zagospodarowanie doliny potoku Sikornik - projekt alei spacerowo-rekreacyjnej wraz z dodatkową infrastrukturą parkową, w ramach Budżetu Obywatelskiego - część 2.

Publication date 2015-06-29
End date 2015-07-14 09:00:00
Instytucja Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

Szczegóły

Numer ogłoszenia 158712 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 452332506, 391136003, 392243403, 773000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie doliny potoku Sikornik - projekt alei spacerowo-rekreacyjnej wraz z dodatkową infrastrukturą parkową, w ramach Budżetu Obywatelskiego - część 2, przy ul. Siemiradzkiego w Bielsku-Białej.
2. Zakres prac obejmuje:
1) roboty ziemne,
2) wykonanie nawierzchni ścieżki żwirowej,
3) wykonanie schodów terenowych z pochylnią,
4) wykonanie mostka drewnianego,
5) wykonanie szachownicy z bezpiecznej nawierzchni utwardzonej,
6) wykonanie stanowiska dla leżaków,
7) wykonanie stanowiska dla ławek przy szachownicy,
8) dostawa wraz z montażem następujących elementów małej architektury:
a) ławki z oparciem - 8 szt.,
b) leżaki miejskie - 8 szt.,
c) kosze na śmieci - 4 szt.,
d) szachy ogrodowe - 1 kpl.
9) wykonanie fundamentów pod ławki, kosze oraz stojaki.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Ulica Plac Ratuszowy 1
Nr domu 1
Miejscowosc Bielsko-Biała
Kod poczt 43-300
Wojewodztwo śląskie
Tel 33 4971497
Fax 33 4971786, 8227539
Internet www.um.bielsko.pl
Regon 00051566100000
E mail on.zp@um.bielsko.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 84
Wadium nie wymaga się wnoszenia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza wykonanie w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu ścieżki spacerowej wraz ze schodami terenowymi o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto (dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 zł). Sposób dokonywania oceny spełnienia tego warunku: na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów.
Potencjal na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Certyfikat Bezpieczeństwa dla nawierzchni bezpiecznych z gumowych mat uzyskany zgodnie z PN-EN 1177; 2. Atest Polskiego Zakładu Higieny dla nawierzchni bezpiecznej; 3. Karty techniczne dotyczące wyposażenia terenów rekreacyjnych - 4 elementów: b) ławka z oparciem, c) leżak miejski, d) kosz na śmieci, e) szachy ogrodowe; potwierdzające parametry urządzeń w zakresie jakości, użytych materiałów i niezbędnych wymaganych elementów oraz gabarytów urządzenia wraz ze sposobem ich fundamentowania oraz rodzajem materiału.
Inne dokumenty a) Pisemne zobowiązanie (w oryginale) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp); Treść zobowiązania innego podmiotu powinna jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania tego podmiotu, określać czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonywane i w jakim okresie. b) Oryginał Oferty przetargowej; c) Kosztorys ofertowy; d) Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych (zamiennych) - w przypadku zastosowania materiałów zamiennych (równoważnych); e) Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie); f) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) co do nieistotnych postanowień umowy; b) co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin wykonania
Kryt 2p 10
Spec www www.um.bielsko.pl/bip
Spec war Wydział Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7, pok. nr 2.
Data skl 14/07/2015
Godz skl 09:00
Miejsce w Sekretariacie Wydziału Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7 (parter, pok. nr 6).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat brak.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)