Dostawa samochodowych części zamiennych, akumulatorów oraz opon

Publication date 2015-07-01
End date 2015-07-09 10:00:00
Instytucja Przemyska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o.
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 162494 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 343000000, 314000000, 343511003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodowych części zamiennych, akumulatorów oraz opon do pojazdów Przemyskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Zamówienie zostało podzielone na następujące części (zwane dalej zadaniami):
Zadanie nr 1 - dostawa fabrycznie nowych części do podwozi samochodów ciężarowych specjalizowanych o DMC powyżej 3,5 tony (Jelcz 422, Star 1142, MAN, VOLVO) oraz akumulatorów.
Zadanie nr 2 - dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do samochodów dostawczych (IVECO 35C13, IVECO 50C15, KIA 2500, Mercedes VITO, Volkswagen LT35) oraz akumulatorów.
Zadanie nr 3 - dostawa fabrycznie nowych opon samochodowych.
Zamawiający wymaga, aby części zamienne były fabrycznie nowe, sprawne technicznie i opakowane.
Wykonawca dostarczy zamówiony towar loco - magazyn zamawiającego przy ul. Herburtów 16 w Przemyślu (Pion Eksploatacji) lub w inne miejsce wskazane na terenie miasta Przemyśla (dotyczy Zadania nr 3).
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia publicznego.
Zamówienia realizowane będą sukcesywnie zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego.
Szczegółowe zestawienie rodzaju i ilości asortymentu określone zostały w Załącznikach nr 2, 3 i 4 do SIWZ, tj. formularzach cenowych.
Numery katalogowe w poszczególnych pozycjach podano pomocniczo w celu ułatwienia doboru zamienników.
Warunki realizacji zamówienia określone zostały w Załącznikach nr 8 i 9 do SIWZ, tj. wzorach umowy.
Przemyska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o. jako zamawiający jest upoważniona w trybie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych na podstawie zawartego porozumienia oraz na podstawie udzielonego pełnomocnictwa do wspólnego przeprowadzenia postępowania przetargowego oraz udzielenia zamówienia w imieniu własnym i na rzecz współzamawiającego, tj. Zakładu Usług Komunalnych w Przemyślu Sp. z o.o.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Przemyska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o.
Ulica ul. Słowackiego 104
Nr domu 104
Miejscowosc Przemyśl
Kod poczt 37-700
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 016 6782484
Fax 016 6786783
Internet www.pgk.przemysl.pl
Regon 65003873000000
E mail pgk_przemysl@sitaprzemysk.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga od wykonawców złożenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
Wiedza Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
Potencjal Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
Zdolne Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz cenowy (odpowiednio do zadania, na które wykonawca składa ofertę), sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2, 3 i 4 do SIWZ. 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen jednostkowych netto, przy czym zmiana ceny dotycząca stawki podatku VAT nie będzie wymagała zmiany umowy poprzez pisemny aneks, b) zamiany rodzaju towaru w zależności od zapotrzebowania (np. zwiększenie ilości jednego rodzaju towaru, kosztem ograniczenia ilości drugiego) bez przekroczenia ogólnej wartości zamówienia, c)w przypadku zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych, ceny jednostkowe netto mogą podlegać zmianie nie więcej niż o urzędowy wskaźnik inflacji za uprzednią zgodą Zamawiającego, przy czym pierwsza waloryzacja cen może nastąpić nie wcześniej niż z dniem 01.01.2016 r.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Spec www http://www.pgk.przemysl.pl/?url=bip&s=przetargi
Spec war Siedziba zamawiającego: PGK Sp. z o.o., ul. Słowackiego 104, 37-700 Przemyśl - pok. nr 28 /I piętro/
Data skl 09/07/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Siedziba zamawiającego: PGK Sp. z o.o., ul. Słowackiego 104, 37-700 Przemyśl - Sekretariat, pok. nr 18 /I piętro/
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)