Dostawa i montaż regałów magazynowych na europalety stanowiących wyposażenie nowej siedziby Centrum Personalizacji Dokumentów MSW

Publication date 2015-07-03
End date 2015-07-14 12:00:00
Instytucja Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble do przechowywania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 165924 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391730005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów magazynowych na europalety stanowiących wyposażenie nowej siedziby Centrum Personalizacji Dokumentów MSW w Warszawie przy ul. Smyczkowej 10.
2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
Ulica ul. Pawińskiego 17/21
Nr domu 17/21
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-106
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 6028110
Fax 22 6028716
Internet www.cpd.msw.gov.pl
Regon 01723270500000
E mail j_sabala@cpd.msw.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny Państwowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 64
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował co najmniej 2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości przekraczającej kwotę 100 000,00 zł brutto każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane bądź są wykonywane należycie - wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Przez zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć należycie zrealizowane zamówienia obejmujące wykonanie, dostawę i montaż regałów magazynowych przystosowanych do składowania z użyciem wózków widłowych.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień Umowy, w stosunku do treści Oferty: 1) zmiany wynagrodzenia w przypadku: a) urzędowej zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmniejszenia stawki podatku od towarów i usług VAT, b) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku, o którym mowa w § 3 ust. 1, 2) zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia: a) siły wyższej, b) działań osób trzecich uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy, c) opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, d) wstrzymania finansowania przez właściwego dysponenta środków finansowych sfery budżetowej, e) niedostępności pomieszczeń spowodowanej przez Zamawiającego lub podmioty działające na jego zlecenie, 3) zmiany sposobu finansowania (zasad płatności) przedmiotu zamówienia w przypadku: a) wstrzymania finansowania przez właściwego dysponenta środków finansowych sfery budżetowej, b) działań osób trzecich uniemożliwiających terminową realizację przedmiotu umowy, 4) zmianę terminu, wynagrodzenia i innych warunków umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy. 2. Wszelkie zmiany w Umowie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 3. Zmiany nazwy, formy prawnej Stron, osób działających w ich imieniu oraz osób przewidzianych do realizacji umowy nie stanowi zmiany Umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Okres gwarancji i rękojmi
Kryt 2p 10
Kryt 3 Termin dostawy
Kryt 3p 20
Spec www www.cpd.bip.msw.gov.pl
Spec war Centrum Personalizacji Dokumentów MSW, ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa Kancelaria Ogólna - pokój nr 19
Data skl 14/07/2015
Godz skl 12:00
Miejsce Centrum Personalizacji Dokumentów MSW, ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa Kancelaria Ogólna - pokój nr 19. Godziny pracy kancelarii 8:15-16:00
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inne dokumenty 1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (przykładowe oświadczenie stanowi załącznik nr 8 do SIWZ) oraz dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Pełnomocnictwo (o ile nie wynika z innych dokumentów złożonych do oferty).

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)