Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego.

Publication date 2015-07-03
End date 2015-07-14 10:00:00
Instytucja Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 164640 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301921136, 301997630, 302373806
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Nazwa nadana zamówieniu: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego.
Dokładny opis i ilość materiałów zawierają tabele - załączniki nr 1 do Formularza oferty (Formularz cenowy). Wszelkie użyte nazwy należy traktować jako typu.
Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów,
30192113-6 - Wkłady drukujące
30197630-1 -Papier do drukowania
30237380-6 - CD-ROM-y
1. Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne oryginalne (tzn. wyprodukowane przez producenta urządzenia, w którym będą eksploatowane), fabrycznie nowe (tzn. wcześniej nie eksploatowane, nie uzupełniane, nie przerabiane). Przez produkt nowy
należy rozumieć taki, który posiada wszystkie cechy nowego tuszu, toneru, głowicy, wcześniej nie eksploatowanego, w szczególności nie noszącego cech otwierania,
posiadającego nową obudowę, nowe dysze, nowy tusz/toner, nowe opakowanie.
Oferowane materiały muszą ściśle odpowiadać cechom i parametrom określonym przez Zamawiającego, jak również posiadać określone właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tj. obejmujących materiały innych producentów, o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe od materiałów wskazanych przez Zamawiającego oraz o tej samej pojemności, wadze, gramaturze i wielkości materiału. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, której przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe i funkcjonalne oryginalnych produktów w stosowanych przez Zamawiającego urządzeniach tzn. materiały nie mogą zawierać elementów używanych - wcześniej eksploatowanych lub powodować uszkodzeń oraz nie mogą szybciej zużywać się od stosowanych materiałów oryginalnych. Na opakowaniach tzw. równoważnych materiałów powinny być wypisane wszystkie typy urządzeń z którymi te materiały są kompatybilne - dopuszczone do stosowania, oraz powinny zawierać logo i nazwę producenta oraz numer katalogowy (symbol), termin ważności lub datę produkcji z okresem używalności. Oferowane równoważne materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy - jeżeli sprzęt posiada takie możliwości). Za równoważne Zamawiający uzna produkty, których wydajność mierzona zgodnie z normami STMC, ISO IEC 19752, ISO IEC 24711, ISO IEC 24712, ISO IEC 19798 (lub równoważnymi) jest nie mniejsza od oryginalnych.
3. Wykazanie, że oferowane materiały równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.
4. Wykonawca, który zaoferuje materiały producentów innych marek niż wymienione w przedmiocie zamówienia tzw. równoważne, musi obowiązkowo dołączyć do oferty:
- aktualne na dzień wyznaczony jako termin składania ofert zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające przeprowadzenie testów wydajnościowych zgodnie z normami STMC, ISO IEC 19752, ISO IEC 24711, ISO IEC 24712, ISO IEC 19798 lub równoważnymi (dla każdego oferowanego produktu),
- oświadczenie, że stosowanie takich materiałów nie naruszy umów gwarancyjnych
i praw patentowych producentów oryginalnych materiałów,
- fotografii opakowań potwierdzających spełnienie warunku odpowiedniego opisu tzn. podania nazwy oferowanego produktu oraz typów urządzeń z którymi materiały równoważne są kompatybilne.
5. Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia wykonania ekspertyzy, jeżeli w trakcie użytkowania dostarczonych materiałów posiadany przez niego sprzęt ulegnie uszkodzeniu. W przypadku potwierdzenia uszkodzenia sprzętu przez użycie niewłaściwego materiału, Wykonawca zobowiązany będzie do poniesienia kosztów zleconej ekspertyzy oraz naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie producenta na swój koszt. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na czas wykonania naprawy, w terminie do 3 dni, urządzenia zastępczego, o takich samych lub lepszych parametrach. W razie stwierdzonego przez autoryzowany serwis producenta urządzenia trwałego i uniemożliwiającego eksploatację uszkodzenia Wykonawca pokryje wszystkie koszty zakupu i dostawy nowego urządzenia, o takich samych lub lepszych parametrach.
