Dostawa i montaż urządzeń wyposażenia placu zabaw oraz wyposażenia oddziałów przedszkolnych w ramach projektu -Przyjazne przedszkole
Publication date | 2015-07-03 |
End date | 2015-07-20 09:00:00 |
Instytucja | Gminny Zespół Oświatowy w Cekcynie |
Miejscowość | Cekcyn |
Województwo | kujawsko-pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 165426 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 451127239, 161600004, 302130005, 323200002, 323220006, 370000008, 374000002, 375200009, 375240007, 375241008, 375352009, 390000002, 391610008, 391621006, 392200000, 395154102, 395310003, 397000009, 397100002, 444100007, 302000001 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń wyposażenia placu zabaw oraz wyposażenia oddziałów przedszkolnych w ramach projektu -Przyjazne przedszkole. 2. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu - Przyjazne przedszkole, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej 3. Miejscem realizacji zamówienia są oddziały przedszkolne w Szkole Podstawowej w Iwcu i Szkole Podstawowej w Zielonce : a) Oddział Szkoły Podstawowej w Iwcu, Iwiec 18, 89- 512 Iwiec b) Oddział Szkoły Podstawowej w Zielonce, Zielonka 27, 89-505 Małe Gacno, c) Oddział Szkoły Podstawowej w Zielonce - Oddział Przedszkolny zamiejscowy w Zdrojach, Zdroje 42, 89- 505 Małe Gacno 4. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na trzy części: CZĘŚĆ I - Dostawa i montaż urządzeń wyposażenia placu zabaw, w tym: wykonanie bezpiecznej nawierzchni, dostawa oraz montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw. Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące Części I zamówienia określa dołączony do SIWZ kosztorys i przedmiar robót. W/w dokumenty zostały udostępnione na stronie internetowej: www.bip.cekcyn.pl. CZĘŚĆ II - Dostosowanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia oddziałów przedszkolnych, w tym: dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż, zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, wyposażenie ( doposażenie ) kuchni poprzez zakup i montaż, zakup i montaż mebli i wyposażenia oddziałów przedszkolnych, zakup i montaż rolet okiennych, zakup zabawek i pomocy dydaktycznych, zakup pomocy dydaktycznych, zakup artykułów plastycznych, zakup wyposażenia wypoczynkowego. Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące Części II zamówienia określono w Załączniku Nr 1A do SIWZ- Dostosowanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia oddziałów przedszkolnych CZĘŚĆ III - Zakup sprzętu ICT, zakup sprzętu audiowizualnego, zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem. Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące Części III zamówienia określono w Załączniku Nr 1B do SIWZ- Zakup sprzętu ICT, zakup sprzętu audiowizualnego, zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem. Wykonawca zobowiązany jest uzupełnić Załącznik Nr 2A , Nr 2B, Nr 2C do SIWZ lub wybrane załączniki w przypadku, gdy zainteresowany jest realizacją jednego, dwóch bądź trzech zadań. Załącznik należy uzupełnić przez wpisanie cen brutto. 5. Przedmioty zamówienia z części. I, II i III : a) są fabrycznie nowe, wolne od wad, b) są zgodne z opisem w załączniku 1A,1B do SIWZ oraz kosztorysem ślepym i przedmiarem. c) są wolne od obciążeń prawami osób trzecich, d) posiadają atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, deklaracje zgodności obowiązujące na terenie UE . Ponadto muszą być dopuszczone do stosowania w przedszkolu , dostosowane do dzieci w wieku 3-5 lat i spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa oraz zgodne z obowiązującymi normami.(Wyżej wskazane dokumenty należy dostarczyć do zamawiającego w dniu dostawy towarów) e) posiadają niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim, f) posiadają gwarancję jakości zadeklarowaną przez oferenta w Formularzu Ofertowym. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad i usterek w terminie 7 dni licząc od daty pisemnego ( listem lub faksem) powiadomienia przez Zamawiającego. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas naprawy. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Zasadami przygotowania, realizacji i rozliczenia projektów systemowych w ramach Poddziałania 9.1.1 POKL w zakresie przygotowania oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym. 7. Wykonawca musi zapewnić na koszt własny i ryzyko załadunek , transport, rozładunek dostarczonych materiałów i urządzeń w pomieszczeniu wskazanym przez dyrektora placówki. W przypadku wyposażenia i sprzętu wymagającego montażu, złożenia, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, złożenia dostarczonego wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia i sprzętu. 