Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji
|
Ulica |
ul. Okólna 181
|
Nr domu |
181
|
Miejscowosc |
Łódź
|
Kod poczt |
91-520
|
Wojewodztwo |
łódzkie
|
Tel |
042 6177351, 6590412
|
Fax |
042 6590412
|
Internet |
www.centrumpluc.com.pl
|
Regon |
47321127100000
|
E mail |
zam_pub@o2.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
18
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
W ogólnym zarysie spełnienia warunków w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 wykonawca zobligowany jest złożyć oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
|
Wiedza |
w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem 2 dostaw środków czystości - sprzętu do sprzątania - worków na śmieci o łącznej wartości dla części :
Nr Łączna kwota 2 dostaw brutto:
Część 1 20 000 zł
Część 2 30 000 zł
Część 3 30 000 zł
Część 4 200 zł
Część 5 10 000 zł
Część 6 10 000 zł
Część 7 5 000 zł
Część 8 500 zł
Część 9 30 000 zł
Część 10 10 000 zł
Część 11 1 000 zł
Część 12 1 000 zł
Część 13 15 000 zł
Część 14 60 000zł
Część 15 60 000 zł
Część 16 500 zł
Część 17 500 zł
Część 18 500 zł
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie
W przypadku składania oferty na kilka części należy zsumować kwoty z tabeli dla tych części
np. składając ofertę na część 1 i 2 należy wykazać się wykonaniem dwóch dostaw o łącznej wartości 50 000zł.
Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
|
Potencjal |
W ogólnym zarysie spełnienia warunków w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 wykonawca zobligowany jest złożyć oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
|
Zdolne |
W ogólnym zarysie spełnienia warunków w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 wykonawca zobligowany jest złożyć oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
|
Sytuacja |
W ogólnym zarysie spełnienia warunków w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 wykonawca zobligowany jest złożyć oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Załącznik nr 3 formularz cenowy
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy
- w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiana taka będzie obowiązywać na zasadach wynikających z ustawy o podatku VAT.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
termin dostawy
|
Kryt 2p |
5
|
Spec www |
www.centrumpluc.com.pl
|
Spec war |
Łódź, ul.Okólna 181
|
Data skl |
17/07/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Łódź, ul.Okólna 181, Kancelaria Zespołu
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|