Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Świecie nad Osą

Publication date 2015-06-29
End date 2015-07-09 10:00:00
Instytucja Urząd Gminy
Miejscowość Świecie nad Osą
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Instrukcje,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble łazienkowe,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble szkolne,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Dywany, maty i dywaniki,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Farby do celów artystycznych,
  • Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 158878 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 378000006, 448120000, 391600001, 391610008, 391500008, 391410002, 392200000, 375200009, 395300006, 301900007, 224700005, 302131006, 302360002, 302321108, 320000003, 323200002, 323200006, 391440003, 397134306, 444100007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamawiający ze względu na specyfikę dostaw podzielił zamówienie na następujące zadania:
Zadanie I - zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, audiowizualnego (dostawa i montaż sprzętu RTV, audio, ICT) oraz sprzętu pomocniczego (telewizory, radia, laptopy, programy, aparaty fotograficzne, ekrany)
Zadanie II - zakup i dostawa sprzętu AGD (pralki, lodówki, kuchenki, odkurzacze, froterki)
Zadanie III - zakup i dostawa artykułów plastycznych, zabawek, pomocy dydaktycznych, wyposażenia wypoczynkowego i wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki (dostawa wykładzin, mebli, siedzisk i mat, artykułów plastycznych, kompletów zabawek, kompletów pomocy dydaktycznych).
Zadanie IV - zakup i dostawa wyposażenia do pomieszczeń kuchni dostawa z montażem doposażenia kuchni (zakup mebli, naczyń)
Zadanie V - zakup i dostawa mebli do sal i szatni,

Uwaga!!!
Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia.
W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się materiały i urządzenia o takich samych parametrach lub równoważnych właściwościach i parametrach, lecz nie gorszych niż określone. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości i funkcjonalności wyrobom przedstawianym w opisie przedmiotu zamówienia.
Wszystkie wskazania z nazwy urządzeń występujących w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznikach do niej należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wskazaniom tym towarzyszą wyrazy (lub równoważne). Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie urządzeń równoważnych opisanych w SIWZ, jest zobowiązany wykazać, że oferowane urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, każdego zadania zawierają Załączniki od nr 6 do nr 10 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy
Ulica 1
Nr domu 1
Miejscowosc Świecie nad Osą
Kod poczt 86-341
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 056 4661613
Fax 056 4661621
Internet www.swiecienadosa.lo.pl
Regon 00054245100000
E mail gmina@swiecienadosa.lo.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 20/08/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie - załącznik nr 2
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie - załącznik nr 2
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie - załącznik nr 2
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie - załącznik nr 2
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie - załącznik nr 2
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy, w szczególności w przypadku: - konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: -zmian zakresu dostaw wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu w dokumentacji projektu o dofinansowanie zadania przez Urząd Marszałkowski, które wynikły w trakcie realizacji zamówienia i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, -konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz, uzgodnień itp., -konieczności wykonania dostaw zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, a koniecznych dla wykonania całości dostaw i uzyskania założonego efektu użytkowego, -konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych w danej dziedzinie, -nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych lub okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, -działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, (np. przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę. Zamawiający informuje, że zmiana terminu wykonania zamówienia umowy może zostać dokonana wyłącznie za zgodą Instytucji Zarządzającej dofinansowaniem Projektu i o czas przez nią zaakceptowany. Z tytułu zmiany terminu wykonania zamówienia Wykonawcy nie przysługuje prawo żądania wyższego wynagrodzenia. - rezygnacji Zamawiającego z części dostaw i związanej z tym zmiany kwoty wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 umowy, - zwiększenia lub zmniejszenia ilości sztuk asortymentów wynikających z rzeczywistych obmiarów, zapotrzebowania. - zmiany podwykonawców robót w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, - ustawowej zmiany stawki VAT oraz związanej z tym zmiany kwoty wynagrodzenia brutto określonej w § 4 ust. 1 (kwota netto pozostaje bez zmian). W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy określonych w ust. 2, zostanie przeprowadzona następująca procedura: - Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, - Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. - Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.
Kryt cena A
Spec www www.bip.swiecienadosa.lo.pl
Spec war Urząd Gminy Świecie nad Osą 86 - 341 Świecie nad Osą pokój nr 9
Data skl 09/07/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Świecie nad Osą 86 - 341 Świecie nad Osą pokój nr 1 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)