Zakup mebli część 2 zakup i dostawa krzeseł biurowych obrotowych i krzeseł konferencyjnych dla Urzędu Transportu Kolejowego oraz Oddziałów Terenowych Urzędu

Publication date 2015-07-03
End date 2015-07-13 11:00:00
Instytucja Urząd Transportu Kolejowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 165252 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup mebli część 2, zakup i dostawa krzeseł biurowych obrotowych i krzeseł konferencyjnych dla Urzędu Transportu Kolejowego oraz dla Oddziałów Terenowych Urzędu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Część nr 1 Zakup krzeseł biurowych obrotowych 100 szt. Część nr 2 Zakup krzeseł konferencyjnych 145 szt.

Opis

Zakup i dostawa krzeseł biurowych obrotowych 100 szt. Dostawy realizowane będą cyklicznie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2016 r.Zakup i dostawa krzeseł konferencyjnych w ilości 145 sztuk. Dostawy realizowane będą cyklicznie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2016 r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Transportu Kolejowego
Ulica Aleje Jerozolimskie 134
Nr domu 134
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-305
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 749 14 00
Fax 22 749 14 01
Internet www.utk.gov.pl
Regon 01548143300000
E mail tga@utk.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.utk.gov.pl
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 45
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium. W niniejszym postępowaniu wymaga się wniesienia wadium w wysokości: w części 1 zamówienia: 2 700,00 zł, słownie: dwa tysiące siedemset złotych, w części 2 zamówienia: 1 300,00 zł, słownie: jeden tysiąc trzysta złotych zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy w: pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy; poręczeniach bankowych; poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: nr 36 1010 1010 0055 0013 9120 0000 jako tytuł przelewu należy wskazać odpowiednio nr postępowania oraz nr części postępowania, którego dotyczy: BAF-251-313.2015 część I lub BAF-251-313.2015 część II, natomiast w przypadku składania oferty na dwie części postępowania BAF-251-313.2015 część I i II. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołane i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie Wykonawcy, beneficjenta gwarancji lub poręczenia Zamawiającego, gwaranta lub poręczyciela banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, poręczeniem, kwotę gwarancji lub poręczenia, termin ważności gwarancji lub poręczenia, zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej w postępowaniu wysokości, w formie lub formach, o których mowa w pkt 8 niniejszego SIWZ zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust 2 pkt 2 ustawy PZP. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8.12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jeżeli jest wymagane po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony dopuszczają zmianę postanowień umowy zgodnie z wymogami art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych jedynie w przypadku: zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; wystąpienia siły wyższej; zmiany nazw, siedziby, stron umowy, innych danych identyfikacyjnych; gdy między dniem złożenia oferty, a dniem dostarczenia towaru zaistnieje sytuacja, że zaoferowany towar nie będzie dostępny na rynku na skutek wycofania z produkcji pod warunkiem, że nowy towar będzie posiadał parametry techniczne nie gorsze niż towar wcześniej oferowany. Warunki dostawy, warunki wykonywania świadczeń gwarancyjnych pozostają bez zmian. Wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu, gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 1 ust. 2 niniejszej umowy; zmiana ustawowej stawki podatku VAT lub innych obiektywnych obciążeń podatkowych. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt d są dopuszczalne pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany i uzyskaniem pisemnej zgody Zamawiającego. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w § 6 ust. 1 niniejszej umowy okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. Ewentualna zmiana umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego.
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Jakość
Kryt 2p 30
Spec www www.utk.gov.pl
Spec war Urząd Transportu Kolejowego, Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa
Data skl 13/07/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Transportu Kolejowego, Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa, recepcja 12 piętro, w godzinach pracy Urzędu
