Dostarczenie usług transmisyjnych z węzłów sieci do użytkowników końcowych i jednostek gminy do projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na obszarze Gminy Rudna

Publication date 2015-06-26
End date 2015-07-06 11:00:00
Instytucja Gmina Rudna
Miejscowość Rudna
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi przesyłu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 157486 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 723180007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Dostarczenie usługi transmisji z węzłów sieci Zamawiającego do jednostek publicznych Zamawiającego za pomocą sieci radiowej lub kablowej Wykonawcy w dowolnej technologii -zgodnie z tabelą zawierającą wykaz węzłów sieci i jednostek Zamawiającego - tabela zawarta w SIWZ, umożliwiającej dostęp komputerów jednostek do węzłów sieci Zamawiającego za pomocą portu Ethernet 10/100 Mb/s z przepływnością gwarantowaną min. 10 Mb/s symetrycznie w obydwu kierunkach w technologii Ethernet.
1.1. Komputery jednostek należy podłączyć poprzez porty Ethernet do urządzeń Wykonawcy.
1.2. W przypadku działania siły wyższej Wykonawca jest zobowiązany do przywrócenia działania sieci w zakresie zaakceptowanym przez Zamawiającego w terminach z nim uzgodnionych.
1.3. Wykonawca jest zobowiązany do usuwania wszelkich awarii i usterek , które uniemożliwiały by dostęp do usługi transmisji jednostek Zamawiającego, niezależnie od przyczyny ich powstania na swój koszt bez jakichkolwiek kosztów ponoszonych przez Zamawiającego w ciągu 24 h od zgłoszenia w dni robocze. Sobota (jeśli nie jest dniem świątecznym) liczona jest jako dzień roboczy.
1.4. Wykonawca jest zobowiązany do usuwania wszelkich awarii i usterek sieci niezależnie od przyczyny ich powstania w ciągu 7 dni roboczych od zgłoszenia, jeżeli awaria lub usterka nie powoduje, że jednostki Zamawiającego nie mogą korzystać z usługi transmisji. Sobota (jeśli nie jest dniem świątecznym) liczona jest jako dzień roboczy.
1.5. Usługa transmisji musi zapewnić nielimitowany transfer danych oraz nielimitowaną ilość otwartych sesji.
1.6. Dostępność usługi transmisji na porcie przyłączeniowym na poziomie 99,5%. czasu w ciągu roku.

2. Dostarczenie usługi transmisji z węzłów sieci Zamawiającego do 300 użytkowników końcowych (beneficjentów ostatecznych - wykaz adresów stanowi załącznik nr 8 do SIWZ) za pomocą sieci radiowej lub kablowej Wykonawcy w dowolnej technologii, umożliwiającej dostęp użytkownika końcowego (beneficjenta) do węzłów sieci (urządzeń aktywnych) Zamawiającego za pomocą portu Ethernet z przepływnością gwarantowaną min. 10 Mbit/s symetrycznie w obydwu kierunkach.
2.1. Komputery beneficjentów ostatecznych należy podłączyć poprzez porty Ethernet .
2.2.Wykonawca jest zobowiązany do usuwania wszelkich awarii i usterek niezależnie od przyczyny ich powstania na swój koszt bez jakichkolwiek kosztów ponoszonych przez Zamawiającego, do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia, jeżeli awaria lub usterka spowoduje, że beneficjent ostateczny nie może korzystać z usługi transmisji. Sobota (jeśli nie jest dniem świątecznym) liczona jest jako dzień roboczy.
2.3. Wykonawca jest zobowiązany do usuwania wszelkich awarii i usterek sieci niezależnie od przyczyny ich powstania w ciągu 7 dni roboczych od zgłoszenia, jeżeli awaria lub usterka nie powoduje, że beneficjent ostateczny nie może korzystać z usługi transmisji. Sobota (jeśli nie jest dniem świątecznym) liczona jest jako dzień roboczy.
2.4. W przypadku działania siły wyższej Wykonawca jest zobowiązany do przywrócenia działania sieci w zakresie zaakceptowanym przez Zamawiającego w terminach z nim uzgodnionych.
2.5. Usługa transmisji musi zapewnić nielimitowany transfer danych oraz nielimitowaną ilość otwartych sesji.
2.6. Dostępność usługi transmisji na porcie przyłączeniowym na poziomie 99,5% czasu w ciągu roku.
2.7. W trakcie trwania umowy Wykonawca na każde pisemne wezwanie przez Zamawiającego w ciągu 30 dni kalendarzowych, jest zobowiązany do uruchomienia usługi transmisji, na swój koszt pod innym wskazanym adresem beneficjenta ostatecznego, zmiana beneficjenta ostatecznego może odbyć się tylko na podstawie Regulaminu Uczestnictwa w projekcie.
3. Organizacja, utrzymanie Biura Obsługi Klienta (BOK) i obsługę zgłoszeń klientów.
3.1. Wykonawca w dniu podpisana umowy zobowiązany jest podać imię i nazwisko opiekuna lub inną pomoc techniczną oraz wskazać numer telefonu, poprzez który Zamawiający będzie komunikował się 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę w sprawach awarii, usterek oraz formalnych.
