Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miasto Łomża
|
Ulica |
pl. Stary Rynek 14
|
Nr domu |
14
|
Miejscowosc |
Łomża
|
Kod poczt |
18-400
|
Wojewodztwo |
podlaskie
|
Tel |
086 2156711
|
Fax |
086 2156706
|
Internet |
http://um.lomza.pl/bip/
|
Regon |
00052513900000
|
E mail |
zamowienia@um.lomza.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
25/08/2015
|
Wadium |
Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Wiedza |
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował w sposób należyty dostawę o podobnym charakterze jak niniejsze zamówienie tj.: minimum 1 dostawę wraz z usługą instalacji dotyczącą nie mniej niż 3 infokiosków
|
Potencjal |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ (/Wiedza i Doświadczenie/) oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1)Wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogów procesora - w celu potwierdzenia, że odpowiada on wymaganiom, określonym przez Zamawiającego.
2)Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty podlegające zwrotowi (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych) należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty.
3)W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty musi być dołączone dla podmiotu wiodącego - lidera - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania wszystkich Wykonawców (podmiotów występujących wspólnie) - złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Istotne zmiany w umowie mogą dotyczyć:
1)przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas zwłoki, jeżeli taka zwłoka ma lub będzie miała wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku:
a)zawieszenia dostaw oraz montażu, uruchomień i konfiguracji przez Zamawiającego,
b)siły wyższej, warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających lub ograniczających możliwość wykonywanie przedmiotu zamówienia w umownym terminie lub zmianę zakresu dostaw, wynikającą z okoliczności których wcześniej nie można było przewidzieć
2)zmiany wynagrodzenia, które przysługiwać będzie Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa określających wysokość stawki podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie przedmiotu zamówienia
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji i rękojmi
|
Kryt 2p |
20
|
Spec www |
http://www.lomza.pl/bip/index.php?k=1170
|
Spec war |
UM w Łomży, ul. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, pokój 217
|
Data skl |
08/07/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Łomży, ul. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża pokój nr 102 (sekretariat Zastępców Prezydenta) I piętro
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 Osi Priorytetowej III Rozwój turystyki i kultury Działania 3.1 Rozwój atrakcyjności turystycznej regionu
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|