Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych PRz.

Publication date 2015-07-08
End date 2015-07-16 10:00:00
Instytucja Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Komputery wysokowydajne,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Lokalna sieć komputerowa,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 170394 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302360002, 302133008, 302321005, 302130005, 324100000, 302110001, 302321108, 487710003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Rózny sprzęt komputerowy, w szczególności: ok. 39 zestawy kpmputerowe, ok. 39 monitory, ok. 22 drukarki, skaner, oprogramowanie, akcesoria komputerowe oraz sprzęt sieciowy.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.A. Zestaw Komputerowy - Katedra Geodezji i Geotechniki
B. Drukarka - Katedra Geodezji i Geotechniki -1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.A. Zestaw Komputerowy - Katedra Energoelektroniki i Elektroenergetyki
B. Zestaw Komputerowy - Katedra Energoelektroniki i Elektroenergetyki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.A. Zestawy Komputerowe - Wydziałowa Pracownia Komputerowa - 9 szt.
B. Akcesoria komputerowe - Wydziałowa Pracownia Komputerowa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.A. Zestaw komputerowy - Katedra Samolotów i Silników Lotniczych - 2 szt.
B. Monitor - Katedra Samolotów i Silników Lotniczych - 2 szt.
C. Akcesoria komputerowe - Katedra Samolotów i Silników Lotniczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.A. Zestaw Komputerowy - Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej
B. Monitor - Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.A. Oprogramowanie - Sekcja ds. Kontroli
B. Drukarka - Sekcja ds. Kontroli
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.A. Zestaw komputerowy - Katedra Awioniki i Sterowania - 1 szt.
B. Akcesoria komputerowe - Katedra Awioniki i Sterowania
C. Drukarka - Katedra Awioniki i Sterowania -1 szt.
D. Zestaw komputerowy - Katedra Awioniki i Sterowania - 1 szt.
E. Oprogramowanie - Katedra Awioniki i Sterowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.A. Drukarka - Katedra Matematyki - 1 szt.
B. Skaner - Katedra Matematyki - 1 szt.
C. Oprogramowanie - Katedra Matematyki - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.A. Drukarka - Dziekanat Wydziału Budownictwa, Inżynierii Środowiska i Architektury - 10 szt.
B. Drukarka - Dziekanat Wydz. Budown., Inżynierii Środowiska i Architektury - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Ulica ul. Powstańców Warszawy 12
Nr domu 12
Miejscowosc Rzeszów
Kod poczt 35-959
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 17 8651250, 8653636, 8653535
Fax 17 8651075, 865383
Internet www.prz.rzeszow.pl
Regon 00017490000000
E mail rraparat@prz.rzeszow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 29
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Zadanie nr 1 - 675.00 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt pięć 00/100) Zadanie nr 2 - 625.50 zł (słownie: sześćset dwadzieścia pięć 50/100) Zadanie nr 3 - 110.00 zł (słownie: sto dziesięć 00/100) Zadanie nr 4 - 190.00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 5 - 80.00 zł (słownie: osiemdziesiąt 00/100) Zadanie nr 6 - 70.00 zł (słownie: siedemdziesiąt 00/100) Zadanie nr 7 - 810.00 zł (słownie: osiemset dziesięć 00/100) Zadanie nr 8 - 24.00 zł (słownie: dwadzieścia cztery 00/100) Zadanie nr 9 - 90.00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 10 - 90.00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 11 - 260.00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 12 - 39.00 zł (słownie: trzydzieści dziewięć 00/100) Zadanie nr 13 - 8.00 zł (słownie: osiem 00/100) Zadanie nr 14 - 100.00 zł (słownie: sto 00/100) Zadanie nr 15 - 50.00 zł (słownie: pięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 16 - 290.00 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 17 - 400.00 zł (słownie: czterysta 00/100) Zadanie nr 18 - 70.00 zł (słownie: siedemdziesiąt 00/100) Zadanie nr 19 - 60.00 zł (słownie: sześćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 20 - 100.00 zł (słownie: sto 00/100) Zadanie nr 21 - 30.00 zł (słownie: trzydzieści 00/100) Zadanie nr 22 - 15.00 zł (słownie: piętnaście 00/100) Zadanie nr 23 - 9.00 zł (słownie: dziewięć 00/100) Zadanie nr 24 - 445.00 zł (słownie: czterysta czterdzieści pięć 00/100) Zadanie nr 25 - 120.00 zł (słownie: sto dwadzieścia 00/100) Zadanie nr 26 - 120.00 zł (słownie: sto dwadzieścia 00/100) Zadanie nr 27 - 12.00 zł (słownie: dwanaście 00/100) Zadanie nr 28 - 135.00 zł (słownie: sto trzydzieści pięć 00/100) Zadanie nr 29 - 108.00 zł (słownie: sto osiem 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1do SIWZ).
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana terminu umowy - w przypadku : - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). - niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana terminu płatności- w przypadku: - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. d) zmiana wynagrodzenia: - zmiana urzędowej stawki podatku VAT, - w przypadku, gdy organ nadzorujący placówkę oświatową, nie wyda zaświadczenia potwierdzającego prawo do zastosowania stawki VAT 0%, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wystawienia faktury z 23% stawka podatku VAT.* Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 5
Spec www www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Spec war w siedzibie Zamawiającego pokój nr 426, bud. V, Al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów
Data skl 16/07/2015
Godz skl 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, Al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 13.POKL Inżynier na zamówienie
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)