sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach

Publication date 2015-06-29
End date 2015-07-07 08:15:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Kochanowskiego
Miejscowość Ząbki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Cukier,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 158466 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 152000000, 153000001, 154000002, 155000003, 31425003, 156000004, 158960005, 158100009, 158312004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dziewięć Zadań:
1.1. Zadanie Nr 1 - Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu i wędlin;
1.2. Zadanie Nr 2 - Sukcesywna dostawa ryb;
1.3. Zadanie Nr 3 - Sukcesywna dostawa owoców i warzyw świeżych;
1.4. Zadanie Nr 4 - Sukcesywna dostawa oleju i tłuszczów;
1.5. Zadanie Nr 5 - Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich;
1.6. Zadanie Nr 6 - Sukcesywna dostawa jaj;
1.7. Zadanie Nr 7 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych sypkich i różnych;
1.8. Zadanie Nr 8 - Sukcesywna dostawa mrożonych warzyw i owoców;
1.9. Zadanie Nr 9 - Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
15.00.00.00-08, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3, 15.60.00.00-4, 15.89.60.00-5, 15.81.00.00-9, 15.83.12.00-4

Opis

Szczegółowy zakres został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do SIWZSzczegółowy zakres został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do SIWZSzczegółowy zakres został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do SIWZSzczegółowy zakres został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do SIWZSzczegółowy zakres został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do SIWZSzczegółowy zakres został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do SIWZSzczegółowy zakres został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do SIWZSzczegółowy zakres został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do SIWZSzczegółowy zakres został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Kochanowskiego
Ulica ul. Batorego 11
Nr domu 11
Miejscowosc Ząbki
Kod poczt 05-091
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 781 60 66
Fax 22 762 05 08
Internet www.sp2zabki.idsl.pl
Regon 00079963500000
E mail sp2zabki@neostrada.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Szkoła Podstawowa
Rodzaj zam inny Szkoła Podstawowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 9
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/07/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Potencjal W zakresie potencjału technicznego warunek dotyczy wyłącznie Wykonawcy, który składa ofertę obejmująca realizację zadania Nr 1 , zadania Nr 2 lub Zadania Nr 8. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Wykonawca musi wykazać, że dysponowanie lub będzie dysponował urządzeniami technicznymi - pojazdami stosowanymi do przewozu artykułów spożywczych spełniających wymogi zawarte w rozporządzeniu Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku ustanawiającego szczegółowe przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225) i rozporządzenia Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L.139 z 30 kwietnia 2004 roku str. 1, (Dz. U. UE Polskie wydanie specjalne rozdział 13 t.34). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - na podstawie: a) opisu urządzeń technicznych; oraz b) dokumentów potwierdzających, że wykazane urządzenia techniczne są dopuszczone do realizacji przedmiotu zamówienia.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) Parafowany przez Wykonawcę wzór Umowy zawierający warunki na jakich będzie realizowany przedmiot zamówienia; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeśli ofertę składa pełnomocnik , które powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem: a) w przypadku gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych Wykonawcy; b) w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spóła cywilna) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach w zakresie: a) wystąpienia dostaw, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub rozszerzenia przedmiotu umowy, b) wstrzymania realizacji przedmiotu umowy lub przerw w jego realizacji powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, c) konieczności zlecenia dostaw uzupełniających, d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie ilości przedmiotu zamówienia i w granicach +/-20% wartości umowy brutto, e) zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiana umowy w zakresie : a) pkt. a i e nastąpi w przypadku zmiany obowiązujących przepisów. b) w zakresie pkt. b nastąpi w przypadku zmian organizacyjnych. c) w zakresie pkt. c i d w przypadku zmiany ilości dzieci. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany towarów w danej grupie towarowej. Zmiana ilości towarów nie powoduje konieczności zawarcia aneksu do umowy.
Kryt cena A
Spec www www.sp2zabki.idsl.pl
Spec war Szkoła Podstawowa Nr 2 ul. Batorego 11, 05-091 Ząbki
Data skl 07/07/2015
Godz skl 08:15
Miejsce Szkoła Podstawowa Nr 2 ul. Batorego 11, 05-091 Ząbki, Sekretariat Dyrektora.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)