Publication date |
2015-07-02 |
End date |
2015-07-10 09:00:00 |
Instytucja |
Politechnika Warszawska Filia w Płocku |
Miejscowość |
Płock |
Województwo |
mazowieckie |
Branża |
- Urządzenia komputerowe,
- Komputery osobiste,
- Ekrany i konsole komputerowe,
- Sprzęt peryferyjny,
- Części, akcesoria i wyroby do komputerów
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
163000 / 2015 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
302000001, 302130005, 302313000, 302321005, 302131006, 302370009 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Politechnika Warszawska Filia w Płocku
|
Ulica |
ul. Łukasiewicza 17
|
Nr domu |
17
|
Miejscowosc |
Płock
|
Kod poczt |
09-400
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
24 36 72 221
|
Fax |
24 36 72 221
|
Internet |
www.pw.plock.pl, www.pw.edu.pl, www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
|
Regon |
00000155400000
|
E mail |
mwiatr@pw.plock.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
30
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.
Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów
|
Wiedza |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.
Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.
Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.
Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.
Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. formularz Oferta wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 1 do Rozdziału II SIWZ wypełniony i podpisany przez osobę/-y upełnomocnioną/-e do reprezentowania Wykonawcy;
2. Pełnomocnictwo, lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty mus zostać załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub ewidencji lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, winni oni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji podpisane być musi przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców i winno być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
3. Zobowiązanie innych podmiotów na podstawie art.26 ust.2b Ustawy Pzp do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do Rozdziału II SIWZ - jeżeli dotyczy!
4. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust 2 pkt.5, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Rozdziału II SIWZ.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Warunki zmiany treści umowy:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy - zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, za zgodą obu stron.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
2.1. Zmiana terminu realizacji umowy:
2.1.1. wykonanie zamówienia w określonym terminie nie leży w interesie Zamawiającego;
2.1.2. działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie części lub w całości jego zobowiązań (np. klęski żywiołowe, działania wojenne, strajki, inne zdarzenia losowe);
2.1.3. w następstwie wydłużonych (wykraczających poza terminy określone w KPA) procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych.
2.2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia tj. zmiana sposobu spełnienia świadczenia spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku urządzeń objętych przedmiotem zamówienia - w tym przypadku Wykonawca może zaoferować inny model urządzenia o parametrach nie gorszych niż złożone w ofercie.
2.3. Pozostałe zmiany:
2.3.1. ustawowa zmiana procentowej stawki podatku VAT,
2.3.2. zmiany przedstawiciela stron umowy lub zmiany osób nadzorujących ze strony Zamawiającego i/lub Wykonawcy,
2.3.3. inne niż wymieniona siła wyższa zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami SIWZ.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiany danych teleadresowych i zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest przedłożenie przez jedną ze Stron niniejszej umowy drugiej Stronie wniosku o dokonanie zmiany wraz z pisemnym uzasadnieniem i/lub stosownym dokumentem potwierdzającym zasadność dokonania tej zmiany oraz sporządzenie protokołu.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
www.pw.plock.pl, www.pw.edu.pl, www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
|
Spec war |
Politechnika Warszawska Filia w Płocku
ul. Łukasiewicza 17, 09-400 Płock
pok. nr 5; fax. (24) 36-72-221.
|
Data skl |
10/07/2015
|
Godz skl |
09:00
|
Miejsce |
Politechnika Warszawska Filia w Płocku
ul. Łukasiewicza 17, 09-400 Płock
pok. nr 5;
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|