Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej projektu pt. Informatyczny System Osłony Kraju przed nadzwyczajnymi zagrożeniami

Publication date 2015-07-03
End date 2015-07-17 12:00:00
Instytucja Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Śmietana

Szczegóły

Numer ogłoszenia 165982 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 392941000, 793422004, 921112004, 793400009, 224620002, 798225007, 551200007, 553000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Celem działań informacyjno-promocyjnych Projektu ISOK jest wspieranie realizacji celów Projektu poprzez informowanie i zachęcanie potencjalnych użytkowników do korzystania z platformy internetowej oraz budowanie pozytywnego wizerunku instytucji realizujących projekt. Kampania informacyjno-promocyjna Projektu kierowana będzie do organów administracji publicznej a także do ogółu społeczeństwa.Termin rozpoczęcia realizacji kampanii informacyjno - promocyjnej Projektu rozpoczyna się z dniem podpisania umowy i trwa do końca realizacji Projektu, czyli do 30 września 2015 r. W przypadku przedłużenia realizacji terminu Projektu ISOK, termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu. Prowadzenie działań informacyjno promocyjnych powinno uwzględniać dobór optymalnych form, kanałów i środków przekazu do osiągnięcia celów kampanii.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej
Ulica ul. Grzybowska 80/82
Nr domu 80/82
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-844
Wojewodztwo mazowieckie
Tel (22) 37 20 210
Fax (22) 37 20 290
Internet www.kzgw.gov.pl
Regon 14059399700000
E mail przetargi@kzgw.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielanie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień np. konferencji, transmisji, projektów scenografii, zaprojektowania i przygotowania banerów flaszowych, świadczenia usług gastronomicznych,
Czas D
Data zak 30/09/2015
Zaliczka Nie
Wiedza za spełnienie przedmiotowego warunku, Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę realizacją w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy, to w tym okresie: 1) co najmniej 3 (słownie: trzech) zamówień polegających na zrealizowaniu co najmniej trzech wydarzeń (eventów) o charakterze promocyjnym na rzecz instytucji państwowej o wartości co najmniej 4 00 000 (słownie: czterysta tysięcy złotych) zł każde, 2) co najmniej 3 (słownie: trzech) zamówień polegających na przeprowadzeniu ogólnopolskiej kampanii reklamowej w skład których wchodziły co najmniej konferencja prasowa oraz opracowanie materiałów promocyjnych o wartości co najmniej 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy) brutto każde. W celu porównania spełnienia warunku Zamawiający dokona przeliczenia wartości podanych w walucie innej niż polski złoty po kursie średnim NBP obowiązującym na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeśli zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych nastąpi w dniu, w którym Narodowy Bank Polski nie publikuje tabeli kursów średnich, Zamawiający przyjmie jako podstawę kurs z tabeli kursów średnich opublikowany w dniu najbliższym po dniu zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zdolne za spełnienie przedmiotowego warunku zamawiający uzna wykazania przez wykonawcę, że dysponuje on lub będzie dysponował zespołem osób posiadających kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w skład którego wchodzą co najmniej: 1)specjalista ds. PR, który w tym charakterze brał udział w realizacji co najmniej 5 kampanii ogólnopolskich reklamowych lub promocyjnych o budżecie min. 100 000 każda, 2)specjalista ds. marketingu, który w tym charakterze brał udział w realizacji co najmniej 5 kampanii ogólnopolskich reklamowych lub promocyjnych o budżecie min. 100 000 każda, 3)specjalista ds. promocji IT, który brał udział w realizacji co najmniej 5 kampanii ogólnopolskich reklamowych lub promocyjnych produktów informatycznych o budżecie min. 100 000 każda, 4)specjalista ds. zarzadzania projektami posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum 1 roczne doświadczenie na stanowisku kierownika projektu lub koordynatora zespołu, a także doświadczenie w koordynowaniu i zarzadzaniu co najmniej jednym projektem o wartości co najmniej 5 (słownie: pięć) milionów złotych oraz posiadający umiejętności, doświadczenie i praktyczną wiedzę ekspercką w zakresie zarządzania projektami niezbędne do uzyskania certyfikatu PRINCE2 Foundation lub równoważnego potwierdzone tymi dokumentami lub innymi dokumentami wydanymi przez akredytowaną instytucję, które potwierdzają takie umiejętności jak wymienione certyfikaty lub certyfikaty równoważne.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty Zmiana istotnych postanowień Umowy jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z treści art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadkach i na warunkach określonych poniżej: 1) w przypadku w którym termin realizacji Umowy uzależniony jest od realizacji przez Zamawiającego innego przedsięwzięcia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu Umowy, termin na realizacje Umowy może ulec zmianie o okres konieczny do realizacji tego przedsięwzięcia 2) w przypadku zmiany terminu zakończenia projektu ISOK termin zakończenia niniejszej umowy może zostać wydłużony o okres odpowiadający przedłużonemu okresowi realizacji projektu ISOK, 3) inne zmiany wynikające ze zmian/wejścia w życie powszechnie obowiązujących przepisów prawa; zmiany te zostaną przeprowadzone w zakresie koniecznym do dostosowania Przedmiotu umowy do obowiązującego stanu prawnego.
Kryt cena B
Kryt 1p 60
Kryt 2 koncepcja kreatywna
Kryt 2p 40
Spec www www.kzgw.gov.pl
Spec war Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej , ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa.
Data skl 17/07/2015
Godz skl 12:00
Miejsce Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej , ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat finansowane w ramach 7 osi priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (Nr projektu POIG.07.01.00-00-025/09).
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)