3.2. Utworzenie Biura Obsługi Klienta (BOK) do dnia aktywacji usługi transmisji zlokalizowanego w miejscowości Rudna, czynnego w dni robocze (z wyjątkiem sobót) w godz. 8.00 - 16.00, posiadającego pomieszczenia o charakterze biurowym dla personelu obsługującego klientów osobiście i telefonicznie. Poza godzinami pracy BOK Wykonawca zapewni przyjmowanie zgłoszeń o awariach telefonicznie przy użyciu urządzeń automatycznie rejestrujących zgłoszenie a także całodobowo faksem oraz mailowo. Zgłoszenie przyjęte poza godzinami pracy BOK traktowane będzie jako przyjęte następnego dnia roboczego o godz. 8.00. BOK będzie również dostępny w sprawach formalnych dla Zamawiającego.
3.3. Utworzony BOK będzie obsługiwał Beneficjentów (BO) i Zamawiającego również w zakresie przyjmowania zgłoszeń innych awarii niż dotyczących usługi transmisji zawartych w punktach 1 i 2 a w szczególności zgłoszeń dotyczących komputerów, urządzeń transmisyjnych zlokalizowanych w węzłach sieci, sieci światłowodowej oraz hurtowego dostępu do Internetu.
3.4. Wykonawca zobowiązany jest:
1. w przypadku przyjęcia zgłoszeń serwisowych, które nie dotyczą usługi transmisji danych objętej niniejszym postępowaniem, do przekazania zgłoszenia właściwemu serwisowi oraz odnotowanie daty i godziny  przyjęcia zgłoszenia i jego przekazania.
2. w przypadku gdy  treść zgłoszenia serwisowego będzie jednoznacznie wykluczała awarię  usługi transmisji danych objętej niniejszym postępowaniem do natychmiastowego przekazania zgłoszenia właściwemu serwisowi.
3. w przypadku którym treść zgłoszenia serwisowego nie będzie wykluczała awarii usługi transmisji danych objętej niniejszym postępowaniem w pierwszej kolejności wykluczyć usterki wynikające z własnego zakresu obowiązków a następnie przekazać zgłoszenie właściwemu serwisowi odnotowując  datę i godzinę przekazania oraz zakres podjętych działań.
3. 5. Zamawiający przekaże Wykonawcy szczegółowy opis sposobu komunikacji z serwisami odpowiedzialnymi za przyjmowanie wszystkich zgłoszeń awarii nieobjętych niniejszym postępowaniem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Rudna
Ulica Pl. Zwycięstwa 15
Nr domu 15
Miejscowosc Rudna
Kod poczt 59-305
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 076 7492100...134
Fax 076 7492117
Internet www.rudna.pl
Regon 39064755800000
E mail zamowienia_publiczne@rudna.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/10/2020
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). W przypadku uczestnictwa w postępowaniu podmiotu wspólnego (np. konsorcjum) należy wskazać podmiot wnoszący wadium (zapis w umowie konsorcjum). Termin wniesienia wadium upływa w dniu 06. 07.2015 r o godz. 11:00 25.1 Gotówką - wpłata na konto UG Rudna w BS we Wschowie o/ Rudna Nr 51 8669 0001 0151 6397 2000 0031, 25.2 Inne formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust.6 pkt. 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych muszą być deponowane w kasie siedziby Zamawiającego. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczone zostanie przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art. 46 ust. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty, wg formuły: spełnia - nie spełnia.( wg załącznika nr 2 do SIWZ).
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 usługi transmisji danych o łącznej wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł. brutto dla co najmniej 100 łączy transmisji danych każda. Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Potencjal Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i będzie dysponował niezbędnymi środkami finansowymi. Na potwierdzenie powyższych warunków Zamawiający żąda: 1. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2. Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w wysokości co najmniej 300.000,00 zł. Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w umowie w następującym zakresie: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian a) gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego, b) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia. c) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: działaniem siły wyższej, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, nie posiadające swojego źródła wewnątrz jednostki Wykonawcy, niemożliwe do przewidzenia, nieoczekiwane, zapobieżenie któremu nie było możliwe; d) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu zamówienia, e) wydłużenia terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia uzasadnionych okoliczności których podstawa będą obiektywne przesłanki zaakceptowane przez Zamawiającego pod warunkiem uzyskania zgody na wydłużenie terminu realizacji projektu przez Instytucję Zarządzającą, f) zmiany Podwykonawców na skutek zdarzeń losowych, wypowiedzenia umowy przez Wykonawcę czy powierzenia zamówienia kolejnym Podwykonawcom za zgodą Zamawiającego, g) zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych, h) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne, dla Zamawiającego, i) zmiana stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia oraz nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin uruchomienia usługi transmisji danych
Kryt 2p 10
Spec www www.bip.rudna.pl
Spec war Urząd Gminy w Rudnej Pl. Zwycięstwa 15 59-305 Rudna pokój nr 214
Data skl 06/07/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Gminy w Rudnej Pl. Zwycięstwa 15 59-305 Rudna pokój nr 14
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, 8. Osi Priorytetowej, Działanie 8.3. - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)