6. W przypadku dostarczenia w trakcie umowy produktu równoważnego nie spełniającego warunków specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający ma prawo zażądać dostarczenia w to miejsce produktów oryginalnych lub rozwiązać w trybie natychmiastowym umowę żądając zapłacenia kary umownej.
7. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt odebrać materiały będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad.
8. Zestawienie zapotrzebowania przedstawione w załączniku nr 1 do Formularza oferty (Formularz cenowy) stanowi przybliżone zapotrzebowanie na poszczególne materiały. W wyniku konkretnych zamówień ilość materiałów w poszczególnych pozycjach może ulec zmniejszeniu, a tym samym koszt całego zamówienia może się zmniejszyć do 50% dostawy.
9. Materiały z każdej dostawy o ograniczonym terminie trwałości muszą mieć co najmniej 24 miesięczny okres ważności, licząc od daty dostawy. Okres ważności materiałów winien być umieszczony na opakowaniu lub potwierdzony osobnym dokumentem gwarantującym 24 miesięczny termin ważności towaru, licząc od daty dostawy.
10. Zamawiający każdą dostawę poprzedzi telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym zamówieniem.
11. Wykonawca, na własny koszt, dostarczy przedmiot zamówienia do wskazanego
w zamówieniu pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego. Dostawy realizowane będą od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 14.00.
12. Każde zlecenie rozliczane będzie na podstawie cen jednostkowych podanych
w ofercie. Ceny jednostkowe obejmują transport i ubezpieczenie do chwili odbioru towaru.
13. Realizacja zamówienia: sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego do dnia 31 października 2016 roku.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana;
2) nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjna umowy
(np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiana stawki VAT, o ile Zamawiający wyrazi nań zgodę,
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami.
jednakże nie stanowi to obowiązku, z którego Wykonawca mógłby wnosić roszczenie wobec Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
Ulica ul. Gronowa 20
Nr domu 20
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-655
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 8271861
Fax 061 8271882
Internet www.geopoz.pl
Regon 63000393000000
E mail szymon.jokiel@geopoz.poznan.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/10/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku wystarczającym będzie złożenie oświadczenia
Wiedza Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku wystarczającym będzie złożenie oświadczenia
Potencjal Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku wystarczającym będzie złożenie oświadczenia
Zdolne Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku wystarczającym będzie złożenie oświadczenia
Sytuacja Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku wystarczającym będzie złożenie oświadczenia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW, INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MUSZĄ DOŁĄCZYĆ DO OFERTY WYKONAWCY 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, wraz z ofertą należy dołączyć: 1.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 oraz 10 i 11 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 oraz 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące: 2.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku wystarczającym będzie złożenie oświadczenia. 2.2. posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku wystarczającym będzie złożenie oświadczenia. 2.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku wystarczającym będzie złożenie oświadczenia. 2.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku wystarczającym będzie złożenie oświadczenia. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2.1. do 2.4. należy złożyć oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) niniejszego rozdziału SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 4.1. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2. do 2.4. polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej w pkt 4 (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy), Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4.2. Żądanie dokumentów jw. nastąpi w przypadku, gdy Wykonawca nie udowodni w wystarczający sposób dysponowania zasobami innego podmiotu niezbędnymi do należytego wykonania zamówienia. 4.3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą. 5.1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 5.2. Formularz cenowy (Zał. nr 1 do Formularza oferty) 5.3. Wykaz oferowanych równoważnych materiałów, jeżeli Wykonawca takie oferuje. W takim przypadku należy również dołączyć do oferty dowody potwierdzające ich równoważność (opis Rozdz. III, pkt. 4 SIWZ). 5.4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy-ów ubiegającego-cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5.5. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr 4 SIWZ. Uwaga: Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji (załączniki nr 1-4 do SIWZ). Uwaga: Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Uwaga: w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana, 2) nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjna umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiana stawki VAT, o ile Zamawiający wyrazi nań zgodę, b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami.
Kryt cena B
Kryt 1p 99
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 1
Czy aukcja Tak
Aukcja dod info https://poznan.marketplanet.pl
Spec www www.geopoz.pl
Spec war Miasto Poznań Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, pok. 609, piętro VI
Data skl 14/07/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Miasto Poznań Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, pok. 609, piętro VI
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)