Dostarczenie Internetu oraz instalacja w gospodarstwach domowych i jednostkach podległych na terenie Gminy Godkowo w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Godkowo

Publication date 2015-07-03
End date 2015-07-13 10:00:00
Instytucja Gmina Godkowo
Miejscowość Godkowo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu,
  • Usługi internetowe,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 98835 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 724000000, 324200003, 513000005, 482000000, 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostarczenie Internetu oraz instalacja w gospodarstwach domowych i jednostkach podległych na terenie Gminy Godkowo w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Godkowo realizowanego w zakresie Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 - zachowanie trwałości projektu.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dostawa, instalacja i konfiguracja urządzeń umożliwiających dostęp do Internetu dla 110 Beneficjentów Ostatecznych (BO) oraz uruchomienie dostępu do Internetu dla BO.
2) Dostawa, instalacja i konfiguracja urządzeń umożliwiających dostęp do Internetu dla 16 Jednostek Podległych (JP) oraz uruchomienie dostępu do Internetu dla JP.
3) Usługa wsparcia technicznego.
4) Zapewnienie dostępu do Internetu dla BO i JP w okresie 2 lat od września 2015 roku do końca sierpnia 2017 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Godkowo
Ulica Godkowo 14
Nr domu 14
Miejscowosc Godkowo
Kod poczt 14-407
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 55 249 72 10
Fax 55 249 72 57
Internet www.uggodkowo.bip.doc.pl
Regon 17074806300000
E mail sekretariat.godkowo@gmail.com
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/08/2017
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na podstawie oświadczenia w załączniku nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
Wiedza Spełnienie warunku: jednego zamówienia, w ramach którego dokonano dostawy, instalacji i konfiguracji sprzętu zapewniającego dostęp do Internetu, który obejmował co najmniej 12 lokalizacji rozproszonych geograficznie o wartości łącznej co najmniej 10 000 zł brutto - oświadczenie w załączniku nr 7 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
Potencjal Na podstawie oświadczenia w załączniku nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
Zdolne Na podstawie oświadczenia w załączniku nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
Sytuacja Na podstawie oświadczenia w załączniku nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony formularz oferty przetargowej stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 2) parafowany i zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 ustawy pzp. 2. Zamawiający przewiduje wprowadzenie do umowy następujące zmiany: a. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej z wybranym wykonawcą umowy w sytuacji, gdy zaistnieje konieczność dopasowania terminów wykonania zamówienia określonych w § 2 pkt 2 umowy w sytuacji wystąpienia siły wyższej, zdarzeń nieprzewidywalnych lub w sytuacji przesunięcia z winy Zamawiającego (w tym przedłużających się procedur prawnych). b. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia, w następstwie ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy w przypadku podniesienia stawki podatku VAT. c. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej z wybranym wykonawcą umowy w sytuacji, gdy zaistnieje konieczność dopasowania terminów wykonania zamówienia określonych w § 2 pkt 2 umowy w sytuacjach losowych. d. Zamawiający dopuszcza zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie: - okoliczności będących następstwem siły wyższej uznanych przez Zamawiającego. Przez wystąpienie zdarzeń siły wyższej należy rozumieć zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do uniknięcia nawet w przypadku maksymalnej staranności Stron, uznanych przez Zamawiającego: - wstrzymania przez Zamawiającego lub upoważnione do tego podmioty i organy realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, - zmiany w wyniku okoliczności o charakterze organizacyjnym, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie podpisywania umowy, w szczególności: kwestie związane z dostawą sprzętu do uczestników projektu i jego instalacją oraz podłączeniem Internetu. e. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w przypadku wystąpienia następującej okoliczności: gdy zmiana sposobu realizacji przedmiotu umowy będzie wynikać ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy. f. Zamawiający zastrzega sobie prawo zawiesić wykonanie umowy w przypadku odstąpienia od realizacji całej lub części umowy. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za wykonaną część umowy. Zamawiający informuje pisemnie Wykonawcę o zawieszeniu wykonania całości lub części umowy, a następnie wprowadza zmiany do treści umowy. g. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany parametrów technicznych sprzętu, tylko w przypadkach, gdy proponowane rozwiązania są lepsze od tych, jakie zostały przewidziane w umowie i opisie przedmiotu umowy, jeśli nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Czas reakcji na awarię w dostawie usługi
Kryt 2p 10
Spec www www.uggodkowo.bip.doc.pl
Spec war Urząd Gminy w Godkowie, Godkowo 14, 14-407 Godkowo, pok nr 11.
Data skl 13/07/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy w Godkowie, Godkowo 14, 14-407 Godkowo, sekretariat pok. nr 1.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat zachowanie trwałości projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Godkowo realizowanego w zakresie Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)