Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.

Publication date 2015-07-06
End date 2015-07-16 11:00:00
Instytucja Powiat Wodzisławski
Miejscowość Wodzisław Śląski
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Serwery sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 167112 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302313000, 302161100, 302321108, 302321500, 302133008, 480000008, 302374106, 302000001, 301213006, 488210009, 302361120, 302346004, 302341009, 302161100, 301213006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń wielofunkcyjnych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części i obejmuje:
Część I pn. Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl.;
Część II pn. Dostawa skanerów dokumentów wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl.;
Część III pn. Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część lub na wszystkie części przedmiotu zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
Część I pn. Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl.
Należy dostarczyć:
1) Komputer typ1 - 27 szt.
2) Komputer typ2 - 17 szt.
3) Monitor typ1 - 12 szt.
4) Drukarka laserowa mono typ 1 - 2 szt.
5) Drukarka laserowa kolorowa - 3 szt.
6) Drukarka laserowa mono typ 2 - 2 szt.
7) Skaner dokumentów typ 1 - 2 szt.
8) Przełącznik USB - 1 szt.
9) Drukarka laserowa mono typ 3 - 1 szt.
10) Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe - 1 szt.
11) Urządzenie wielofunkcyjne laser kolor - 2 szt.
12) Pakiet oprogramowania graficznego typ1 - 1 szt.
13) Pakiet oprogramowania graficznego typ2 - 2 szt.
14) Zasilacz uniwersalny - 1 szt.
15) Oprogramowanie użytkowe - 4 szt.
16) Serwer NAS - 2 szt.
17) Mysz przewodowa - 10 szt.
18) Switch - 3 szt.
19) Oprogramowanie do edycji plików PDF - 1 szt.
20) Pendrive - 30 szt.
21) Skaner płaski - 1 szt.
22) Pamięć do routera - 1 szt.
23) Karta pamięci flash - 1 szt.
24) Dysk twardy wewnętrzny typ1 - 2 szt.
25) Dysk twardy wewnętrzny typ2 - 2 szt.
26) Monitor typ2 - 2 szt.
Część II pn. Dostawa skanerów dokumentów wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl.
Należy dostarczyć skaner - 2 szt.
Część III pn. Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl.
Należy dostarczyć:
1) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe mono A3 - 1 szt.
2) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolor A3 - 1 szt.
4. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad, spełniający wszelkie normy bezpieczeństwa, dopuszczające go do użytku oraz posiadać deklaracje zgodności CE.
5. Wykonawca dostarczy zamawiającemu sprzęt i oprogramowanie będące przedmiotem umowy na swój koszt i ryzyko bezpośrednio do siedziby Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2.
6. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Dziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia (za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych do zaoferowanego sprzętu) na okres minimum 24 miesiące i maksymalnie 48 miesięcy, a na materiały eksploatacyjne minimum 12 miesięcy, zgodnie z warunkami gwarancji i serwisu, określonymi w załączniku do oferty. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić i dołączyć do oferty Oświadczenie o warunkach gwarancji odpowiednio:
- dla części I w załączniku nr 5/I do oferty,
- dla części II w załączniku nr 5/II do oferty,
- dla części III w załączniku nr 5/III do oferty.
8. Wraz z dostarczonym sprzętem komputerowym wykonawca jest zobowiązany dostarczyć odpowiadające mu instrukcje i sterowniki producenta sprzętu.

