Dostawa druków medycznych, biurowych i recept

Publication date 2015-07-07
End date 2015-07-17 09:30:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Różne druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 168540 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 229000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków medycznych, biurowych i recept z podziałem na 4 pakiety asortymentowe:
Pakiet 1 Druki medyczne
Pakiet 2 Standardowe druki biurowe
Pakiet 3 Historie choroby
Pakiet 4 Recepty

Opis

Druki medyczne z podziałem na 43 pozycje asortymentoweStandardowe druki biurowe 13 pozycji asortymentowychHistorie choroby - 1 pozycja asortymentowaRecepty - 1 pozycja asortymentowa

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego
Ulica ul. Kniaziewicza 1/5
Nr domu 1/5
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 91-347
Wojewodztwo łódzkie
Tel 042 2516166
Fax 042 2516166
Internet www.bieganski.com.pl
Regon 47121973600000
E mail zampubliczne@bieganski.com.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/07/2017
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują możliwość zmian zawartej umowy: 1. W przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, ceny jednostkowe netto wg załącznika nr 1 do umowy pozostają bez zmian. Nowe stawki VAT obowiązują od dnia wejścia w życie stosownych aktów prawnych. 2. Strony przewidują możliwość odpowiedniej zmiany wysokości cen określonych w umowie, w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Wprowadzenie do umowy zmiany, o której mowa w ustępie 2, poprzedzone zostanie przedstawieniem przez stronę żądającą zmiany jej projektu zawierającego: - proponowane nowe ceny, - procentowy wskaźnik zmiany, - wykaz osób po stronie Wykonawcy wykonujących czynności z tytułu niniejszej umowy, na dzień zawarcia umowy oraz na dzień wystąpienia z wnioskiem o zmianę, - dokumenty potwierdzające wynagrodzenia lub zasady podlegania ubezpieczeniom osób wykonujących czynności z tytułu niniejszej umowy, zawierające co najmniej numer pesel, wynagrodzenie pracownika oraz podstawę zatrudnienia na dzień rozpoczęcia wykonywania umowy oraz na dzień wystąpienia z wnioskiem o zmianę, - wykaz kontrahentów Wykonawcy na dzień rozpoczęcia wykonywania umowy oraz na dzień wystąpienia z wnioskiem o zmianę. 4. Dopuszcza się zmiany umowy polegające na obniżeniu ceny jednostkowej towaru, oraz zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentowych pod warunkiem nie przekroczenia kwoty o której mowa w § 2 ust. 1 5.Strony dopuszczają zmiany umowy w następującym zakresie: 1) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów 2) numeru katalogowego produktów przy zachowaniu parametrów i właściwości 3) przedmiotowym (produkt zamienny) 4) sposobu konfekcjonowania w sytuacji gdy: a) wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany / udoskonalony, b) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn lezących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, c) nastąpi zmiana organizacji pracy Zamawiającego, Powyższe zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu i nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy oraz nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 6. Strony dopuszczają zmiany dotyczące nieistotnych postanowień umowy, tj. zmian, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania przetargowego. 7. Strony dopuszczają zmiany dotyczące okresu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 miesiące, w przypadku niewykorzystania wartości umowy, której mowa w § 2 ust 1 umowy, w okresie na jaki została zawarta. 8. Podstawą wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2 - 7 będzie stosowny pisemny aneks do umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 10
Spec www www.bieganski.com.pl
Spec war Sekcja ds. zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego w Łodzi przy ul. Kniaziewicza 1/5, budynek administracji, III piętro, pokój nr 31
Data skl 17/07/2015
Godz skl 09:30
Miejsce Sekcja ds. zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego w Łodzi przy ul. Kniaziewicza 1/5, budynek administracji, III piętro, pokój nr 31
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inne dokumenty a) Formularz Oferta załącznik nr 1 do SIWZ, b) Formularz cenowy załącznik nr 2 do SIWZ. W sytuacji, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ)

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)