Dostawa obuwia i odzieży medycznej oraz odzieży operacyjnej i obuwia operacyjnego

Publication date 2015-07-02
End date 2015-07-10 09:00:00
Instytucja Wojskowy Instytut Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Obuwie,
  • Obuwie ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 163848 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 188000007, 331990001, 188300006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa obuwia i odzieży medycznej oraz odzieży operacyjnej i obuwia operacyjnego. Wyżej wymieniony przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany i musi spełniać parametry określone w arkuszu informacji cenowo-techniczno-eksploatacyjnej (załącznik nr 4 do siwz). Zamówienie zostało podzielone na 4 pakiety:
pakiet nr 1 Obuwie personelu medycznego (poz. 1 obuwie personelu medycznego (damskie i męskie) - 2336 par.), pakiet nr 2 Odzież personelu medycznego (poz. 1 ubranie damskie (bluza + spodnie) - 1812 kpl., poz. 2 ubranie męskie (bluza + spodnie) - 73 kpl., poz. 3 ubranie męskie (marynarka + spodnie) - 434 kpl., poz. 4 ubranie damskie i męskie (żakiet + spodnie) - 25 kpl.) pakiet nr 3 Odzież chirurgiczna
(poz. 1 ubranie chirurga (bluza + spodnie) - 593 kpl., poz. 2 fartuch operacyjny wysokiego ryzyka - 180 szt. poz. 3 fartuch operacyjny standardowy - 285 szt.)
pakiet nr 4 Obuwie ochronne (operacyjne) (poz. 1 obuwie ochronne (operacyjne) - 160 par.)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowy Instytut Medyczny
Ulica ul.Szaserów 128
Nr domu 128
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 04-141
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 681-67-49
Fax 022 681-67-49
Internet www.bip.wim.mil.pl
Regon 01529448700000
E mail pslowik@wim.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)
Wiedza Warunek powyższy zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał conajmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, tj.: a) dla pakietu 1: obuwia personelu medycznego o wartości minimum 70 000,00 zł brutto każda; b) dla pakietu 2: ubrań personelu medycznego o wartości minimum 130 000,00 zł brutto każda; c) dla pakietu 3: ubrań chirurgicznych i fartuchów operacyjnych o wartości minimum 55 000,00 zł brutto każda; d) dla pakietu 4: obuwia operacyjnego o wartości minimum 10 000,00 zł brutto każda; w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ;
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1 Deklaracja zgodności CE (dot. pakietu nr 1, 4) 2 Próbki oferowanego przedmiotu (dot. pakietu nr 1, 2, 3, 4, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w załączniku nr 4 do siwz) 3 Materiały informacyjne na temat przedmiotu oferty (prospekty, broszury, katalogi, dane techniczne itp.) (dot. pakietu nr 1, 2, 3, 4) 4 Karta technologiczna czyszczenia obuwia (dot. pakietu nr 1) 5 Certyfikat zgodnośći tkaniny potwierdzajacy: - skład: 67% poliester, 33% bawełna, - gramaturę: 165+/-8% g/m2, - spełnienie co najmniej wymagań: pkt. 4.2 normy PN-EN ISO 13688:2013 w zakresie zawartości amin rakotwórczych, wartości PH; tabeli 8 normy ENV 14237:2002 (za wyjątkiem odporności wybarwień na bielenie chloranem, odporności na piling); tabeli 2 normy PN-P-84525:1998 (z wyłączeniem przepuszczalności powietrza) (dot. pakietu nr 2) 6 Certyfikat na wyrób gotowy - certyfikat zgodności z PN- P84525: 1998 lub równoważny (dot. pakietu nr 2) 7 Wzory zastosowanego oznaczenia (może być wszyte w dołączone do oferty wzory przedmiotów) (dot. pakietu nr 2) 8 Dokumenty potwierdzające odporność guzików na nacisk minimum dwóch ton (dot. pakietu nr 2) 9 Karta technologiczna prania i konserwacji (dot. pakietu nr 2) 10 Wyniki badań fartucha wykonane przez niezależną jednostkę badawczą, potwierdzajace spełnienie parametrów technicznych normy PN-EN 13795 lub równoważny w zakresie odporności fartucha standardowego i wysokiego ryzyka na przesiąkanie płynów. (dotyczy poz. 2 i 3 pakietu nr 3) 11 Deklarację lub certyfikat zgodności na przedmiot oferty, wystawiony przez uprawniony podmiot, zgodne z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) (dot. pakietu nr 3) 12 Zgłoszenie lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych (dot. pakietu nr 3) 13 Karta techniczna tkaniny/laminatu potwierdzająca gramaturę i skład chemiczny (dot. pakietu nr 3) 14 Instrukcja użytkowania, w tym karta technologiczna prania, konserwacji i sterylizacji (dot. pakietu nr 3) 15 Karta technologiczna mycia, konserwacji i sterylizacji (dot. pakietu nr 4) 16 Instrukcja mycia maszynowego i dezynsekcjii termicznej (dot. pakietu nr 4)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 czas dostawy
Kryt 2p 10
Spec www www.bip.wim.mil.pl
Spec war Wojskowy Instytut Medyczny ul. Szaserów 128 04-141 Warszawa 44 pokój nr 435a (IV piętro - budynek nr 32 Oddziału Techniczno-Eksploatacyjnego)
Data skl 10/07/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Wojskowy Instytut Medyczny Kancelaria Ogólna ul. Szaserów 128 04-141 Warszawa 44 (I piętro - budynek nr 31 Dyrekcji)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inne dokumenty 1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w VI.4.SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju miejsca zamieszkania osoby, lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Postanowienie punktu VI.5 SIWZ stosuje się odpowiednio. 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z dokumentów, o których mowa w punkcie VI.3 - VI.7 SIWZ musi być złożony przez każdego z Wykonawców oddzielnie, natomiast dokumenty, o których mowa w punkcie VI.1 SIWZ mogą zostać złożone wspólnie. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - wzór zabowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów stanowi załącznik nr 8 do siwz 4. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców.
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: w przypadku obniżenia ceny przedmiotu umowy - obniżenie jego ceny w umowie,

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)