Dostawa, montaż i konfiguracja 15 szt. zewnętrznych kiosków multimedialnych (infomatów) z oprogramowaniem na terenie Powiatu Gryfickiego w ramach projektu pn.: Stworzenie kompleksowej sieci informacji turystycznej narzędziem promocji produktów i atrakcji turystycznych Powiatu Gryfickiego

Publication date 2015-07-06
End date 2015-07-17 10:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu Gryfickiego
Miejscowość Gryfice
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania komunikacyjnego,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 166380 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 451000008, 452332001, 302311008, 302313206, 485100006, 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa, montaż i konfiguracja 15 szt. zewnętrznych kiosków multimedialnych (infomatów) z oprogramowaniem na terenie Powiatu Gryfickiego w ramach projektu pn.: Stworzenie kompleksowej sieci informacji turystycznej narzędziem promocji produktów i atrakcji turystycznych Powiatu Gryfickiego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Powiatu Gryfickiego
Ulica Pl. Zwycięstwa 37
Nr domu 37
Miejscowosc Gryfice
Kod poczt 72-300
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 091 3846450
Fax 091 3842731
Internet www.gryfice.pl
E mail powiat@gryfice.pl, zp@gryfi
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 40
Wadium Wadium należy wnieść w wysokości 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 17.07.2015 r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków na konto Zamawiającego
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania poprzez złożenie oświadczenia
Wiedza Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia, polegające na dostawie, w tym montażu i konfiguracji infomatów, których wartość wyniosła co najmniej 300 000,00 zł brutto każda. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 5 oraz na podstawie załączonych dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjal Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie iż, dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej oraz konstrukcyjno-budowlanej. Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolne Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie iż, dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej oraz konstrukcyjno-budowlanej. Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana postanowień umowy może nastąpić w sytuacji, gdy: 1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) powstanie konieczność wprowadzenia zmian w zakresie terminów realizacji zamówienia na skutek obiektywnych przeszkód, które uniemożliwią realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego terminu realizacji zamówienia; 3) zaistnieją obiektywne przyczyny, z uwagi na które konieczne jest odstąpienie od realizacji części lub całości zamówienia; 4) dojdzie do kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej; 5) zaistnieje konieczność uwzględnienia wpływu ewentualnych prac dodatkowych i zamiennych na realizację przedmiotu umowy; 6) zachowanie istniejących postanowień Umowy będzie niemożliwe w skutek nakazów, decyzji, czy innego rodzaju rozstrzygnięć administracji publicznej; 7) okaże się to konieczne w celu umożliwienia realizacji Umowy w sposób zgodny z powszechnie lub miejscowo obowiązującymi przepisami prawa; 8) wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcę i Zamawiającego; 9) wystąpi konieczność zmiany kadry przewidzianej do realizacji umowy; 10) wystąpi konieczność zmiany konta bankowego Wykonawcy; 11) ulegnie zmianie urzędowa stawka podatku VAT.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Czas gwarancji i rękojmi
Kryt 2p 10
Spec www spow.gryfice.ibip.pl
Spec war Starostwo Powiatowe w Gryficach, Plac Zwycięstwa 37, pok. 409
Data skl 17/07/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Gryficach, Plac Zwycięstwa 37, pok. 410
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt pn.: Stworzenie kompleksowej sieci informacji turystycznej narzędziem promocji produktów i atrakcji turystycznych Powiatu Gryfickiego
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)