8. Dostawy nastąpią w godzinach pracy placówek . Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić przedstawiciela Zamawiającego z trzydniowym wyprzedzeniem o terminach dostawy. 9. Parametry techniczne określone w kosztorysie ślepym, przedmiarze i Załącznikach Nr 1A do SIWZ i Nr 1B do SIWZ stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowane wyposażenie- dopuszcza się zaoferowanie sprzętu lub innego asortymentu o wyższych lub lepszych parametrach. Podane w opisie nazwy, pochodzenie, patenty itp. mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego, jakość nie może być gorsza, od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie, urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.(np. karta katalogowa, zdjęcia). 10. Wykonawca zobowiązuje się do : każdorazowego, niezwłocznego ( tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcia i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, po zakończeniu robót doprowadzenia placów zabaw do stanu pierwotnego, zabezpieczenia rejonu wykonywanych prac oraz prowadzenie robót w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu osób będących w otoczeniu zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. 11. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na wybrane części. 12. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy przedmiotu zamówienia do odpowiednich oddziałów przedszkolnych wskazanych w pkt. 3, kosztorysie ślepym, przedmiarze robót i Załącznikach Nr 1A do SIWZ oraz Nr 1B do SIWZ. 13. Do oferty należy dołączyć opis techniczny oferowanego wyposażenia lub dołączyć foldery - zdjęcia umożliwiające sprawdzenie warunków technicznych oferowanego sprzętu. 14. Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej terenu budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu i uzyskania informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny z uwagi na pominięcie w przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gminny Zespół Oświatowy w Cekcynie |
Ulica | ul. Szkolna 2 |
Nr domu | 2 |
Miejscowosc | Cekcyn |
Kod poczt | 89-511 |
Wojewodztwo | kujawsko-pomorskie |
Tel | 052 3347560 |
Fax | 052 3347580 |
Regon | 00111328400000 |
E mail | gzo@cekcyn.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: jednostka organizacyjna JST |
Rodzaj zam inny | jednostka organizacyjna JST |
Internet | www.bip.cekcyn.pl |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 30/09/2015 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. |
Wiedza | Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. |
Potencjal | Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. |
Zdolne | Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. |
Sytuacja | Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1) formularz ofertowy (zgodny z zał. nr 2 do SIWZ), 2) uzupełnione Formularze cenowe( zgodne z załącznikiem Nr 2A do SIWZ i/lub Nr 2B do SIWZ i/lub Nr 2C do SIWZ (Część I i/lub Część II i/lub Część III) Część I - Dostawa i montaż urządzeń wyposażenia placu zabaw -Załącznik Nr 2A do SIWZ Część II - Dostosowanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia oddziałów przedszkolnych- Załącznik Nr 2B do SIWZ Część III - Zakup sprzętu ICT, zakup sprzętu audiowizualnego, zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem.- Załącznik Nr 2C do SIWZ 3) Opisy, foldery lub zdjęcia umożliwiające sprawdzenie warunków technicznych oferowanego wyposażenia. 4) wykaz części zamówienia powierzonego podwykonawcom- zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ 5) W przypadku oferty z zastosowaniem rozwiązań równoważnych należy dołączyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). 6) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej- zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ 7) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 8) Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zmiany w umowie, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć terminu wykonania zamówienia, w przypadku wystąpienia uzasadnionych utrudnień bądź przeszkód, niezależnych od wykonawcy, a mających bezpośredni wpływ na dochowanie terminu umownego. |
Spec www | www.bip.cekcyn.pl |
Spec war | Gminny Zespół Oświatowy w Cekcynie, ul. Szkolna 2, 89- 511 Cekcyn, pokój nr 13 lub pobrać ze strony www.bip.cekcyn.pl w zakładce przetargi ogłoszone |
Data skl | 20/07/2015 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Gminny Zespół Oświatowy w Cekcynie, ul. Szkolna 2, 89- 511 Cekcyn, pokój nr 13 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu - Przyjazne przedszkole, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. |
Czy uniewaznienie | Nie |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 80 |
Kryt 2 | Okres gwarancji |
Kryt 2p | 20 |