Roboty budowlane - dostawa, montaż i instalacja urządzeń klimatyzacyjnych w budynkach Sądu Rejonowego w Lesznie przy ul. Dąbrowskiego 2 oraz przy ul. Kasprowicza 1

Publication date 2015-06-24
End date 2015-07-09 12:00:00
Instytucja Sąd Rejonowy w Lesznie
Miejscowość Leszno
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 153786 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 452161122, 397170001, 453312008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane - dostawa, montaż i instalacja urządzeń klimatyzacyjnych w budynkach Sądu Rejonowego w Lesznie przy ul. Dąbrowskiego 2 oraz przy ul. Kasprowicza 1

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Rejonowy w Lesznie
Ulica ul. Dąbrowskiego 2
Nr domu 2
Miejscowosc Leszno
Kod poczt 64-100
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 0-65 5259400
Fax 0-65 5259433
Internet http://www.leszno.sr.gov.pl/
Regon 00032399600000
E mail kierownik.finansowy@leszno.sr.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamówienie uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, co zamówienie podstawowe. Zamówienie może być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy, również w trakcie realizacji zamówienia podstawowego, jeśli zajdzie taka konieczność.
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4. 000 zł. (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, iż wykonał (zał. nr 8. do SIWZ - wykaz wykonanych robót budowlanych) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegające na dostawie oraz montażu i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiekcie czynnym, o wartości brutto co najmniej 200.000 tys. zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Zdolne Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że: a. dysponuje co najmniej jedną osobą wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b. dysponuje co najmniej jedną osobą wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c. dysponuje co najmniej jedną osobą wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
Sytuacja Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże: posiadanie środków finansowych zgromadzonych na rachunku bankowym albo spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub posiadanie zdolności kredytowej pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia - minimum 150.000,00 zł, w okresie maksymalnie trzech miesięcy poprzedzających termin składania ofert.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegające na dostawie oraz montażu i instalacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiekcie czynnym, o wartości brutto co najmniej 200.000 tys. zł brutto każda
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę. 2) 4. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum), każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w pkt. V.1c oraz w pkt.V.3 niniejszej specyfikacji (lub w punkcie V.7 niniejszej specyfikacji - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z dokumentem wymienionym w pkt. V.3a.). Pozostałe dokumenty będą traktowane, jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i na określonych warunkach: a. dopuszczalne jest zwiększenie liczby płatności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia - w zależności od kwot, jakimi będzie dysponował Zamawiający zabezpieczonymi w budżecie - zmiany wprowadzone aneksem do Umowy, b. dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji Umowy- zmiana wprowadzona aneksem do Umowy: - jeżeli z uwagi na przedłużenie się procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub z uwagi na inne przyczyny niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy nie będzie mógł być dochowany termin realizacji prac remontowych, - w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających mu realizację prac, - w przypadku błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesieniem przez niego poprawek lub zmian w projekcie. - w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, zamówień dodatkowych lub uzupełniających, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji c. dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia, d. dopuszczalna jest zmiana sposobu wykonania części przedmiotu Umowy będąca następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. e. dopuszczalna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź zmiana podyktowana będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie f. w przypadku zmiany podwykonawcy, który - zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych - będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie zaproponować innego podwykonawcę, spełniającego warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w specyfikacji. g. w przypadku wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy), przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy. h. w przypadku wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku, gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Długość okresu gwarancyjnego
Kryt 2p 10
Spec www www.leszno.sr.gov.pl
Spec war Sąd Rejonowy Lesznie ul. Gen. J. Dąbrowskiego 2, 64 -100 Leszno
Data skl 09/07/2015
Godz skl 12:00
Miejsce Sąd Rejonowy w Lesznie, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 2, 64 -100 Leszno - pok. 71
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)