Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny
|
Ulica |
Al. Jana Pawła II 70
|
Nr domu |
70
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
00-175
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 5365705-06
|
Fax |
22 8602842
|
Internet |
www.arimr.gov.pl
|
Regon |
01061308300000
|
E mail |
wioletta.cieslinska@arimr.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Agencja wykonawcza
|
Rodzaj zam inny |
Agencja wykonawcza
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
15
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Wiedza |
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 (dwie) główne dostawy urządzeń wielofunkcyjnych lub urządzeń drukujących o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto każda dostawa, oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
|
Potencjal |
Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zdolne |
Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Sytuacja |
Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale V ust. 1 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda złożenia (w oryginale) pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dokumentów dotyczących w szczególności:
a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
2. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa), pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Nie dopuszcza się potwierdzenia za zgodność z oryginałem kopii pełnomocnictwa przez pełnomocnika, któremu zostało ono udzielone.
3. W przypadku składania dokumentów określonych w ust. 1 dotyczących podmiotu trzeciego, Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia dowodów, że osoba/-y podpisująca/-e te dokumenty, jest/są uprawniona/-e do działania w imieniu podmiotu trzeciego.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wynikać będzie:
- ze zmian przepisów prawa, w oparciu o które realizowana będzie umowa,
- z wystąpienia siły wyższej,
- ze zmian funkcjonalno - organizacyjnych u Zamawiającego, powodujących np. konieczność zmiany ilości dostarczanych urządzeń do danej lokalizacji czy zmianę adresu lokalizacji, do której mają być dostarczone urządzenia (na terenie województwa mazowieckiego).
Powyższe zmiany wymagają formy pisemnej.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
98
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
2
|
Spec www |
www.arimr.gov.pl
|
Spec war |
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa
|
Data skl |
07/07/2015
|
Godz skl |
09:00
|
Miejsce |
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa - Kancelaria (pokój nr 241, II piętro)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
I. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wyjaśnienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy mogą przekazywać:
- pisemnie na adres:
AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA
MAZOWIECKI ODDZIAŁ REGIONALNY
Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa
(korespondencję dostarczaną osobiście lub za pośrednictwem kuriera należy złożyć również pod wyżej wskazany adres - kancelaria pok. 241),
- faksem na numer (22) 860 28 42
- bądź e-mailem na adres:
wioletta.cieslinska@arimr.gov.pl,
magdalena.nasilowska@arimr.gov.pl
z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu (również uzupełnianych dokumentów),
a także zmiany lub wycofania oferty.
3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty lub informacje faksem, każda
ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
4. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Wioletta Cieślińska - w sprawie procedury przetargowej
tel. (22) 536 57 40 w godzinach: od 7.30 do 15.30,
Magdalena Nasiłowska - w sprawie procedury przetargowej
tel. (22) 536 58 47 w godzinach: od 7.30 do 15.30,
Michał Skwarzewski - w sprawach przedmiotu zamówienia
tel. 22 536 57 90 w godzinach: od 7.30 do 15.30,
Łukasz Skwarek w sprawach przedmiotu zamówienia
tel. 22 536 57 43 w godzinach: od 7.30 do 15.30.
II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY:
1. Warunkiem podpisania umowy jest wniesienie, najpóźniej w dniu podpisania umowy, przez Wykonawcę wyłonionego w postępowaniu, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości brutto umowy.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może zostać wniesione w formach przewidzianych w art. 148
ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pieniądzu, wpłaty należy dokonać na konto Zamawiającego w BGK: 27 1130 1017 0000 3160 0020 0064.
4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji i poręczeń przewidzianych w art. 148 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu tych dokumentów
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|