Opis

Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
1) Komputer typ1 - 27 szt.
2) Komputer typ2 -17 szt.
3) Monitor typ1 - 12 szt.
4) Drukarka laserowa mono typ 1- 2 szt.
5) Drukarka laserowa kolorowa - 3 szt.
6) Drukarka laserowa mono typ 2 - 2 szt.
7) Skaner dokumentów typ 1 - 2 szt.
8) Przełącznik USB - 1 szt.
9) Drukarka laserowa mono typ 3 - 1 szt.
10) Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe - 1 szt.
11) Urządzenie wielofunkcyjne laser kolor - 2 szt.
12) Pakiet oprogramowania graficznego typ1 - 1 szt.
13) Pakiet oprogramowania graficznego typ2 - 2 szt.
14) Zasilacz uniwersalny - 1 szt.
15) Oprogramowanie użytkowe - 4 szt.
16) Serwer NAS - 2 szt.
17) Mysz przewodowa - 10 szt.
18) Switch - 3 szt.
19) Oprogramowanie do edycji plików PDF - 1 szt.
20) Pendrive - 30 szt.
21) Skaner płaski - 1 szt.
22) Pamięć do routera - 1 szt.
23) Karta pamięci flash - 1 szt.
24) Dysk twardy wewnętrzny typ1 - 2 szt.
25) Dysk twardy wewnętrzny typ2 - 2 szt.
26) Monitor typ2 - 2 szt.Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: skaner - 2 szt.Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
1) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe mono A3 - 1 szt.
2) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolor A3 - 1 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Wodzisławski
Ulica ul. Bogumińska 2
Nr domu 2
Miejscowosc Wodzisław Śląski
Kod poczt 44-300
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 412 09 30
Fax 32 412 09 31
Internet www.bip.powiatwodzislawski.pl
Regon 27625523000000
E mail katarzyna.lerch@powiatwodzislawski.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy).
Wiedza a) w przypadku składania oferty na część I zamówienia - zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy sprzętu komputerowego, o wartości brutto co najmniej 90 000,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych); b) w przypadku składania oferty na część II i III zamówienia - zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) Oświadczenie o warunkach gwarancji odpowiednio dla części, na którą składana jest oferta - zał. nr 5/I dla części I, zał. nr 5/II dla części II, zał. Nr 5/III dla części III - wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy 2) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 1 rozdziału V SIWZ (warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków), wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, jednoznacznie i bezspornie wskazywać na zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać czego lub kogo konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy, a także w przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia zawierać również informacje w jaki sposób wykonawca będzie korzystać przy wykonywaniu zamówienia z wiedzy i doświadczenia podmiotu udostępniającego, tzn. należy dokładnie określić świadczenie, do którego zobowiązuje się podmiot trzeci, tak aby udowodnić zamawiającemu, że wykonawca ma zapewniony rzeczywisty dostęp do zasobów podmiotu trzeciego. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale podpisane przez podmiot udostępniający zasoby lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, opisanych w pkt 1 rozdziału V SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy), zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Żądanie dokumentów jw. nastąpi w przypadku, gdy wykonawca nie udowodni w wystarczający sposób dysponowania zasobami innego podmiotu niezbędnymi do należytego wykonania zamówienia. Podmiot, który zgodnie z powyższym zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w sytuacji, gdy: 1) wykonawca nie jest w stanie dostarczyć sprzętu komputerowego/ skanerów dokumentów/ urządzeń wielofunkcyjnych wymienionych w ofercie w szczególności z powodu wycofania ich z sieci sprzedaży lub zaprzestania ich produkcji po zawarciu umowy, 2) wykonawca nie jest w stanie dostarczyć oprogramowania wymienionego w ofercie w szczególności z powodu wycofania go z sieci sprzedaży lub zaprzestania jego produkcji po zawarciu umowy, 3) wykonawca nie jest w stanie dostarczyć wymienionego w ofercie sprzętu komputerowego/ skanerów dokumentów/ urządzeń wielofunkcyjnych/oprogramowania w terminie wynikającym z zawartej umowy, gdy jest to skutkiem okoliczności nadzwyczajnych i niemożliwych do przewidzenia, na etapie składania ofert, 4) nastąpi zmiana przepisów ustawy o podatku od towarów i usług - zmiana wynagrodzenia brutto wykonawcy, kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT, 5) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 6) nastąpi przekształcenie organizacyjne wykonawcy/zamawiającego lub zmianie ulegnie brzmienie nazwy wykonawcy/zamawiającego 2. W przypadku zaistnienia powyższych sytuacji wykonawca lub zamawiający jest zobowiązany zwrócić się do drugiej strony z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji, i których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub składania ofert. 3. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w punkcie 1 ppkt 1) wykonawca musi zaproponować sprzęt komputerowy/ skanery dokumentów/ urządzenia wielofunkcyjne w o lepszych parametrach niż wymieniony w ofercie (parametry należy potwierdzić stosownymi dokumentami) oraz zachować niezmienność ceny w stosunku do treści oferty. 4. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w punkcie 1 ppkt 2) wykonawca musi zaproponować oprogramowanie w wersji wyższej lub nowszej, ale o nie mniejszej funkcjonalności niż wersja wymieniona w ofercie (co należy potwierdzić stosownymi dokumentami) oraz zachować niezmienność ceny w stosunku do treści oferty. 5. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w punkcie 1 ppkt 3) zamawiający po negocjacjach z wykonawcą dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, o czas, w którym wystąpiły utrudnienia w realizacji dostawy spowodowane nadzwyczajnymi i niemożliwymi do przewidzenia okolicznościami, niezależnymi od wykonawcy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www www.bip.powiatwodzislawski.pl
Spec war Wydział Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego ul. Pszowska 92a, 44-300 Wodzisław Śląski - pok. 214.
Data skl 16/07/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Kancelaria Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Pszowskiej 92a
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Dotyczy sekcji III.3): w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z warunków określonych w pkt III.3) musi spełnić co najmniej jeden z tych podmiotów lub mogą spełnić je łącznie. Dotyczy sekcji III.4.1): Pod pojęciem najważniejszych dostaw zamawiający rozumie dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania wiedzy i doświadczenia opisanego w sekcji III.3.2) - należy więc wykazać i przedłożyć dowody wykonania dostaw w liczbie i zakresie wystarczającym do wykazania spełniania opisanego wyżej warunku posiadania wiedzy i doświadczenia. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w załączniku nr 4 do oferty zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Dotyczy sekcji III.4.2) i III.4.4): W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt III.4.2) i III.4.4) powinien złożyć każdy z tych podmiotów oddzielnie. Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji (załączniki nr 1-4 do Działu III SIWZ). Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający oceniał będzie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Zadanie finansowane będzie ze środków własnych zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)