Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zarząd Powiatu Gryfickiego
|
Ulica |
Pl. Zwycięstwa 37
|
Nr domu |
37
|
Miejscowosc |
Gryfice
|
Kod poczt |
72-300
|
Wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
091 3846450
|
Fax |
091 3842731
|
Internet |
www.gryfice.pl
|
E mail |
powiat@gryfice.pl, zp@gryfi
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
40
|
Wadium |
Wadium należy wnieść w wysokości 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 17.07.2015 r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków na konto Zamawiającego
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania poprzez złożenie oświadczenia
|
Wiedza |
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia, polegające na dostawie, w tym montażu i konfiguracji infomatów, których wartość wyniosła co najmniej 300 000,00 zł brutto każda.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 5 oraz na podstawie załączonych dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Potencjal |
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie iż, dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej oraz konstrukcyjno-budowlanej. Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Zdolne |
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie iż, dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej oraz konstrukcyjno-budowlanej. Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana postanowień umowy może nastąpić w sytuacji, gdy:
1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
2) powstanie konieczność wprowadzenia zmian w zakresie terminów realizacji zamówienia na skutek obiektywnych przeszkód, które uniemożliwią realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego terminu realizacji zamówienia;
3) zaistnieją obiektywne przyczyny, z uwagi na które konieczne jest odstąpienie od realizacji części lub całości zamówienia;
4) dojdzie do kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej;
5) zaistnieje konieczność uwzględnienia wpływu ewentualnych prac dodatkowych i zamiennych na realizację przedmiotu umowy;
6) zachowanie istniejących postanowień Umowy będzie niemożliwe w skutek nakazów, decyzji, czy innego rodzaju rozstrzygnięć administracji publicznej;
7) okaże się to konieczne w celu umożliwienia realizacji Umowy w sposób zgodny z powszechnie lub miejscowo obowiązującymi przepisami prawa;
8) wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcę i Zamawiającego;
9) wystąpi konieczność zmiany kadry przewidzianej do realizacji umowy;
10) wystąpi konieczność zmiany konta bankowego Wykonawcy;
11) ulegnie zmianie urzędowa stawka podatku VAT.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Czas gwarancji i rękojmi
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
spow.gryfice.ibip.pl
|
Spec war |
Starostwo Powiatowe w Gryficach, Plac Zwycięstwa 37, pok. 409
|
Data skl |
17/07/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Starostwo Powiatowe w Gryficach, Plac Zwycięstwa 37, pok. 410
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Projekt pn.: Stworzenie kompleksowej sieci informacji turystycznej narzędziem promocji produktów i atrakcji turystycznych Powiatu Gryfickiego
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|