Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji projektu Powiatowy program profilaktyki i promocji zdrowia w celu zmniejszenia zachorowalności i śmiertelności z powodu chorób układu krążenia wśród mieszkańców powiatu bialskiego: Razem dla serca - dofinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz budżetu państwa

Publication date 2015-06-25
End date 2015-07-03 09:00:00
Instytucja Powiat Bialski
Miejscowość Biała Podlaska
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 94099 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych - wymienionych i opisanych w Formularzu cenowym - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Bialski
Ulica ul. Brzeska 41
Nr domu 41
Miejscowosc Biała Podlaska
Kod poczt 21-500
Wojewodztwo lubelskie
Tel 83 35 11 354
Fax 83 35 11 355
Internet http://www.powiatbialski.eu/starostwo
Regon 03023734500000
E mail przetargi@powiatbialski.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
Wiedza Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, oraz wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy materiałów biurowych, o wartości każdej dostawy nie mniejszej niż 6000,00 zł brutto (słownie: sześć tysięcy zł). Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
Potencjal Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
Zdolne Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
Sytuacja Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Z zastrzeżeniem postanowień ustawy - Prawo zamówień publicznych i zapisów umowy wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności zmian dokonanych z naruszeniem tej formy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w razie : 1) zmiany zasad płatności i zmniejszenia wynagrodzenia Dostawcy w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu umowy; 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia niniejszej umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian, mających wpływ na realizację umowy; 3) realizacji w drodze odrębnej umowy, zamówień powiązanych z przedmiotem niniejszego zamówienia, - wymuszających konieczność wstrzymania lub zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia objętego umową; 4) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, proponowanych przez Zamawiającego lub Dostawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 5) gdy konieczność wprowadzenia zmian, będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Dostawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizacje projektu w ramach, którego współrealizowane jest zamówienie, 6) siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć i jemu zapobiec; 7) gdy zaistnieje inna trudna, do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna , za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zamówienia zgodnie z zawarta umową. 3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń o ich dokonanie.
Kryt cena A
Spec www http://www.powiatbialski.eu/starostwo
Spec war Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej 21-500 Biała Podlaska ul. Brzeska 41, pokój nr 328.
Data skl 03/07/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej 21-500 Biała Podlaska ul. Brzeska 41, pokój nr 316.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)