Dostawa komputerów PC wraz z rozbudową sieci transmisyjnej i łącza dostępowego do Internetu na potrzeby realizacji projektu pn. :Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Wiślica

Publication date 2015-07-07
End date 2015-07-15 08:00:00
Instytucja Gmina Wiślica
Miejscowość Wiślica
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Aparatura odbiorcza do radiotelefonii lub radiotelegrafii,
  • Sieci komunikacyjne,
  • Sieć zintegrowana,
  • Sieć ethernet,
  • Sieć radiowa,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Okablowanie sieciowe,
  • Elementy składowe sieci,
  • Sprzęt i kable telekomunikacyjne,
  • Usługi doradcze w zakresie doboru sprzętu komputerowego,
  • Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne,
  • Usługi w zakresie rozwijania internetu,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego,
  • Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 168270 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 721100009, 722200003, 724200000, 713160006, 302130005, 302313000, 325200004, 324121005, 324180006, 453123309, 324131002, 324150005, 324121101, 323442101, 324200003, 324210000, 324220007, 453100003, 727200003, 726110006, 453000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów PC na potrzeby realizacji projektu pn. :Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Wiślica wraz z rozbudową sieci transmisyjnej i łącza dostępowego do Internetu. Zakres zamówienia obejmuje:

1. Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy istniejącej sieci szerokopasmowej o stacje bazowe systemu WiMAX 802.16e oraz centralny system bezpieczeństwa klasy UTM.
2. Dostawę i uruchomienie 30 komputerów PC w jednostkach użyteczności publicznej (JUP) w Gminie Wiślica oraz włączenie ich do istniejących sieci LAN oraz dostawę i uruchomienie 70 komputerów PC u beneficjentów ostatecznych projektu, wraz z instalacją urządzeń dostępowych do sieci szerokopasmowej.
3. Rozbudowę istniejącego łącza do sieci Internet o dodatkową symetryczną przepływność 50 Mb/s i utrzymanie go do 31.12.2015 r.
4. Kontrolę wydanych zestawów komputerowych, w zakresie sprzętu, oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem, oplombowania lub innego zabezpieczenia sprzętu.
5. Odpowiedzialność za odzyskanie sprzętu w razie nieprawidłowego użytkowania przez odbiorców końcowych (odpowiedzialność majątkowa) oraz ubezpieczenie sprzętu komputerowego.
6. Udzielenie wsparcia technicznego i bieżąca pomoc użytkownikom w sprawach związanych ze sprzętem oraz oprogramowaniem dostarczonym wraz z komputerami (HelpDesk).
7. Podpisanie z użytkownikami indywidualnymi umów cywilno prawnych na użytkowanie sprzętu.
8. Zapewnienie łącza hurtowego dostępu do Internetu w okresie realizacji projektu, w technologii przewodowej lub bezprzewodowej, w tym w lokalizacjach, gdzie jest to ekonomicznie lub technologicznie konieczne i uzasadnione, satelitarnego dostępu do szerokopasmowego Internetu VSAT lub GSM/CDMA/LTE - pod warunkiem zapewnienia obydwu kanałów (odbieranie i wysyłanie) oraz dostarczenie Internetu (z wykorzystaniem sieci teleinformatycznej będącej przedmiotem odrębnego postępowania) do 70 uprawnionych gospodarstw domowych oraz 4 jednostek podległych Gminie w lokalizacjach -wg listy adresów poniżej:
a) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wiślicy, ul. Podwale 1 28-160 Wiślica
b) Gimnazjum w Wiślicy , ul. Okopowa 27, 28-160 Wiślica
c) Szkoła Podstawowa w Skotnikach Dolnych 41, 28-160 Wiślica
d) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiślicy , ul. Batalionów Chłopskich 32, 28-160 Wiślica.
9. Wykonawca ma zapewnić następujące parametry techniczne łącza:
- stały dostęp do sieci Internet, co oznacza, zapewnienie korzystania z Internetu, a nie tylko możliwości technicznych jego podłączenia,
- Roczna Dostępność Usługi (RDU) na poziomie minimum 99%
- W przypadku podłączenia gospodarstw domowych:
transfer do komputera użytkownika (download) minimum 2 Mb/s,
transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 1 Mb /s,
- W przypadku jednostek podległych Gminie
transfer do jednostki podległej (download) minimum 4096 kbit/s,
transfer od jednostki podległej (upload) minimum 1024 kbit/s,
- nielimitowana ilość przesyłanych informacji tzn. stała przepustowość niezależnie od ilości przesyłanych przez łącze danych,
- w przypadku technologii VSAT wielkość limitu transferu danych jaką należy zapewnić dla: gospodarstw domowych musi być minimum 4 GB miesięcznie, jednostek podległych Gminie Wiślica musi być minimum 10 GB miesięcznie,
- dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że nie jest wymagane podawanie loginów, haseł czy nr PIN aby mieć możliwość korzystania z Internetu,
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeniesienia usługi dostępu do Internetu pod inny adres w czasie trwania umowy, pozostający w granicach administracyjnych Gminy Wiślica. Zmiana lokalizacji dotyczyć będzie nie więcej niż 10% użytkowników w trakcie realizacji projektu. Wykonawca w ramach realizacji obowiązków dokona przeniesienia sprzętu, instalacji i uruchomienia stałego dostępu do Internetu w przypadku zmiany miejsca pobytu uczestnika projektu lub zmiany uczestnika projektu.
10. Bieżące utrzymanie łącza lub łączy internetowych (remonty, modernizacja, naprawa).W przypadku wystąpienia awarii dostępu do Internetu w punkcie styku z operatorem sieci krajowej Internet, Wykonawca zobowiązany jest do jej usunięcia w terminie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy
11. Administrowania podległą infrastrukturą wybudowanej sieci szerokopasmowej w projekcie, w tym:
1) Kontrola ewentualnych nadużyć;
2) Informowanie o dostępnych usługach i ich możliwościach;
3) Instalowanie systemu rozliczenia użytkowników za wykorzystane zasoby sieci;
4) Zdalne konfigurowanie interfejsów sieciowych komputerów;
5) Kontrola poprawności działania sieci poprzez monitoring zakłóceń i nieprawidłowości oraz wykrywanie awarii;
6) Monitoring i diagnoza pracy urządzeń wspomagających;
7) bieżące usuwanie awarii elementów i urządzeń sieci, zainstalowanych u beneficjentów końcowych i w jednostkach podległych
8) uruchomione telefoniczne centrum serwisowe dla uczestników projektu, działające w godzinach co najmniej od 9.00 - do 17.00 w dni robocze
9) Przestrzeganie zasad ochrony haseł;
10) Reagowanie w przypadku stwierdzenia nieprawidłowego korzystania z sieci przez jej użytkowników;
11) Wskazywanie konieczności zainstalowania odpowiednich mechanizmów ochrony i wykrywania zagrożeń sieciowych;
12) Zarządzanie adresacją sieci;
13) Zmiana w konfiguracji urządzeń i systemów sieciowych oraz ich dokumentowanie na bieżąco;
14) Archiwizowanie konfiguracji urządzeń i prowadzenie elektronicznej ewidencji zgłoszeń serwisowych
12. Nadzór nad prawidłowym korzystaniem z sygnału internetowego (przeciwdziałanie nieuprawnionemu korzystaniu z sygnału).

4. Szczegółowy zakres oraz minimalne warunki techniczne w zakresie sprzętu określa Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ

5. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia.
W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się materiały i urządzenia o takich samych parametrach lub równoważnych właściwościach i parametrach, lecz nie gorszych niż określone. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości i funkcjonalności wyrobom przedstawianym w opisie przedmiotu zamówienia.
