Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia kwaterunkowego odznaczającego się wysoką wytrzymałością i estetyką do jednostek policji województwa zachodniopomorskiego

Publication date 2015-07-07
End date 2015-07-15 11:30:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 168248 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391413005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia kwaterunkowego odznaczającego się wysoką wytrzymałością i estetyką do jednostek policji województwa zachodniopomorskiego (zgodnie z harmonogramem asortymentowo-ilościowo - miejscowym stanowiącym załącznik do siwz nr 9.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do siwz nr 7;
Wielkość i zakres zamówienia określony zostały w formularzu cenowym stanowiącym
załącznik do siwz 8.
Wszelkie nazwy własne dotyczące sprzętu zawarte w dokumentach przetargowych należy traktować jako przykładowe, co oznacza możliwość zastosowania sprzętu innych producentów o równoważnych normach, parametrach, standardach, cechach
i właściwościach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 uPzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Ulica ul. Małopolska 47
Nr domu 47
Miejscowosc Szczecin
Kod poczt 70-515
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel (091) 8211479, 8211478
Fax (091) 8211477 8215406
Internet www.szczecin.kwp.gov.pl
Regon 81090304000000
E mail zamowieniakwp@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/09/2015
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1.600,00 zł brutto. 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 15 lipca 2015 r. do godziny 11:30. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000, decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 6. zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art 46 z zastrzeżeniem art. 148 ust 4 uPzp. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 3 uPzp. 9. W przypadku wnoszenia wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 uPzp winno być ono złożone w kasie zamawiającego, pokój 232 ul. Małopolska 47, Szczecin. Kasa Zamawiającego czynna jest codziennie w godzinach od 11.00 - 14.00.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków
Wiedza Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków
Potencjal Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków
Zdolne Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków
Sytuacja Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zgodnie z przepisem art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie i przypadkach: 1) Zmiana miejsca Dostawy w sytuacji, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy Dostawa w miejscu określonym w § 2 pkt 1 będzie niemożliwa. 2) Przedłużenie terminu Dostawy w przypadku wystąpienia przestojów albo opóźnień wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Dostawy. W takim przypadku przedłużenie terminu Dostawy nastąpi o czas trwania przestojów albo opóźnień. Zamawiający zobowiązany jest do powiadomienia Wykonawcy o przestoju albo opóźnieniu. Powiadomienie to powinno nastąpić z co najmniej 5-dniowym wyprzedzeniem. 3) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania przedmiotu Umowy - Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany Umowy, w szczególności terminu wykonania przedmiotu Umowy. 2. Zmiana postanowień Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
Spec war Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie Pl. Piotra i Pawła 4/5 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 302.
Data skl 15/07/2015
Godz skl 11:30
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. Św. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inne dokumenty Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami. 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca ma dołączyć do oferty dokumenty określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m.in. odpis KRS, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz pozostałe dokumenty muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz. X siwz

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)