Dostawa artykułów medycznych, artykułów medycznych sterylnych, pojemników, wyrobów ortopedycznych dla SPZOZ w Szamotułach.
Publication date | 2015-06-26 |
End date | 2015-07-06 10:00:00 |
Instytucja | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej |
Miejscowość | Szamotuły |
Województwo | wielkopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 156630 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 331410000, 331900008, 331417007, 392221201 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy (w miarę zgłaszanych potrzeb) artykułów medycznych, artykułów medycznych sterylnych, pojemników, wyrobów ortopedycznych dla SPZOZ w Szamotułach. 2. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Ilości oraz asortyment przedmiotu zamówienia został określony szczegółowo w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji w pakietach 1 - 4. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz.679, z późn. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 6. Wyroby sterylne muszą posiadać okres sterylności co najmniej 6 miesięcy od daty dostawy do szpitala, a pozostałe wyroby co najmniej 12 miesięczny okres przydatności do użycia. 7. Każdorazowa dostawa przedmiotu zamówienia realizowana będzie przez Wykonawcę na podstawie odrębnych zapotrzebowań składanych telefonicznie lub faksem przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 13.00 z terminem realizacji od 1 dnia do maksymalnie 5 dni roboczych, od daty złożenia zamówienia. 8. Przedmiot zamówienia zostanie przez Wykonawcę opakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport. Koszty opakowania i transportu ponosi wykonawca. 9. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, ulotki informacyjne, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. 10. Do oferty należy dołączyć próbki oferowanego asortymentu zgodnie z opisem w danym pakiecie. 11. W przypadku wątpliwości co do pozostałego asortymentu, Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej, może zażądać dostarczenia próbek w celu weryfikacji czy zaoferowane produkty odpowiadają wymogom Zamawiającego zawartym w SIWZ, także w zakresie oferowanych rozwiązań równoważnych. 12. Do oferty należy dołączyć strony katalogowe informujące o parametrach zaoferowanego sprzętu, co pozwoli na ocenę zgodności zaproponowanego asortymentu z zapisami SIWZ W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych czy też znaków towarowych, rozwiązań technicznych i technologicznych, zamawiający informuje, że wskazania takie mają wyłącznie charakter przykładowy wskazujący wyłącznie parametry użytkowe i techniczne, które są istotne dla Zamawiającego. W związku z powyższym w takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której zaproponowano przedmiot zamówienia o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca w takim przypadku obowiązany jest przedstawić w ofercie wykaz rozwiązań równoważnych, pozycję, której rozwiązanie równoważne dotyczy oraz szczegółowy opis rozwiązania równoważnego. Celem Zamawiającego jest jedynie pozyskanie w jak najniższych kosztach łącznych przedmiotu zamówienia najwyższej jakości i funkcjonalności. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej |
Ulica | ul. Sukiennicza 13 |
Nr domu | 13 |
Miejscowosc | Szamotuły |
Kod poczt | 64-500 |
Wojewodztwo | wielkopolskie |
Tel | 061 2927103 |
Fax | 061 2927102 |
Regon | 00055382200000 |
E mail | zam.pub@szamotuly.med.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 4 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku- wymaga się złożenia oświadczenia - zał. do SIWZ. |
Wiedza | Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku- wymaga się złożenia oświadczenia - zał. do SIWZ. |
Potencjal | Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku- wymaga się złożenia oświadczenia - zał. do SIWZ. |
Zdolne | Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku- wymaga się złożenia oświadczenia - zał. do SIWZ. |
Sytuacja | Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku- wymaga się złożenia oświadczenia - zał. do SIWZ. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Wartość umowy może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. 2. Ceny brutto wynikające ze zmiany obowiązującej stawki VAT ulegną zmianie, przy zachowaniu cen netto podanych w ofercie. 3. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej zmianie (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. 4. Dopuszcza się zmiany ilości asortymentu określonego w załączniku do umowy - formularzu asortymentowo-cenowym przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Wykonawcy oraz wartości brutto kwoty umowy. 5. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, formy organizacyjnej lub formy prawnej). 6. Termin dostaw może zostać przedłużony, jeżeli realizacja zamówienia zostanie opóźniona z przyczyn działania siły wyższej, a o jej zaistnieniu Zamawiający zostanie niezwłocznie powiadomiony. 7. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z części dostaw spowodowanych trwałym wycofaniem przedmiotu umowy z rynku lub zaprzestaniem produkcji. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych artykułów w poszczególnych pozycjach w przypadku ograniczenia stosowania produktu, nie więcej niż 30 % 9. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia umowy do czasu zrealizowania całości dostawy na wszystkie pozycje asortymentowe nie dłużej jednak niż w ciągu 24 miesięcy. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | termin dostawy |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | www.szamotuly.med.pl |
Spec war | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotuły |
Data skl | 06/07/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotuły sekretariat Dyrektora |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |