Dostawa drukarek, skanerów, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów linii papilarnych, oraz podzespołów i akcesoriów komputerowych na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
Publication date | 2015-06-29 |
End date | 2015-07-13 11:30:00 |
Instytucja | Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie |
Miejscowość | Lublin |
Województwo | lubelskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 158250 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302100004, 302300000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów linii papilarnych oraz podzespołów i akcesoriów komputerowych w ilości i o parametrach określonych w specyfikacji technicznej, która stanowi załączniki nr 1 - 3 do SIWZ. Część I - drukarki laserowe monochromatyczne, drukarki laserowe kolorowe, urządzenia laserowe wielofunkcyjne - specyfikacja techniczna - załącznik nr 1, Część II - skanery linii papilarnych oraz czytniki dokumentów - specyfikacja techniczna - załącznik nr 2, Część III - podzespoły i akcesoria komputerowe - specyfikacja techniczna - załącznik nr 3 Wymagania minimalne wyszczególnione w specyfikacji technicznej określają możliwość dostarczenia sprzętu innego producenta (jeżeli określono), pod warunkiem dotrzymania równoważności technicznej i/lub technologicznej. Zapis powyższy dotyczy także norm, o ile są przywoływane w specyfikacji technicznej. Jeżeli Wykonawca przywoła inne normy, o wymaganiach ostrzejszych niż wymienione wymagania, będą one zweryfikowane i zaakceptowane. Zamawiający nie dopuszcza urządzeń używanych lub regenerowanych, nie mogą one być poddane procesowi demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, a żadne elementy nie mogły wchodzić wcześniej, w całości ani w części, w skład innego produktu. Urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane i niefabrykowane. OpisPrzedmiotem zamówienia jest dostawa 16 drukarek laserowych monochromatycznych, 4 drukarki laserowe kolorowe, 15 urządzeń laserowych wielofunkcyjnych o parametrach określonych w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 skanerów linii papilarnych oraz 4 czytników dokumentów o parametrach określonych w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych o parametrach określonych w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 3 do SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie |
Ulica | ul. Spokojna 4 |
Nr domu | 4 |
Miejscowosc | Lublin |
Kod poczt | 20-914 |
Wojewodztwo | lubelskie |
Tel | 81 7424535 |
Fax | 81 7424535 |
Regon | 00051429400000 |
E mail | zampub@lublin.uw.gov.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja rządowa terenowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Warunek będzie oceniany według kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wykonawcy zgodnie z art. 22 ust.1. |
Wiedza | Warunek będzie oceniany według kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wykonawcy zgodnie z art. 22 ust.1. |
Potencjal | Warunek będzie oceniany według kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wykonawcy zgodnie z art. 22 ust.1. |
Zdolne | Warunek będzie oceniany według kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wykonawcy zgodnie z art. 22 ust.1. |
Sytuacja | Warunek będzie oceniany według kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu wykonawcy zgodnie z art. 22 ust.1. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy; 2) gdy nastąpiła ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT. W takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto, 3) zakończenia serii produkcyjnej przedmiotu zamówienia oraz rozpoczęcia produkcji przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji przedmiotowego postępowania. |
Kryt cena | C |
Spec www | http://zampub.lublin.uw.gov.pl |
Spec war | Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie, Biuro Finansowo - Księgowe, ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, pok. 63. |
Data skl | 13/07/2015 |
Godz skl | 11:30 |
Miejsce | Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie, Biuro Finansowo - Księgowe, ul. Spokojna 4, 20-914 Lublin, pok. 63. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |
Internet | http://zampub.lublin.uw.gov.pl |
Dok podm zag 3 | Tak |