. W celu oceny spełnienia warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: poświadczenie, oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku gdy dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W przypadku gdy wykaz lub dowody będą budziły wątpliwości lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu będzie wynikało, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający, zastrzega sobie prawo zwrócenia się do właściwego podmiotu, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane lub miało być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów. Wykonawca, który będzie wykazywał spełnienie powyższego warunku polegając na doświadczeniu innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności dołączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. W takim przypadku, zobowiązanie powinno zawierać również wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu przedmiotu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, o, których mowa powyżej, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy
Potencjal Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w powyższym zakresie
Zdolne Wykonawca, na etapie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dysponować co najmniej nw. osobami. Dwoma ekspertami ds. oprogramowania backupowego, którzy w ciągu ostatnich 3 lat brali udział w co najmniej dwóch projektach teleinformatycznych. Projekty te swoim zakresem obejmowały wdrożenie systemu backupu i archiwizacji, opartego o proponowane oprogramowanie. Przynajmniej jeden z tych projektów miał wartość min. 250 000 zł. Jednym ekspertem ds. macierzy, który w ciągu ostatnich 3 lat brał udział w co najmniej dwóch projektach teleinformatycznych. Projekty te swoim zakresem obejmowały wdrożenie systemu backupu i archiwizacji z zastosowaniem proponowanej macierzy. Przynajmniej jeden z tych projektów miał wartość min. 250 000 zł. Jednym ekspertem ds. serwera, który w ciągu ostatnich 3 lat brał udział w co najmniej dwóch projektach teleinformatycznych. Projekty te swoim zakresem obejmowały wdrożenie systemu backupu i archiwizacji z zastosowaniem proponowanego serwera. Przynajmniej jeden z tych projektów miał wartość min. 250 000 zł. Jednym ekspert ds. utrzymania, który w ciągu ostatnich 3 lat brał udział w co najmniej dwóch projektach teleinformatycznych i pełnił rolę eksperta ds. utrzymania systemu. Przynajmniej jeden z tych projektów miał wartość min. 250 000 zł. W celu oceny spełnienia warunku, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca, który będzie wykazywał spełnienie powyższego warunku polegając na zasobach podmiotu trzeciego, zobowiązany jest dołączyć do oferty dowody, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów, o którym mowa powyżej. W takim przypadku, zobowiązanie powinno zawierać również wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu przedmiotu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, o, których mowa powyżej, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w powyższym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Pojemność macierzy ponad wymaganą
Kryt 2p 10
Kryt 3 Okres świadczenia wsparcia ponad wymagany
Kryt 3p 10
Spec www http://www.kgpsp.gov.pl
Spec war Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej Biuro Finansów Wydział Zamówień Publicznych, 00 - 463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, bud. nr 4, pok. nr 9
Data skl 09/07/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej Biuro Finansów Wydział Zamówień Publicznych, 00 - 463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, bud. nr 4, pok. nr 9
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Wszelkie zawiadomienia, wnioski oraz informacje Wykonawca przekazuje Zamawiającemu faksem lub drogą elektroniczną na nr faksu lub adres poczty elektronicznej wskazany poniżej. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Zamawiający na żądanie Wykonawcy potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania informacji/dokumentu za pomocą faksu lub drogi elektronicznej odpowiednio na nr faksu albo adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę. Wszelkie zawiadomienia, wnioski oraz informacje Zamawiający przekazuje Wykonawcom faksem lub drogą elektroniczną na nr faksu lub adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca na żądanie Zamawiającego potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania informacji/dokumentu za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. Korespondencję należy kierować na nr faksu 22 523 33 32 do Wydziału Zamówień Publicznych lub e-mail: zzpub@kgpsp.gov.pl. Zamawiający uzna samodzielnie pobrane przez Wykonawcę wydruki komputerowe z właściwego rejestru, czy z CEIDG jako dokumenty urzędowe jeżeli będą posiadały cechy, o których mowa w art. 4 ust. 4aa ustawy z 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1203 ze zm.), i które zostały określone w § 9 ust. 2 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie ustroju i organizacji Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego oraz trybu i sposobu udzielania informacji z Krajowego Rejestru Sądowego i wydawania kopii dokumentów z katalogu, a także struktury udostępnianych informacji o podmiotach wpisanych do Rejestru oraz cech wydruków umożliwiających ich weryfikację z danymi w Rejestrze (Dz. U. Nr 297 poz. 1760). W przypadku gdy Wykonawca do oferty dołączy wydruk elektroniczny wydany przez Centralną Informację KRS w formie PDF zobowiązany jest złożyć oświadczenie o zgodności wydruku z otrzymanym dokumentem elektronicznym
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)