1. Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli. 2. Kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie 3. Ogólna charakterystyka zadania: 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot zamówienia własnym transportem, na swój koszt i dokonać jego rozładunku oraz wydać osobie upoważnionej pod adresem: Kuchnia przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Stalowej Woli 37-450 Stalowa Wola, ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 29A 2) Dostawa dwa razy w tygodniu do godziny 8:00 rano w dni pracy Kuchni przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Stalowej Woli tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni wolnych od pracy, w ilościach jednostkowych zgłaszanych przy dostawie lub telefonicznie w dniu poprzedzającym termin dostawy. 3) Cechy dyskwalifikujące wspólne dla wyrobów mleczarskich: obce posmaki, zapachy, smak gorzki, mocno kwaśny, słony, stęchły, mdły, zanieczyszczenia mechaniczne, organiczne: objawy pleśnienia, psucia, uszkodzenia mechaniczne: zdeformowane, zgniecione, porozrywane, obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań. W w/w przypadku Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. 4. Produkty wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia: 1) Produkty winny być dostarczone w opakowaniach zbiorczych ułatwiających przenoszenie i transport. 2) Produkty winny być posegregowane asortymentem w celu zachowania ich kształtu, wyglądu, zapachu, aby zapobiec deformacji, zgnieceniu, połamaniu, zmieszaniu zapachów, czy uszkodzeniu, rozdarciu opakowań. 3) Produkty winny być z aktualnym terminem ważności do spożycia minimum 7 dni od daty dostawy. 4) Produkty winny być nowe, w nienaruszonym stanie. Poszczególne produkty w opakowaniach nieotwierane i nieujmowane. 5) Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy w przypadku: stwierdzenia nieświeżości dostarczanego artykułu; dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony; dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym; dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem. 6) W razie stwierdzenia wad lub braków w dostarczanym asortymencie, Zamawiający odmówi jego przyjęcia oraz telefonicznie zgłosi reklamacje Wykonawcy. 7) W przypadku ujawnienia wad jakościowych artykułów, których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany artykułu wadliwego lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo (tj. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) w terminie od 2 godzin do 24 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego (Zgodnie z deklaracją Wykonawcy), nie dłużej niż w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji. 8) W przypadku niedotrzymania terminu wyznaczonego na reklamację, Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy produkty będące jej przedmiotem. 9) Wszelkie koszty związane z realizacją reklamacji ponosi Wykonawca. 10) Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym i jakościowym; Wykonawca odpowiedzialny jest za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. każdy produkt winien być wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2010, Nr 136 poz. 914 ze zm.) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie. 11) Każda faktura będzie zawierała wykaz dostarczonych produktów. 12) Do każdorazowej dostawy Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument np. W-Z. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. |