Dostawa wstępnie zmrożonych praz suszonych owoców z przeznaczeniem na dokarmianie głuszców w ramach projektu LIFE 11NAT/PL/428 - część działania C.7 dokarmianie ptaków, dozorowanie powierzchni adaptacyjnych oraz bieżące konserwacje ich urządzeń w Borach Dolnośląskich

Publication date 2015-07-09
End date 2015-07-20 12:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Ruszów
Miejscowość Ruszów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Przetworzone owoce i orzechy,
  • Aparatura nadawcza wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 102475 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 32223109, 32223154, 34400006, 153324101
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie będzie podzielone na dwie części:
Część 1:
Sukcesywna dostawa łącznie do 1250 kg dojrzałych, wstępnie zmrożonych owoców, w tym do 800 kg aronii, do 200 kg borówki czernicy (czarnej jagody), do 200 kg borówki brusznicy, do 30 kg żurawiny błotnej, do 20 kg jarzębiny. Owoce będą zapakowane w jednostkowych opakowaniach (foliowych workach do mrożonek) o wadze do 2 kg każdy. Dostawa sukcesywna, w miarę występowania odpowiedniej fazy dojrzałości owoców danego gatunku, w partiach o wielkości każdorazowo uzgodnionej drogą elektroniczną z Zamawiającym, z ostatecznym terminem dostawy do dnia:
1) aronia - do 30.09.2015 r.
2) borówka czernica - 15.08.2015 r.
3) borówka brusznica - 31.10.2015 r.
4) żurawina błotna - 31.10.2015 r.
5) jarzębina - 30.11.2015 r.
Zamawiający dopuszcza maksymalny udział naturalnych zanieczyszczeń organicznych (listki, fragmenty pędów itp.) do 1% wagi dostarczanej partii owoców.
Zamawiający wymaga, aby owoce żurawiny błotnej pochodziły z naturalnych stanowisk; wyklucza się owoce pochodzące z plantacji.
Część 2:
Dostawa łącznie do 80 kg owoców suszonych, w tym do 40 kg borówki czernicy (czarna jagoda),
do 40 kg żurawiny błotnej. Owoce będą zapakowane w przewiewne, kartonowe opakowania o wadze do 10 kg każde. Dostawa jednorazowa lub sukcesywna w partiach o wielkości każdorazowo uzgodnionej drogą elektroniczną z Zamawiającym, z ostatecznym terminem dostawy do dnia 15.12.2015 r. Zamawiający dopuszcza maksymalny udział naturalnych zanieczyszczeń organicznych (listki, fragmenty pędów itp.) do 1% wagi dostarczanej partii owoców.
Zamawiający wymaga, aby owoce żurawiny błotnej pochodziły z naturalnych stanowisk; wyklucza się owoce pochodzące z plantacji.

