Wykonanie remontu i przebudowy pomieszczenia nr 307 wraz z antresolą (Wypożyczalnia Główna) w budynku A-1 Politechniki Wrocławskiej przy Wybrzeżu Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu, znak post:AC/BZP/155/2015

Publication date 2015-07-10
End date 2015-07-27 10:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 103015 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 451100001, 452625226, 454400003, 454211531, 454310007, 454321005, 453000000, 453100003, 453140001, 453320003, 453311007, 453312101, 391300002, 454000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1.ROBOTA BUDOWLANA: polegająca na wykonaniu remontu i przebudowy pomieszczenia nr 307 wraz z antresolą (Wypożyczalnia Główna) w budynku A-1 Politechniki Wrocławskiej przy Wybrzeżu Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu.
Przedmiotem zamówienia jest:
1) Wykonanie remontu i przebudowy pomieszczenia nr 307 wraz z antresolą (Wypożyczalnia Główna) w budynku A-1 Politechniki Wrocławskiej przy Wybrzeżu Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu oraz
2) Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczenia nr 307 (Wypożyczalnia Główna) w budynku A1 Politechniki Wrocławskiej przy Wybrzeżu St. Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu
określonych w dokumentacji projektowej pn.: Remont i przebudowa wypożyczalni głównej - pomieszczenie nr 307 w budynku A-1 Politechniki Wrocławskiej zlokalizowanym przy Wybrzeżu Stanisława Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu oraz w Wytycznych realizacyjnych dot. Wypożyczalni w budynku A-1.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Wrocławska
Ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
Nr domu 27
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-370
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 3202182,3203145
Fax 71 3202143
Internet http://przetargi.pwr.edu.pl/
Regon 55181193009000
E mail bzp@pwr.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (do 50%) w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
Czas D
Data zak 26/10/2015
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się: - należytym zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): co najmniej 2 robót budowlanych na obiektach wpisanych do rejestru zabytków polegających (każda z robót) na wielobranżowym remoncie lub/i przebudowie (z udziałem branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej) wewnątrz budynku na kwotę min. 350 tyś. zł brutto każda z robót. Dla ww. wartości wykazanej przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania (tj. z dnia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych).
Zdolne Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że dysponują: osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2013 r., poz. 932) a w szczególności: osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, z co najmniej dwuletnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (ROZPORZĄDZENIE MINISTRA KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych(..) Dz. U. nr 165 poz. 987); b) kierownik robót sanitarnych osoba posiadająca uprawnienia budowlane instalacyjne w specjalności sanitarnej; c) kierownik robót elektrycznych osoba posiadająca uprawnienia budowlane instalacyjne w specjalności elektrycznej.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2.1. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2.2. Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia: a) pisemnego zobowiązania (oryginału) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów wraz z określeniem: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem - oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2.3 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za udostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczony notarialnie odpis) ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. 5. ZAWARTOŚĆ OFERTY: Oferta musi się składać z: 1) dokumentów i oświadczeń wymienionych w VI rozdziale SIWZ; 2) Formularza ofertowego Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. VI pkt 4.3 SIWZ); 4) (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. IV pkt 11 SIWZ). 6. Zgodnie z art. 24 ust. 2a uPzp Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany umowy możliwe są pod warunkiem wystąpienia następujących okoliczności i w niżej wskazanym zakresie: 1) zmiana osób, danych kontaktowych lub adresów stron wskazanych w niniejszej umowie, 2) zmian przepisów prawa mających wpływ na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót, 3) powstania konieczności dostosowania zapisów umowy do zmian w obowiązującej legislacji, 4) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w niniejszej umowie oraz zmiana danych teleadresowych lub zmiana nazwy Stron niniejszej umowy, 5) zmiana terminu realizacji robót budowlanych i/lub przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia istotnych, z punktu widzenia terminu realizacji umowy (co Wykonawca wykaże), błędów projektowych, b) zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej, c) w przypadku niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień dostawców w dostawie urządzeń i materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji o czas opóźnienia dostawców, d) wystąpienia czynników zewnętrznych, nieleżących po stronie Wykonawcy, mających wpływ na terminy realizacji umowy określone w § 3 ust. 1 wzoru umowy, dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji umowy o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy, przy czym wynagrodzenie brutto Wykonawcy określone w § 4 ust. 1 wzoru umowy nie ulegnie zmianie, e) doznania przez Wykonawcę przeszkody w prowadzeniu robót ze strony Zamawiającego.
Kryt cena B
Kryt 1p 96
Kryt 2 gwarancja - czas trwania
Kryt 2p 4
Spec www http://www.przetargi.pwr.wroc.pl
Spec war Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409, 50-370 Wrocław.
Data skl 27/07/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409 - sekretariat, 50-370 Wrocław.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)