Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym
Publication date | 2015-07-03 |
End date | 2015-07-10 09:00:00 |
Instytucja | Gmina Żelazków |
Miejscowość | Żelazków |
Województwo | wielkopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 165640 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391621006, 378000006, 448120000, 391600001, 391610008, 391500008, 375352009, 375200009, 301900007, 224700005, 302131006, 302321108, 320000003, 323200002, 323200006, 395144002, 397123009, 391440003, 331416233, 351113204, 444113007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Gminy Żelazków doposażenia oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Goliszewie , Skarszewie , Dębem , Russowie i filii w Kokaninie , na terenie gminy Żelazków . W ramach zamówienia w w/w placówkach należy wykonać zakup i montaż m.in.: 1. Szkoła Podstawowa w Goliszewie : - doposażenia placu zabaw - wyposażenia toalet; - wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach; - wyposażenia kuchni; -wyposażenia szatni; - mebli i wyposażenia; - wyposażenia wypoczynkowego; - zabawek i pomocy dydaktycznych; - artykułów plastycznych; - wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi; - sprzętu ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych z oprogramowaniem, kserokopiarki i programu zarządzania placówką. 2. Szkoła Podstawowa w Skarszewie : - doposażenia placu zabaw - wyposażenia toalet; - wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach; - wyposażenia kuchni; -wyposażenia szatni; - mebli i wyposażenia; - wyposażenia wypoczynkowego; - zabawek i pomocy dydaktycznych; - artykułów plastycznych; - sprzętu ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych z oprogramowaniem i kserokopiarki. 3. Szkoła Podstawowa w Dębem : - doposażenia placu zabaw - wyposażenia toalet; - wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach; - wyposażenia kuchni; - mebli i wyposażenia; - wyposażenia wypoczynkowego; - zabawek i pomocy dydaktycznych; - artykułów plastycznych; - wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi; - sprzętu ICT, audiowizualnego i tablic interaktywnych z oprogramowaniem. 4. Szkoła Podstawowa w Russowie - doposażenia placu zabaw - wyposażenia toalet; - wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach; - wyposażenia kuchni; - mebli i wyposażenia; - wyposażenia wypoczynkowego; - zabawek i pomocy dydaktycznych; - artykułów plastycznych; - wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi; - zabezpieczenie grzejników; - sprzętu ICT, audiowizualnego i tablic interaktywnych z oprogramowaniem. 5. Filia Szkoły Podstawowej w Russowie z siedzibą w Kokaninie - doposażenia placu zabaw - wyposażenia toalet; - wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach; - wyposażenia kuchni; - mebli i wyposażenia; - wyposażenia wypoczynkowego; - zabawek i pomocy dydaktycznych; - artykułów plastycznych; - wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi; - zabezpieczenie grzejników; - sprzętu ICT, audiowizualnego i tablic interaktywnych z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem rodzajów i ilości poszczególnych asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawarto w załącznikach nr: 6,7,8,9 i 10 do niniejszej SIWZ. Wszystkie materiały, urządzenia i przedmioty wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia winny być fabrycznie nowe (tzn. żadna część składająca się na dany materiał, urządzenie lub przedmiot nie może być wcześniej używana) oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty itd. oraz być wprowadzone i dopuszczone do obrotu na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowe terminy i godziny dostarczenia wyposażenia oraz jego montażu do poszczególnych placówek winny zostać uprzednio ustalone z Dyrektorami poszczególnych placówek, aby nie kolidowały z codzienną pracą szkół. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości: a) w przypadku materiałów, urządzeń i innych przedmiotów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia - na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producenta tych materiałów, urządzeń i przedmiotów; b) w przypadku prac montażowych - na okres 12 m-cy Użyte w załącznikach numer 6,7,8,9 i 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia symbole produktów, firm i ich znaki towarowe, należy traktować wyłącznie jako opis technologii i parametrów technicznych tych produktów. Wykonawcy mogą stosować produkty, materiały i technologie przy zachowaniu określonych parametrów. Przedmiot zamówienia zostanie dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój kształcenia i kompetencji w regionie Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Wszelkie działania związane z realizacją zamówienia powinny uwzględniać uregulowania dotyczące projektów współfinansowanych z funduszy europejskich. Wartość dostawy jest niższa od kwoty określonej w przepisach, wydanych na podstawie art. 11 ust.8. ustawy Prawo zamówień publicznych. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Żelazków |
Ulica | 138 |
Nr domu | 138 |
Miejscowosc | Żelazków |
Kod poczt | 62-817 |
Wojewodztwo | wielkopolskie |
Tel | 0-62 76-91-008 |
Fax | 0-62 76-91-008 |
Internet | www.bip.zelazkow.pl |
Regon | 25085493200000 |
E mail | ug@zelazkow.ug.gov.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 14/08/2015 |
Wadium | Zamawiający odstępuje od pobrania wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Na podstawie złożonych oświadczeń |
Wiedza | Na podstawie złożonych oświadczeń |
Potencjal | Na podstawie złożonych oświadczeń |
Zdolne | Na podstawie złożonych oświadczeń |
Sytuacja | Na podstawie złożonych oświadczeń |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | formularz oferty załącznik nr 1 do SIWZ, zaakceptowany projekt umowy załącznik nr 2 do SIWZ, wykaz części zamówienia do powierzenia podwykonawcom- załącznik nr 11 do SIWZ Wypełnione załączniki do SIWZ nr 6,7,8,9,10 |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Powyższe postanowienie stanowi katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego do ich wprowadzenia. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | Termin realizacji |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | www.bip.zelazkow.pl |
Spec war | Urząd Gminy Żelazków, Żelazków 138, 62-817 Żelazków, pok. nr 6. |
Data skl | 10/07/2015 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Urząd Gminy Żelazków 138, pokój nr 10 (sekretariat). |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Przedmiot zamówienia zostanie dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój kształcenia i kompetencji w regionie Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. |
Czy uniewaznienie | Nie |