Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do budynku `Sala narad`

Publication date 2015-07-02
End date 2015-07-15 09:00:00
Instytucja Lasy Państwowe Nadleśnictwo Henryków
Miejscowość Henryków
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble,
  • Meble biurowe,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 163728 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391300002, 291210006, 320000003, 397100002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do budynku `Sala narad` w Henrykowie przy ulicy Polna 2 określonych w projekcie wykonawczym aranżacji i wyposażenia wnętrz do budynku `Sala Narad` (załącznik nr 8 i 10 do SIWZ).
Przez wykonanie zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie, dostarczenie, wniesienie, zamontowanie i ustawienie mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z wykazem mebli w pomieszczeniach oraz opracowanym projektem wykonawczym aranżacji i wyposażenia wnętrz do budynku `Sala Narad` (załącznik nr 8 i 10 do SIWZ), które zawierają szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z przykładami graficznymi wybranych elementów oraz ilością.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Henryków
Ulica ul. Polna 5
Nr domu 5
Miejscowosc Henryków
Kod poczt 57-210
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 074 8105033
Fax 074 8105189
Regon 93102392528001
E mail biuro.henrykow@wroclaw.lasy.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Lasy Państwowe
Rodzaj zam inny Lasy Państwowe
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 42
Wadium Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 5 000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od ustanawiania szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP poprzez złożenie oświadczenia.
Wiedza W zakresie tego warunku Zamawiający ustala następujący szczegółowy warunek udziału w postępowaniu. Wykonawca winien wykazać, iż wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy o wartości min. 100 000 zł brutto każda, polegające na dostawie i montażu mebli oraz winien wykazać, że zostały należycie wykonane. Wykonawca nie może sumować dostaw o mniejszej wartości celem spełnienia wymaganego warunku.
Potencjal O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od ustanawiania szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku określonego w ar. 22 ust. 1 pkt 4 PZP poprzez złożenie oświadczenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Dowodami wskazującymi, iż dostawy ujęte w wykazie zostały wykonane należycie - są: - poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o charakterze obiektywnym wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy a) zmiany będące następstwem konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej 2. Zmiana sposobu świadczenia - zmiany technologiczne a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń b) pojawienie się na rynku materiałów, części lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy c) konieczność zrealizowania zadania przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych i technologicznych niż wskazane w ofercie, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zadania d) w wyniku realizacji zasad i wytycznych władz zwierzchnich Zamawiający będzie zobowiązany do ograniczenia środków przewidzianych na sfinansowanie zamówienia. e) w trakcie realizacji Zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego (np. w szczególnym opisie przedmiotu zamówienia) niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty. 3. Zmiany osobowe: a) zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego b) zmiana podwykonawcy z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w procedurze udzielenia zamówienia publicznego, w wyniku którego zawarto umowę posłużył się doświadczeniem podwykonawcy, nowy podwykonawca musi również wykazać się doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego w SIWZ. 4. Pozostałe zmiany: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy. c) w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą. 5. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 6. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. przedstawiciel Nadleśnictwa, Projektant oraz przedstawiciel Wykonawcy.
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 2
Spec www http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_henrykow
Spec war Nadleśnictwo Henryków,ul. Polna 5, 57-210 Henryków
Data skl 15/07/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Nadleśnictwo Henryków, ul. Polna 5, 57-210 Henryków (w Sekretariacie)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)