Dostawa i montaż 5 szt. infokiosków

Publication date 2015-06-30
End date 2015-07-08 10:00:00
Instytucja Miasto Łomża
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • System informacji ruchu pasażerskiego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 160526 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 488131001, 516120005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawę, montaż, podłączenie do Internetu, konfigurację i uruchomienie 5 szt. infokiosków, z tego trzech zewnętrznych i dwóch wewnętrznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagane parametry, certyfikaty, szkolenia, instrukcje, warunki gwarancji i serwisu, zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
Urządzenia należy zainstalować w miejscach wskazanych w załączniku nr 7 - lokalizacje

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Łomża
Ulica pl. Stary Rynek 14
Nr domu 14
Miejscowosc Łomża
Kod poczt 18-400
Wojewodztwo podlaskie
Tel 086 2156711
Fax 086 2156706
Internet http://um.lomza.pl/bip/
Regon 00052513900000
E mail zamowienia@um.lomza.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 25/08/2015
Wadium Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wiedza Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował w sposób należyty dostawę o podobnym charakterze jak niniejsze zamówienie tj.: minimum 1 dostawę wraz z usługą instalacji dotyczącą nie mniej niż 3 infokiosków
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ (/Wiedza i Doświadczenie/) oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1)Wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogów procesora - w celu potwierdzenia, że odpowiada on wymaganiom, określonym przez Zamawiającego. 2)Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty podlegające zwrotowi (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych) należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty. 3)W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty musi być dołączone dla podmiotu wiodącego - lidera - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania wszystkich Wykonawców (podmiotów występujących wspólnie) - złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne zmiany w umowie mogą dotyczyć: 1)przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas zwłoki, jeżeli taka zwłoka ma lub będzie miała wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: a)zawieszenia dostaw oraz montażu, uruchomień i konfiguracji przez Zamawiającego, b)siły wyższej, warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających lub ograniczających możliwość wykonywanie przedmiotu zamówienia w umownym terminie lub zmianę zakresu dostaw, wynikającą z okoliczności których wcześniej nie można było przewidzieć 2)zmiany wynagrodzenia, które przysługiwać będzie Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa określających wysokość stawki podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie przedmiotu zamówienia
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Okres gwarancji i rękojmi
Kryt 2p 20
Spec www http://www.lomza.pl/bip/index.php?k=1170
Spec war UM w Łomży, ul. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, pokój 217
Data skl 08/07/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Łomży, ul. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża pokój nr 102 (sekretariat Zastępców Prezydenta) I piętro
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 Osi Priorytetowej III Rozwój turystyki i kultury Działania 3.1 Rozwój atrakcyjności turystycznej regionu
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)