Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Grudziądz

Publication date 2015-07-07
End date 2015-07-16 10:00:00
Instytucja Gmina Grudziądz
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego,
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory,
  • Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 168922 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 375352009, 370000008, 374000002, 375000003, 375200009, 375241008, 390000002, 392923008, 444110004, 391410002, 302000001, 301200006, 301211004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie gminy Grudziądz związana z realizacją projektu systemowego POKL, poddziałanie 9.1.1 na zadanie:
Modernizacja Oddziałów Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych na terenie gminy Grudziądz, mające na celu zapewnienie dostępu do wysokiej jakości usług edukacji przedszkolnej.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwarty został w załączniku nr 10a do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwarty został w załączniku nr 10b do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwarty został w załączniku nr 10c do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Grudziądz
Ulica ul. Wybickiego 38
Nr domu 38
Miejscowosc Grudziądz
Kod poczt 86-300
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 056 4511111
Fax 056 4511132
Internet www.grudziadz.ug.gov.pl
Regon 87111862600000
E mail ug@grudziadz.ug.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/09/2015
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 4 000.00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 7 000.00 PLN (słownie: siedem tysięcy 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 3 500.00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-07-16 do godz. 10:00
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zadanie 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dostarczył i zamontował wyposażenie na minimum dwóch obiektach placów zabaw za co najmniej 60.000,00 zł każdy. Zadanie 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że doposażył minimum 3 oddziały przedszkolne, przedszkola lub szkoły w artykuły meblowe lub zabawki (w tym Zamawiający dopuszcza również artykuły piśmiennicze lub gry edukacyjne) za co najmniej 50.000,00 zł każdy. Zadanie 3: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że realizował min. 3 dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości co najmniej 40.000,00 zł każda.
Potencjal O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zadanie 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, posiada ubezpieczenie OC na kwotę minimum 150.000,00 zł. Zadanie 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, posiada ubezpieczenie OC na kwotę minimum 300.000,00 zł. Zadanie 3: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, posiada ubezpieczenie OC na kwotę minimum 150.000,00 zł. W przypadku składania ofert na dwie lub trzy części: Zadanie 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, posiada ubezpieczenie OC na kwotę minimum 400.000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zadanie 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dostarczył i zamontował wyposażenie na minimum dwóch obiektach placów zabaw za co najmniej 60.000,00 zł każdy. Zadanie 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że doposażył minimum 3 oddziały przedszkolne, przedszkola lub szkoły w artykuły meblowe lub zabawki (w tym Zamawiający dopuszcza również artykuły piśmiennicze lub gry edukacyjne) za co najmniej 50.000,00 zł każdy. Zadanie 3: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że realizował min. 3 dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o wartości co najmniej 40.000,00 zł każda
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Wzór oferty na dostawy; Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następującym zakresie: 1) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) terminu zakończenia dostaw z uwagi na: a) siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, i których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, b) przeszkody, utrudnienia spowodowane przez osoby trzecie, c) opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin wykonania
Kryt 2p 5
Spec www www.bip.grudziadz.lo.pl
Spec war Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p.104
Data skl 16/07/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Grudziądz, ul. Wybickiego 38, 86-300 Grudziądz, p.10
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt systemowy POKL, poddziałanie 9.1.1 na zadanie: Modernizacja Oddziałów Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych na terenie gminy Grudziądz, mające na celu zapewnienie dostępu do wysokiej jakości usług edukacji przedszkolnej. Dofinansowanie 85%.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)