Dostawa mebli gotowych i na wymiar dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

Publication date 2015-06-25
End date 2015-07-03 09:30:00
Instytucja Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble,
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 156090 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391413005, 391120000, 391411003, 391131008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Dostawa mebli gotowych i na wymiar dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji.
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia :
a) Oferowane meble mają być wykonane :
- z materiałów dopuszczonych do obrotu (płyty meblowe, wsporniki, tkaniny tapicerskie, okucia i inne) tj. posiadających znak CE albo deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta;
- z materiałów posiadających atesty jakościowe o klasie higieniczności E1.
b) Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był zgodny z obowiązującymi normami PN-EN dotyczącymi mebli.
c) Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
d) Okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia (dla pakietów 1-8) : nie krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy.
3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej:
1) W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne bądź pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno- użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.
Za równoważny, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanych produktów, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia towary o podanych parametrach referencyjnych.
3) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiejkolwiek części dokumentacji z w postępowaniu pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach.

Opis

PAKIET 1 - dostawa regału biurowegoPAKIET 2 - dostawa krzeseł biurowych obrotowychPAKIET 3 - dostawa krzeseł drewnianych giętychPAKIET 4 - dostawa krzeseł konferencyjnychPAKIET 5 - dostawa foteli biurowych obrotowychPAKIET 6 - dostawa regału bibliotecznegoPAKIET 7 - wykonanie i dostawa szafy narożnejPAKIET 8 - dostawa fotela biurowegoPAKIET 9 - dostawa mebli biurowych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Ulica Plac Matejki 13
Nr domu 13
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-157
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 2992041
Fax 12 4226566
Internet www.asp.krakow.pl
Regon 00027578300000
E mail jkurek@asp.krakow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 9
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji);
Wiedza Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji);
Potencjal Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji);
Zdolne Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji);
Sytuacja Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji);
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Oferta musi zawierać: a) formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 do specyfikacji; b) formularz cenowy według wzoru zamieszczonego w SIWZ, który musi być sporządzony dla każdego pakietu oddzielnie; c) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z art. 23 ustawy; d) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI i VII; e) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagane parametry techniczne określone w załączniku nr 1 do specyfikacji.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, w każdej z części odrębnie, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnie z załączonym projektem umowy odpowiednio do części - stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji. 2. Złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją umowy przez Wykonawcę. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach i zakresie: 1) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, 2) numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. przy zmianie dokonanej przez producenta), 3) w razie wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, 4) w razie niedostępności na rynku produktów wskazanych w ofercie, wynikającej z zaprzestania produkcji, wycofaniem z rynku lub z innych przyczyn niezależnych od obu Stron umowy, 5) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Kryt 3 Okres gwarancji
Kryt 3p 5
Spec www www.asp.krakow.pl
Spec war SIWZ można uzyskać w Dziale Administracyjno-Gospodarczym ASP im. Jana Matejki w Krakowie, pl. Jana Matejki 13, pokój nr 113, lub za zaliczeniem pocztowym lub ze strony internetowej Uczelni
Data skl 03/07/2015
Godz skl 09:30
Miejsce Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w Biurze Rektora ASP im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, pokój nr 104 (I piętro) lub przesłać pocztą
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1. Przez termin realizacji zamówienia rozumie się dostawę przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do specyfikacji (wraz z usługą wniesienia dostarczonego towaru do miejsca określonego dla poszczególnego pakietu), na koszt i ryzyko Wykonawcy, oraz koszty montażu dla pakietu : 6, 7. 2. Termin realizacji zamówienia : a) dla pakietu numer 7 : nie dłuższy niż 28 dni od daty podpisania umowy, b) dla pakietu numer : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9 : nie dłuższy niż 21 dni od daty podpisania umowy, c) dla pakietu numer 8 : nie dłuższy niż 14 dni od daty podpisania umowy, zakończony pisemnym potwierdzeniem odbioru przez upoważnionego pracownika poszczególnej komórki organizacyjnej Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)