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Uprawnienie O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy co do których nie ma podstaw do wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 24 ust 1 oraz art. 24 ust 2 ustawy PZP oraz posiadający uprawnienie do wykonywania określonej działalności i czynności będących przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy co do których nie ma podstaw do wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 24 ust 1 oraz art. 24 ust 2 ustawy PZP oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca, a w przypadku spółki cywilnej przynajmniej jeden ze wspólników, musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 40 000,00 złotych brutto, słownie: czterdzieści tysięcy złotych, każda na dostawę krzeseł biurowych lub krzeseł konferencyjnych. Wykonawca zobowiązany jest załączyć dowody potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: poświadczenie odbiorcy dostawy, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminów składania ofert w niniejszym postępowaniu, oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn, o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
Potencjal O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy co do których nie ma podstaw do wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 24 ust 1 oraz art. 24 ust 2 ustawy PZP oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca, a w przypadku spółki cywilnej przynajmniej jeden ze wspólników, musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 40 000,00 złotych brutto, słownie: czterdzieści tysięcy złotych, każda na dostawę krzeseł biurowych lub krzeseł konferencyjnych. Wykonawca zobowiązany jest załączyć dowody potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenie odbiorcy dostawy, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminów składania ofert w niniejszym postępowaniu, oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn, o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
Zdolne O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy co do których nie ma podstaw do wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 24 ust 1 oraz art. 24 ust 2 ustawy PZP oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca, a w przypadku spółki cywilnej przynajmniej jeden ze wspólników, musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 40 000,00 złotych brutto, słownie: czterdzieści tysięcy złotych, każda na dostawę krzeseł biurowych lub krzeseł konferencyjnych. Wykonawca zobowiązany jest załączyć dowody potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenie odbiorcy dostawy, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminów składania ofert w niniejszym postępowaniu, oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn, o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
Sytuacja O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy co do których nie ma podstaw do wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 24 ust 1 oraz art. 24 ust 2 ustawy PZP oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien złożyć: karty katalogowe oferowanych krzeseł zawierające opis oraz wymiary produktu, w części 1 zamówienia dotyczącej krzeseł biurowych obrotowych: dokumenty potwierdzające zgodność produktu z normami, określonymi przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia w zał nr 1 do SIWZ tj dokument potwierdzający skład surowcowy tkaniny obiciowej minimum 90 procent wełny, dokumenty potwierdzające odporność tkaniny obiciowej na ścieranie minimum 100 000 cykli Martindale oraz atesty potwierdzające trudno zapalność tlący papieros wg normy EN 1021 1. Dokument potwierdzający zgodność produktu z normą EN 1335 1 2 3 wymiary, bezpieczeństwo, stabilność i wytrzymałość. Zamawiający dopuszcza oświadczenie producenta o zgodności produktu z normami i atestami wyżej wymienionymi. W części 2 zamówienia dotyczącej krzeseł konferencyjnych: dokumenty potwierdzające zgodność produktu z normami, określonymi przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia w zał nr 1 do SIWZ tj. dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów dotyczących wykonania krzeseł konferencyjnych zgodność z normami PN EN 1728 2012, PN EN 1022 2007 w zakresie wymagań wytrzymałościowych oraz bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych, dokumenty potwierdzające ścieralność tapicerki min 100 000 cykli Martindale zgodnie z normą PN EN ISO 12947 2 lub równoważnej normy oraz odporność na światło 5 wg normy EN ISO 105 B02 lub równoważnej normy. Zamawiający dopuszcza oświadczenie producenta o zgodności produktu z normami i atestami wyżej wymienionymi. Próbki tapicerki lub tkaniny obiciowej z jakiej wykonane mogą być krzesła biurowe obrotowe i krzesła konferencyjne, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia.
Inne dokumenty W celu umożliwienia dokonania oceny oferty w kryterium jakość opisanym w pkt. 13 SIWZ, Wykonawca winien złożych próbki oferowanych przez Wykonawcę produktów, po jednej sztuce odpowiednio dla każdej z części postępowania, w tym.: w części 1 zamówienia krzesło biurowe obrotowe, w części 2 zamówienia krzesło konferencyjne. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia z załącznika nr 1 do SIWZ, w tym, w szczególności dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych oraz objęty jest gwarancją producenta, potwierdzoną przez oryginalne karty gwarancyjne, wzór oświadczenia zawarty jest w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)