Zakup sprzętu ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem dla oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Długosiodło
Publication date | 2015-07-07 |
End date | 2015-07-15 12:00:00 |
Instytucja | Gmina Długosiodło |
Miejscowość | Długosiodło |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 100679 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391621006, 391621109, 481900006, 302000001 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem dla oddziałów przedszkolnych w miejscowościach Długosiodło, Dalekie, Blochy na terenie gminy Długosiodło, uczestniczących w projekcie pn. Nowoczesne oddziały przedszkolne na terenie gminy Długosiodło współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Zakupione artykuły zostaną dostarczone do 3 oddziałów przedszkolnych funkcjonujących przy szkołach podstawowych na terenie gminy Długosiodło: - Oddział przedszkolny przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Długosiodle, - Oddział przedszkolny przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Blochach, - Oddział przedszkolny przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Dalekiem. Wszystkie artykuły powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, być sprawne i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Materiały dydaktyczne dostarczone w ramach zawartej umowy winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać odpowiednio do asortymentu niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do wskazanych przez Zamawiającego placówek oświatowych (do siedziby poszczególnych szkół), w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 16:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie z dyrektorem danej szkoły. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. Dostarczone materiały zostaną komisyjnie przyjęte przez Zamawiającego w każdej placówce. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo-ilościowy, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące dostarczanego materiału. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia np. znaki towarowe, patenty są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie Wykonawcy asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ) zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy oraz będzie spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego. Wszystkie wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W przypadku zaoferowania towaru równoważnego Wykonawca obowiązany jest do oferty koniecznie załączyć szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. równoważności pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne. Wykonawca dostarczy licencje oprogramowania, jeżeli taka istnieje na oprogramowanie, wystawioną na rzecz Zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim. Rodzaj oraz ilości artykułów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SIWZ). |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Długosiodło |
Ulica | ul. Kościuszki 2 |
Nr domu | 2 |
Miejscowosc | Długosiodło |
Kod poczt | 07-210 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 029 7412512 w.47, 7412526 |
Fax | 02907412512 |
Internet | www.dlugosiodlo.pl |
Regon | 55066811400000 |
E mail | rozwoj@dlugosiodlo.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 21 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Wiedza | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Sytuacja | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Inne dokumenty | 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy, (wg wzoru na zał. nr 2 do SIWZ) wraz z formularzem cenowym (wg wzoru na zał. nr 3 do SIWZ) 2. wypełniony i podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wg wzoru na zał. nr 1 do SIWZ) |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Wzór umowy stanowi zał. nr 7 do SIWZ. 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności zmiany umowy mogą dotyczyć : 1) terminu realizacji zamówienia; 2) wynagrodzenia; 3) warunków płatności. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w następujących sytuacjach: 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło; 2) zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy; 3) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 4) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy 5) zmniejszenie wartości umowy jest możliwe w przypadku zmian w projekcie. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Termin realizacja zamówienia |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.bip.dlugosiodlo.pl |
Spec war | Urząd Gminy w Długosiodle, ul. T. Kościuszki 2, 07 - 210 Długosiodło, I piętro, pokój nr 5 |
Data skl | 15/07/2015 |
Godz skl | 12:00 |
Miejsce | Urząd Gminy w Długosiodle, ul. T. Kościuszki 2, 07 - 210 Długosiodło, I piętro, pokój nr 1 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Zamówienie zostanie udzielone w ramach projektu pn. Nowoczesne oddziały przedszkolne na terenie gminy Długosiodło współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej |
Czy uniewaznienie | Nie |