Dostawa 60 laptopów wraz z zainstalowanym oprogramowaniem na potrzeby projektu POIG.08.03.00-02-228/13-00 pn: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu eInclusion w Gminie Marcinowice działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu -eInclusion, w ramach POIG 2007-2013.

Publication date 2015-07-07
End date 2015-07-22 09:00:00
Instytucja Gmina Marcinowice
Miejscowość Marcinowice
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 167910 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych i sprawnych technicznie 60 szt. urządzeń - komputerów przenośnych (laptopów) z oprogramowaniem, niezbędną dokumentacją umożliwiającą korzystanie z urządzeń.

2) Zapewnienie usług gwarancyjnych. Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta.

3) Certyfikaty i standardy potwierdzające m.in., że producent sprzętu będącego przedmiotem zamówienia stosuje systemy zapewniania jakości oparte na odpowiednich normach europejskich, deklaracja zgodności CE dla każdego oferowanego urządzenia, raport z testu wydajności - oferowane urządzenia powinny osiągać co najmniej 3000 punktów w teście wydajnościowym PassMark Performance, potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, oferowany sprzęt musi spełniać wymogi norm Energy Star na poziomie min. 5.0., potwierdzenie spełniania przez urządzenia wymagań z zakresu głośności pracy.


4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wymagane minimalne parametry techniczne urządzeń określono w Załączniku nr 3 do SIWZ.

5) Dostarczone oprogramowanie na podstawie odpowiednich licencji (jeśli są wymagane) musi pozwalać na nieodpłatne użyczenie go ostatecznym użytkownikom - Beneficjentom programu.

2. Urządzenia będące przedmiotem zamówienia opisane w pkt. 1 zostaną użyczone Beneficjentom projektu:

1) Mieszkańcom Gminy Marcinowice w ramach umowy użyczenia - 12 urządzeń. Grupa docelowa projektu to osoby kwalifikujące się do objęcia pomocą społeczną i osoby z I i II stopniem niepełnosprawności, w tym młodzież ucząca się z rodzin o trudnej sytuacji materialnej i społecznej oraz rodziny zastępcze.

2) Instytucje - jednostki organizacyjne Gminy Marcinowice - 48 urządzeń.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Marcinowice
Ulica ul. Juliana Tuwima 2
Nr domu 2
Miejscowosc Marcinowice
Kod poczt 58-124
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 074 8585226
Fax 074 8585231
Internet bip.marcinowice.pl
Regon 89071836600000
E mail mulkar@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 40
Wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie będzie żądał wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu oświadczając, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą klauzuli granicznej spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy.
Wiedza Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje co najmniej 2 dostawy polegające na dostarczeniu i instalacji sprzętu komputerowego wraz z instalacją oprogramowania i zapewnieniem usług gwarancyjnych) każdy na kwotę nie mniejsza niż 300 000,00 zł netto na jedną dostawę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą klauzuli granicznej spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy.
Potencjal Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu oświadczając, że dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą klauzuli granicznej spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy.
Zdolne Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu oświadczając, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą klauzuli granicznej spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy.
Sytuacja Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w zakresie potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, kwota ubezpieczenia nie może być niższa niż 500 000,00zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą klauzuli granicznej spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami postępowania zawartymi w SIWZ i przyjmuje je bez zastrzeżeń - załącznik nr 6 do SIWZ Oświadczenie - 06 , 2) oświadczenie, że Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia wyznaczonego na termin składania ofert - załącznik nr 6 do SIWZ Oświadczenie - 07 , 3) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z zakresem przedmiotu zamówienia, oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania i złożenia oferty oraz wykonania umowy - załącznik nr 6 do SIWZ Oświadczenie - 08, 4) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 6 do SIWZ Oświadczenie - 09.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 3. Zamawiający dopuszcza w trybie art. 144 Ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w szczególności w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy po ich uwzględnieniu przez Zamawiającego, szczególnie w przypadku: a) jeżeli powstały opóźnienia, utrudnienia, lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego, b) siły wyższej, 2) zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy wynikających z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy i nie powodujące zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy; Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu realizacji umowy, jeżeli zmiana jest skutkiem uchybienia czy naruszenia umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z taką zmianą ponosi Wykonawca. 3) Zmiany warunków płatności wynikających z potrzeb Zamawiającego lub Wykonawcy i nie naruszających interesu Zamawiającego. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy muszą zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 3. Nie wymaga się zmiany treści umowy w sytuacji zmiany siedziby firmy Wykonawcy i Zamawiającego, w przypadku otrzymania pisemnego zawiadomienia o zaistniałej zmianie. 4. W razie zaistnienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie było można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach, bez skutków określonych w § 10 Umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Termin okresu gwarancji określony w tabeli nr 1 Formularza Oferty
Kryt 2p 30
Spec www bip.marcinowice.pl
Spec war Gmina Marcinowice ul. J. Tuwima 2, 58-124 Marcinowice
Data skl 22/07/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Gmina Marcinowice ul. J. Tuwima 2, 58-124 Marcinowice, sekretariat pokój nr 21 I piętro
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Dostawa na potrzeby projektu POIG.08.03.00-02-228/13-00 pn: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu eInclusion w Gminie Marcinowice działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu -eInclusion, w ramach POIG 2007-2013.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)