Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojskowa Akademia Techniczna
|
Ulica |
ul. Kaliskiego 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
00-908
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
261 83 78 65
|
Fax |
261 83 97 23
|
Internet |
www.wat.edu.pl
|
Regon |
01212290000000
|
E mail |
szp@wat.edu.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 3 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 14.07.2015r. do godz.09:00.
2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione:
- w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa
ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem: wadium w postępowaniu na dostawę wody mineralnej, soków oraz napojów orzeźwiających gazowanych i niegazowanych przeznaczonych do dalszej odsprzedaży Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu.
2) w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 Prawa zamówień publicznych
- dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca posiada i będzie posiadać przez okres obowiązywania umowy oraz załączy do oferty kopie dokumentów wymienionych poniżej:
- Atest PZH potwierdzający spełnienie wymogów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia
z dnia 31 marca 2011r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych
(Dz. U. Nr 85 poz. 466),
- Certyfikat systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju, wraz z oświadczeniem o prowadzeniu wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu HACCP
lub
zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia,
- Decyzję lub opinię, zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej
o zatwierdzeniu środków transportu do przewozu napojów wydany na podstawie art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2011 r., Nr 212, poz. 1263 z późn. zm.),
- Zaświadczenie Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania
i obrotu artykułami rolno - spożywczymi wydane na podstawie art.12 ust.1 ustawy o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2015r., poz. 678 z późn. zm.),
- Decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli sanitarnej i zatwierdzeniu zakładu do produkcji i obrotu żywnością zgodnie z art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie
|
Wiedza |
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz załączy do oferty dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga potwierdzenia min. trzech dostaw wody mineralnej i soków lub napojów orzeźwiających gazowanych niegazowanych na kwotę minimum 100 000,00 zł brutto każda. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, iż musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego /odbiorcę dostawy.
Podstawowymi dowodami są:
- poświadczenia pochodzące od wystawcy dokumentu określające prawidłowość wykonanych dostaw/usług, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert;
- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, może złożyć oświadczenie o należytym wykonaniu dostaw.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ,
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ,
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 5 SIWZ.
4) Oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w pkt. 5 SIWZ.
5) Potwierdzenie wniesienia wadium: oryginał lub kopię poręczeń lub gwarancji stanowiących dowód wniesienia wadium. Przy wniesieniu wadium w formie pieniężnej na rachunek Zamawiającego zaleca się załączyć kopię przelewu. Brak w ofercie kopii przelewu nie będzie podstawą do odrzucenia oferty. Natomiast brak wniesienia wadium w terminie będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z przedmiotowego postępowania
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach:
1) Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentu do wysokości wartości umowy określonej w § 2 umowy.
2) Zamówienia cząstkowe będą wynikały z bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku konieczności zmniejszenia dostaw, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie
za faktycznie dostarczony przedmiot zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się wykorzystać przedmiot zamówienia w co najmniej 75% wartości przedmiotu zamówienia.
3) Zamawiający dopuszcza zmiany w trakcie realizacji umowy z zakresie zmiany nazwy handlowej dostarczonego przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że dostarczony przedmiot zamówienia jest tożsamy z przedmiotem zamówienia zaoferowanym w umowie. Na potwierdzenie zostanie dołączony dokument stwierdzający, że oprócz zmiany handlowej nie nastąpiła zmiana asortymentu pod względem składu i jakości przedmiotu zamówienia.
4) Zmiany do umowy nie mogą obejmować zmian cen jednostkowych netto przedmiotu zamówienia.
5) Przewiduje się możliwość zmiany terminu wykonania umowy, z zastrzeżeniem ust. 6 umowy,
z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy.
6) W przypadku zastosowania § 3 ust. 2 umowy Strony mogą wystąpić z wnioskiem w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania przedmiotu umowy
w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu
lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
7) Zmiana, o której mowa w ust. 8 będzie możliwa po złożeniu wniosku wraz z uzasadnieniem i złożeniem dowodów dokumentujących wpływ tej zmiany na koszty wykonania zamówienia. Rozpatrzenie wniosku nastąpi niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin reqalizacji zamówienia cząstkowego
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
www.wat.edu.pl
|
Spec war |
WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA
im. Jarosława Dąbrowskiego
ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2
00-908 WARSZAWA 49, skr. poczt. 50
Sekcja Zamówien Publicznych bud. nr 22 pok. nr 6
|
Data skl |
14/07/2015
|
Godz skl |
09:00
|
Miejsce |
WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA
im. Jarosława Dąbrowskiego
ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2
00-908 WARSZAWA 49, skr. poczt. 50
KANCELARIA JAWNA BUD. NR 100 POK. NR 130
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|