Dostawa modułów systemu informatycznego w celu rozszerzenia istniejącego zintegrowanego systemu informatycznego Szpitala wraz z wdrożeniem i integracją

Publication date 2015-06-24
End date 2015-07-06 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie
Miejscowość Kościan
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania medycznego,
  • Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne,
  • Systemy informacji medycznej,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi konfiguracji oprogramowania,
  • Usługi dostawy oprogramowania,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 93135 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 480000008, 488140007, 481800003, 486000004, 722630006, 722650000, 722680001, 720000005, 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonawca dostarczy i migruje licencje modułów zgodnie z załącznikiem nr 1A do niniejszej SIWZ, wykona przeniesienie danych z wygaszanego systemu Simple do systemu ERP w zakresie określonym w załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ, udzieli licencji zezwalających na bezterminowe użytkowanie dostarczonych modułów, ustali z Zamawiającym harmonogram dostaw licencji i wdrożenia, migracji danych i szkolenia w terminie do 14 dni roboczych od podpisania umowy. Harmonogram dostaw licencji musi być rozłożony na 36 miesiące od daty podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że dostawy systemu ERP część administracyjna zrealizowane mają być do 6 miesięcy od daty zawarcia umowy . Wykona niezbędne usługi wdrożeniowe wraz z konfiguracją i parametryzacją, w oparciu o harmonogram dostaw licencji i wdrożenia, który będzie podzielony na etapy z określeniem czasu realizacji poszczególnych etapów, wykona integrację z systemem Eskulap i SIMPLE obecnie użytkowanych w Szpitalu, zainstaluje i skonfiguruje system na obecnie użytkowanym sprzęcie Zamawiającego (serwery i stacje robocze) bez konieczności dokonania dodatkowych zakupów inwestycyjnych przez Zamawiającego, przeszkoli personel Zamawiającego tj. użytkowników i administratorów. będzie świadczył usługi serwisu gwarancyjnego i wsparcia technicznego dla dostarczanych oraz posiadanych obecnie aplikacji przez okres 36 miesięcy, od daty zakończenia wdrożenia, na warunkach szczegółowo określonych, zapewni utrzymanie zintegrowanego systemu informatycznego w zgodzie z przepisami prawa oraz potrzebami Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie
Ulica ul. Szpitalna 7
Nr domu 7
Miejscowosc Kościan
Kod poczt 64-000
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 065 5120855
Fax 065 5120707
Internet http://szpital.koscian.pl
Regon 41105199900000
E mail zp.spzozkoscian@post.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 36
Wadium Wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru
Wiedza Zamawiający uzna warunek powyższy za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostawy analogiczne z przedmiotem zamówienia tj. dostawy licencji i wdrożenia zintegrowanego systemu o wartości co najmniej 500.000,00 złotych brutto każda
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru
Sytuacja Zamawiający uzna warunek powyższy za spełniony, jeśli Wykonawca będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 900 000 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymaganych funkcjonalności poszczególnych modułów oferowanego zintegrowanego systemu informatycznego poprzez szczegółowe opisanie w kolumnach: Odpowiedź Wykonawcy: Potwierdzenie spełnienia warunków granicznych Zał. 1A do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia, parametrów oferowanego systemu. Prezentacji wybranych funkcjonalności oferowanego przez Wykonawcę zintegrowanego systemu informatycznego - ww. prezentacja zostanie przeprowadzona na wezwanie Zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowany system posiada funkcjonalności zgodne z opisanymi w załączniku 1A do SIWZ ,Opis przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wszystkich Wykonawców do przeprowadzenia prezentacji oferowanego zintegrowanego systemu informatycznego na następujących warunkach: Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie, w którym będzie przeprowadzana prezentacja z minimum 4 dniowym wyprzedzeniem i zakresie prezentacji, prezentacja odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy we własnym zakresie sprzęt i oprogramowanie w tym rzutnik do przeprowadzenia prezentacji, Wykonawca będzie dysponował czasem 1 godziny celem przygotowania się do rozpoczęcia prezentacji, czas prezentacji przewidziany jest na 3 godziny od zgłoszenia gotowości Wykonawcy do jej przeprowadzenia, zakres prezentacji określony przez Zamawiającego , jednakowy w stosunku do każdego z Wykonawców nie może przekroczyć 5 funkcjonalności każdego z modułów i będzie obejmował funkcjonalności modułów opisane w załączniku 1A do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Dostawcy za wyjątkiem zmian umowy w następującym zakresie: a) Jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności, b) Jeśli nastąpi zmiana przepisów dotyczących podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy - w takim przypadku umową będzie mogła być dostosowana do tych przepisów, c) Jeżeli nastąpi konieczność modyfikacji jej poszczególnych zapisów w celu zachowania spójności z treścią materiałów przedłożonych przez Wykonawców w ofertach, a Zamawiający uznał za celowe ich włączenie do umowy w celu zapewnienia powodzenia realizacji przedmiotu zamówienia, d) Jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wynikający w szczególności z zaniechań Zamawiającego w realizacji swoich zobowiązań konieczne będzie wydłużenie terminu realizacji umowy - w takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty odpowiednio, e) Jeżeli w toku realizacji przedmiotu umowy elementy wchodzące w jej przedmiot zostaną wycofane z dystrybucji lub zostaną na rynek wprowadzone elementy o lepszych parametrach, niż zaoferowane w ofercie Wykonawcy - w takim przypadku przewiduje się możliwość zamiany elementów uwzględnionych w umowie na nowsze o niegorszych parametrach technicznych lubi funkcjonalnych, f) Jeżeli zmiana przedmiotu umowy będzie konieczna do prawidłowego wykonania zamówienia - w takim przypadku przewiduje się jej zmianę odpowiednio, g) Zmian podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował zamawiający. Jeżeli zmiana albo rezygnacja dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca obowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, h) Zmian koniecznych w niniejszej umowie w zakresie umożliwiającym dostosowanie jej zapisów do ewentualnej umowy o dofinansowanie, w szczególności w razie zmian terminarza realizacji zadania, zmian sposobu rozliczania umowy, zmian dokonywania płatności, zmian w harmonogramie wdrożenia, i innych. i) Terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezawinionych przez strony umowy, j) Zmian stron umowy wynikających z następstwa prawnego, k) Zmian korzystnych dla Zamawiającego.
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 2
Spec www http://szpital.koscian.pl
Spec war SPZOZ w Kościanie ul. Szpitalna 7 64-000 Kościan pokój nr 20
Data skl 06/07/2015
Godz skl 10:00
Miejsce SPZOZ w Kościanie ul. Szpitalna 7 64-000 Kościan sekretariat pokój nr 1
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)