Opis

Sukcesywna dostawa łącznie do 1250 kg dojrzałych, wstępnie zmrożonych owoców, w tym do 800 kg aronii, do 200 kg borówki czernicy (czarnej jagody), do 200 kg borówki brusznicy, do 30 kg żurawiny błotnej, do 20 kg jarzębiny. Owoce będą zapakowane w jednostkowych opakowaniach (foliowych workach do mrożonek) o wadze do 2 kg każdy. Dostawa sukcesywna, w miarę występowania odpowiedniej fazy dojrzałości owoców danego gatunku, w partiach o wielkości każdorazowo uzgodnionej drogą elektroniczną z Zamawiającym, z ostatecznym terminem dostawy do dnia:
1) aronia - do 30.09.2015 r.
2) borówka czernica - 15.08.2015 r.
3) borówka brusznica - 31.10.2015 r.
4) żurawina błotna - 31.10.2015 r.
5) jarzębina - 30.11.2015 r.
Zamawiający dopuszcza maksymalny udział naturalnych zanieczyszczeń organicznych (listki, fragmenty pędów itp.) do 1% wagi dostarczanej partii owoców.
Zamawiający wymaga, aby owoce żurawiny błotnej pochodziły z naturalnych stanowisk; wyklucza się owoce pochodzące z plantacji.Dostawa łącznie do 80 kg owoców suszonych, w tym do 40 kg borówki czernicy (czarna jagoda),
do 40 kg żurawiny błotnej. Owoce będą zapakowane w przewiewne, kartonowe opakowania o wadze do 10 kg każde. Dostawa jednorazowa lub sukcesywna w partiach o wielkości każdorazowo uzgodnionej drogą elektroniczną z Zamawiającym, z ostatecznym terminem dostawy do dnia 15.12.2015 r. Zamawiający dopuszcza maksymalny udział naturalnych zanieczyszczeń organicznych (listki, fragmenty pędów itp.) do 1% wagi dostarczanej partii owoców.
Zamawiający wymaga, aby owoce żurawiny błotnej pochodziły z naturalnych stanowisk; wyklucza się owoce pochodzące z plantacji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nadleśnictwo Ruszów
Ulica ul. Leśna 2
Nr domu 2
Miejscowosc Ruszów
Kod poczt 59-950
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 75 7714339
Fax 75 7714468
Internet http://www.ruszow.wroclaw.lasy.gov.pl/
Regon 93102406600000
E mail ruszow@lasy-wroclaw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Rodzaj zam inny Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/12/2015
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) w zakresie części 1 zamówienia - 450,00 złotych; 2) w zakresie części 2 zamówienia - 500,00 złotych. 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. Bolesławiec Nr 51 1020 2137 0000 9202 0101 5841 z dopiskiem: Wadium - N.270.16.2015.KRPL - Dostawa owoców 2. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej oraz w formie poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w pkt. 3.5, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego (sekretariat - pokój nr 20), a kopię załączyć do oferty. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, który w określonym terminie nie złożył wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. XI SIWZ lub pełnomocnictw, i w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie złoży ich w wyznaczonym terminie, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 14. W przypadku wniesienia wadium w walucie innej niż PLN, przeliczenie wartości wadium na PLN nastąpi wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia.
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania wiedzą i doświadczeniem umożliwiającym prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia dysponowania wiedzą i doświadczeniem umożliwiającym prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.
Potencjal Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania potencjałem technicznym umożliwiającym prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia dysponowania potencjałem technicznym umożliwiającym prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.
Zdolne Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania osobami umożliwiającymi prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia dysponowania osobami umożliwiającymi prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.
Sytuacja Wykonawca jest zobowiązany do znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach: 1) zmiany terminów, określonych w § 2 niniejszej umowy, spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i związaną z tym fazą dojrzałości owoców; 2) w przypadku zmiany zasad finansowania zamówienia - w zakresie dodatkowego opisu faktury, o którym mowa w § 6 ust. 4 3. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego i podpisanego przez przedstawicieli Zamawiającego oraz Wykonawcy.
Kryt cena A
Spec www http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_ruszow/zamowienia_publiczne
Spec war Nadleśnictwo Ruszów ul. Leśna 2 59-950 Ruszów
Data skl 20/07/2015
Godz skl 12:00
Miejsce Nadleśnictwo Ruszów ul. Leśna 2 59-950 Ruszów Sekretariat - pokój Nr 20
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Postępowanie prowadzone w ramach projektu LIFE11 NAT/PL/428 Czynna ochrona nizinnych populacji głuszca (Tetrao urogallus L.) na terenie Borów Dolnośląskich i Puszczy Augustowskiej (Active protection of lowlandpopulations of Capercaillie in the Bory Dolnośląskie Forest and Augustowska PrimevalForest) - oznaczonego dla potrzeb Instrumentu Finansowego dla Środowiska LIFE+ nr LIFE 11NAT/PL/428oraz wykorzystania i rozliczenia dotacji ze środków Wspólnoty Europejskiej, udzielonej na podstawie stosownej umowy o nr LIFE 11NAT/PL/428 oraz ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, udzielonej na podstawie umowy o nr 716/2012/Wn50/OP-RE-LF/D oraz ze środków Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe.
Czy uniewaznienie Nie
Ilosc czesci 2

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)