Wszystkie wskazania z nazwy urządzeń występujących w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznikach do niej należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie urządzeń równoważnych opisanych w SIWZ, jest zobowiązany wykazać, że oferowane urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Wiślica
Ulica ul. Okopowa 8
Nr domu 8
Miejscowosc Wiślica
Kod poczt 28-160
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 41 369 09 00
Fax 41 369 09 01, 41 379 21 28
Internet www.ug.wislica.pl
Regon 00055173400000
E mail urzad@ug.wislica.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/09/2015
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15000 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Busku-Zdroju o Wiślica, nr rachunku 37 84800004 2002 0060 0284 0005 z adnotacją wadium - przetarg dostawę komputerów PC wraz z rozbudową sieci transmisyjnej i łącza dostępowego - OR. 271.4.2015. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie do 15.07.2015r. do godz 08:00, 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Busku-Zdroju o/ Wiślica, nr rachunku 37 84800004 2002 0060 0284 0005 z adnotacją wadium - przetarg dostawę komputerów PC wraz z rozbudową sieci transmisyjnej i łącza dostępowego - OR. 271.4.2015. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie a) Wykonawca musi być uprawniony do wykonywania gospodarczej działalności telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 243 ze zm.) przynajmniej w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych rozumianego jako sprzedaż we własnym imieniu i na własny rachunek usługi telekomunikacyjnej wykonywanej przez innego dostawcę usług i przynajmniej na obszarze prowadzenia działalności telekomunikacyjnej obejmującym granice administracyjne Gminy Wiślica. b) W przypadku wykonawców, którzy nie będą dokonywać zakupu łącza dostępu do Internetu, lecz będą świadczyć usługę dostępu do Internetu bezpośrednio, za pomocą własnej sieci lub z wykorzystaniem sieci innego operatora, nie stosuje się postanowień pod lit. a) powyżej. W przypadku wykonawców, którzy nie będą dokonywać zakupu łącza dostępu do Internetu, lecz będą świadczyć usługę dostępu do Internetu bezpośrednio, za pomocą własnej sieci, wykonawcy ci muszą być uprawnieni do wykonywania gospodarczej działalności telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 243 ze zm.) przynajmniej w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych rozumianego jako wykonywanie usług za pomocą własnej sieci lub z wykorzystaniem sieci innego operatora i przynajmniej na obszarze prowadzenia działalności telekomunikacyjnej obejmującym granice administracyjne Gminy Wiślica. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenie- Załącznik Nr 2 do SIWZ,
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek będzie uznany za spełniony poprzez wykazanie wykonanych głównych dostaw lub usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie trzech lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj.: - Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie potwierdzone realizacją a) co najmniej jednego zamówienia w zakresie budowy, rozbudowy, modernizacji (instalacji i konfiguracji) sieci bezprzewodowej w technologii WLAN (WiFi) lub WiMax zarządzanej przez kontroler sieci bezprzewodowej o wartości minimum 200 000 zł brutto b) Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie potwierdzone realizacją co najmniej jednej usługi (wykonanej lub wykonywanej, przy czym w obu wypadkach przez okres co najmniej 1 rok) każdego rodzaju z niżej wymienionych dotyczących realizacji zadań polegających na: - nadzorze nad obsługą administrowania i serwisowania lub administrowaniu i serwisowaniu szerokopasmową infrastrukturą telekomunikacyjną, w tym prowadzeniu nadzoru nad prawidłowym korzystaniem z sygnału internetowego (przeciwdziałanie nieuprawnionemu korzystaniu z sygnału) przez co najmniej 50 odbiorców - zapewnieniu łącza dostępu do Internetu i dostarczeniu go do użytkowników oraz bieżącym utrzymaniu łączy internetowych dla co najmniej 50 odbiorców, - kontroli i bieżącym serwisowaniu zestawów komputerowych, będących w użytkowaniu, w zakresie sprzętu i oprogramowania dla co najmniej 50 odbiorców, f) Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie potwierdzone realizacją co najmniej jednej usługi, dotyczącej zainstalowania i konfiguracji zestawów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 130 000,00 PLN brutto, u odbiorców końcowych w liczbie tych użytkowników, co najmniej 50, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenie- Załącznik Nr 2 do SIWZ,
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie- Załącznik Nr 2 do SIWZ,
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie- Załącznik Nr 2 do SIWZ,
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie- Załącznik Nr 2 do SIWZ,
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Certyfikaty i deklaracje Dokumenty i oświadczenia, których załączenie jest wymagane w Załączniku nr 7 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia w zakresie sprzętu, w szczególności : 1. Komputer beneficjenta ostatecznego i jednostki podległej. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie wymagań dotyczących komputerów beneficjenta ostatecznego i jednostki podległej będą dołączone do oferty wydruki z przeprowadzonych testów, wydruki raportów z oprogramowania testującego lub wydruki zawartości ekranu [Print Screen ekranu], potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1) Wydajność: 1.1) testowany przy rozdzielczości ekranu min. 1600x900 pikseli musi osiągać w teście wydajności SYSMark2014: Overall Rating - co najmniej 1290 punktów, 1.2) Office Productivity - co najmniej 1200 punktów, 1.3) Data Financial Analysis - co najmniej 1460 punktów. 1.4) w teście PassMark PerformanceTest 8.0 64 Bit wynik PassMark Rating co najmniej 1750 punktów przy rozdzielczości 1600x900 @ 60Hz oraz 32 bity koloru. 1.5) w teście PC Mark Vantage Professional 64-bit wynik PCMark Score co najmniej 8950 punktów przy domyślnych ustawieniach. 2) Pamięć operacyjna RAM: 2.1) w teście PassMark PerformanceTest 8.0 64 Bit wynik: Memory Mark - co najmniej 1580 punktów - test musi być przeprowadzony przy rozdzielczości monitora 1600x900 @ 60Hz oraz 32 bity koloru 2.2) w teście PC Mark Vantage Professional 64-bit wynik Memories Score -minimum 5150 punktów. 3) Pamięć masowa: 3.1) w tescie PassMark PerformanceTest 8.0 64 Bit wynik Disk Mark - co najmniej 850 punktów. Test musi być przeprowadzony przy rozdzielczości monitora 1600x900 @ 60Hz oraz 32 bity koloru, 3.2) w teście PC Mark Vantage Professional 64-bit wynik HDD Score - minimum 4900 punktów. 4) Grafika: 4.1) komputer w oferowanej przez Wykonawcę konfiguracji testowany przy rozdzielczości ekranu min. 1600 x 900 musi osiągać w teście wydajności SYSMark2014 Media Cration - co najmniej 1200 punktów, 4.2) w teście PassMark PerformanceTest 8.0 64 Bit : 2D Graphic Mark - co najmniej 870 punktów, 4.3) 3D Graphic Mark - co najmniej 420 punktów. Test musi być przeprowadzony przy rozdzielczości monitora 1600x900 @ 60Hz oraz 32 bity koloru. 5) Zgodność z oferowanym systemem operacyjnym: 5.1)oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat producenta oferowanego systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z oferowanym systemem operacyjnym (do oferty załączyć wydruk ze strony producenta oprogramowania). 6) Oprogramowanie antywirusowe: 6.1) potwierdzona średnia skuteczność oprogramowania we wszystkich testach File Detection Test of Malicious Software z roku 2013 i 2014 przeprowadzonych przez organizację AV-Comparatives przynajmniej na poziomie 99,5% wykrytych zagrożeń (do oferty załączyć dokument potwierdzający spełnienie warunku) 2. Certyfikaty i standardy 2.1. deklaracja zgodności CE lub dokument równoważny - załączyć do oferty. Przez dokument równoważny zamawiający rozumie taki, który potwierdza zgodność oferowanych urządzeń co najmniej z: R & TTE 1999/5/EC1, rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1275/2008, przepisami dyrektywy ErP 2009/125/WE 2.2. dokument poświadczający, że oferowane komputery produkowane są zgodnie z normą ISO-9001 lub równoważną - załączyć do oferty. Przez normę równoważną zamawiający rozumie taką, która co najmniej: określa politykę jakości organizacji; określa wymagania dotyczące wyrobu oraz umożliwia ich przegląd; określa cele w zakresie jakości wyrobów; reguluje kwestie odpowiedzialności kierownictwa; definiuje uprawnienia pracowników; definiuje politykę środowiskowa organizacji; określa jej cele, zadania i programy środowiskowe; definiuje i wskazuje niezbędne zasoby, role, odpowiedzialność i uprawnienia; opisuje sterowanie operacyjne oraz gotowość i czasy reakcji na awarie; wskazuje metody monitorowania i pomiaru wyrobów i procesów; 2.3. potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram - załączyć dokument potwierdzający spełnienie warunku 2.4. certyfikat EnergyStar min. 6.0 lub równoważny - do oferty załączyć certyfikat albo wydruk ze strony www.energystar.gov lub http://www.eu-energystar.org. Przez certyfikat równoważny zamawiający rozumie taki, który został przyznany wskutek badania: przeprowadzonego w laboratorium posiadającym procedury kontroli jakości na potrzeby monitorowania prawidłowości testów oraz kalibracji; w trakcie którego, wszystkie obliczenia są prowadzone w rzeczywistych wartościach mierzonych lub obserwowanych; w trakcie którego tylko ostateczny wynik obliczeń zostaje zaokrąglony do najbliższej cyfry znaczącej wyrażone w odpowiedniej granicy podanej w specyfikacji; w trakcie którego, przestrzeganie limitów specyfikacji powinno być ocenione za pomocą dokładnych wartości bez jakiejkolwiek korzyści z dalszego zaokrąglania. Ergonomia - załączyć raport badawczy wystawiony przez niezależną, polską, akredytowaną jednostkę dotyczacy głośności jednostki centralnej mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 20dB. 3. Monitor komputera beneficjenta ostatecznego i jednostki podległej - certyfikaty: 3.1. Energy Star 6.0 lub równoważny - dokument załączyć do oferty. Przez standard równoważny dla Energy Star zamawiający rozumie taki, który: dotyczy monitorów z wyświetlaczami o maksymalnej przekątnej użytecznej części ekranu mniejsza lub równa 60 cali; dotyczy monitorów posiadających wyświetlacz zasilany z osobnego standardowego gniazda prądu przemiennego, z zestawu akumulatorowego sprzedawanego razem z zasilaczem, lub poprzez złącze wymiany danych albo połączenie sieciowe; dotyczy monitorów zakwalifikowanych do programu certyfikacyjnego na podstawie obliczenia poboru mocy w trybie włączonym przy aktywnej funkcji automatycznej regulacji jasności. 3.2. TCO 6.0 lub równoważny - dokument załączyć do oferty. Przez standard równoważny dla TCO 6.0 Zamawiający rozumie taki, który definiuje następujące parametry: czytelność i stabilność obrazu, odporność na zakłócenia zewnętrzne, emisję promieniowania, energooszczędność oraz bezpieczeństwo elektryczne 3.3. ISO 9241 lub równoważny - załączyć do oferty. Przez certyfikat równoważny dla ISO 9241 Zamawiający rozumie taki, który definiuje użyteczność jako miarę wydajności, efektywności i satysfakcji użytkownika z jaką dany produkt może być używany dla osiągnięcia celów jego użytkowników. W szczególności certyfikat musi informować: na ile łatwo jest wykonać proste zadania przy pierwszym kontakcie z produktem, jak szybko korzystają z produktu użytkownicy, którzy już go znają, o łatwości przypomnienia sobie korzystania z produktu po dłuższej przerwie, jak często są popełniane i jak łatwo użytkownicy mogą się z nich wydobyć. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że użyte do realizacji zamówienia urządzenia, materiały są nowe, ( rok produkcji nie wcześniej niż I kwartał 2014).
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy - Załacznik Nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4. Formularz cenowy - Załacznik Nr 8 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem § 9 ust. 2. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie i sytuacjach: 2.1 zmiany terminu wykonania, w przypadku: 1) zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających (np. zdarzeń losowych, niesprzyjających warunków atmosferycznych, działania siły wyższej) wykonanie umowy w terminie, o którym mowa w §3 z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie, 2) zmiany dotyczącej dostarczanego sprzętu w ramach przedmiotu zamówienia w sytuacjach, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie sprzętu w ramach przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy lub gdy zmiana będzie spowodowana obiektywnymi przesłankami technicznymi na sprzęt o parametrach lepszy/wydajniejszy niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie, co Wykonawca musi pisemnie udokumentować. 3) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 4) zmianą sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, 5) rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, 6) innych postanowień za porozumieniem stron. 3. Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 5. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 1) zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy, 2) zmiana osób wyznaczonych do kontaktów, 3) zmiana danych teleadresowych Stron. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym ustępie, wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 gwarancja
Kryt 2p 5
Spec www www.wislica.pl
Spec war Urząd Gminy Wiślica Ulica Okopowa 8 28-160 Wiślica Pokój nr 12 - I piętro
Data skl 15/07/2015
Godz skl 08:00
Miejsce Urząd Gminy Wiślica Ulica Okopowa 8 28-160 Wiślica Pokój nr 9 - I piętro, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Wiślica w oparciu o dofinansowanie w ramach: Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; 8.Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, - Działanie 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)